Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvordan få tid til sine fritidsinteresser?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-09, 23:55   #21
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få tid til sine fritidsinteresser?

Jeg synes ikke det er noe problem etter kl 20.00. Vi drar på hvert vårt sånn dann og vann. Ingen av oss har faste fritidsinteresser, men begge liker tid sammen med venner.

Jeg drar nok mest ut på ukedagene og oftere enn mannen, mens han drar gjerne ut en lørdag eller fredag i måneden. Denne helgen er han bort ebegge kvelder og det er litt pes fordi da må jeg stå tidlig opp både lørdag og søndag. Men det skjer jo ikke ofte. Jeg planlegger jentetur snart så da må jo han ta den helgen.

Det jeg savner mest er nok noe å gjøre sammen. Barnevakter vokser ikke på trær.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 23:58   #22
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få tid til sine fritidsinteresser?

Jeg synes også vi har god tid til dette, som Karamell sier, etter klokken 2000 er kvelden vår, og det er bare å sørge for at den andre er hjemme. Det er sjelden krasj. Jeg sliter mer med tiltaket rundt å ha en fritidsinteresse, og det gjør mannen også. Vi er mye hjemme sammen. Men ellers møter vi venner sånn av og til, jeg treffer nok flere venninner enn mannen, han er litt mer på jobbpils kanskje. Og vi er borte en helg hver i ny og ne.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 00:38   #23
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan få tid til sine fritidsinteresser?

Mange over meg har sagt mye klokt, men det er en ting jeg lurer litt på. Er det slik at når menn skal ut av heimen så er det nesten alltid alkohol med i planen, kanskje med unntak av trening? Altså jeg hører at menn møtes til fotballkamp og øl, pubkveld, hyttetur med nogo attåt, jakt/fisketur med ei halv ei på lomma, stikke ut å ta en øl etter jobben osv. Jeg har inntrykk av det fra mange av mine venninners menn. Min egen vil helst bare være hjemme med meg såklart.

Og min erfaring er at når damer møtes så kan det være til en kaffe på kafé, middag og kino, skravle i all evighet over en kopp te, spise is i parken, shoppe i timesvis eller bare gå en lang tur og prate om alt mellom himmel og jord. Mulig min omgangskrets er et snevert utgangspunkt, hvordan tenker dere om dette? Kanskje jeg bare lager en spinoff?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 00:51   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få tid til sine fritidsinteresser?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Og min erfaring er at når damer møtes så kan det være til en kaffe på kafé, middag og kino, skravle i all evighet over en kopp te, spise is i parken, shoppe i timesvis eller bare gå en lang tur og prate om alt mellom himmel og jord. Mulig min omgangskrets er et snevert utgangspunkt, hvordan tenker dere om dette? Kanskje jeg bare lager en spinoff?

Min egen erfaring er at det ganske ofte er alkohol involvert når venninner møtes også - i alle fall hvis det er på kveldstid. Tror jeg drikker alkohol med venn(ninn)er ganske mye oftere enn mannen min gjør. Men min omgangskrets er sikkert også et snevert utgangspunkt for generalisering.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 00:54   #25
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan få tid til sine fritidsinteresser?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Min egen erfaring er at det ganske ofte er alkohol involvert når venninner møtes også - i alle fall hvis det er på kveldstid. Tror jeg drikker alkohol med venn(ninn)er ganske mye oftere enn mannen min gjør. Men min omgangskrets er sikkert også et snevert utgangspunkt for generalisering.

Og jeg kan ikke huske sist jeg drakk alkohol med bare venninner på kveldstid, men det har nok noe å gjøre med at jeg har tre små barn, ammet ganske lenge og generelt er lite glad i alkohol.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 08:01   #26
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan få tid til sine fritidsinteresser?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Og min erfaring er at når damer møtes så kan det være til en kaffe på kafé, middag og kino, skravle i all evighet over en kopp te, spise is i parken, shoppe i timesvis eller bare gå en lang tur og prate om alt mellom himmel og jord. Mulig min omgangskrets er et snevert utgangspunkt, hvordan tenker dere om dette? Kanskje jeg bare lager en spinoff?

Jeg drikker ofte vin med mine venninner off-season. Det kan like gjerne være en tirsdagskveld med to glass vin etter shopping som en lang kveld på byn.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no