Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Den verste reklamefilmen du vet?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-06, 20:23   #101
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Bindreklamer er definitivt noe ev det verste. Den der "kvinner-foren-dere-og menstruer-sammen" -reklamen irriterer meg grenseløst.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 20:45   #102
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

"Itj gå fra mæ Francois, æ kain itj levva utn dæ"

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 10:04   #103
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

De sender sikkert ikke de filmene lenger, (har bare NRK1,) men Kid Interiørs "Hildegunn" filmer. Skikkelig nedlatende mot forbrukerne.
Men så er det sikkert bare jeg som ikke forstår humoren...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 10:07   #104
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Den reklamen for Omega3 (eller noe i den duren) der en guttunge ligger og sover i sprinkelsenga, så helt plutselig våkner, reiser seg og begynner å prate. Lillegutt skvetter hver gang han ser den, og begynner og gråte. Skjønner han godt jeg, han guttungen i reklamen ser jo unektelig litt skummel ut.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 10:18   #105
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Den reklamen for Omega3 (eller noe i den duren) der en guttunge ligger og sover i sprinkelsenga, så helt plutselig våkner, reiser seg og begynner å prate. Lillegutt skvetter hver gang han ser den, og begynner og gråte. Skjønner han godt jeg, han guttungen i reklamen ser jo unektelig litt skummel ut.

Har ikke sett den, men en venninne har snakket om den og sier at hun får Exorsisten-vibber av den...

Noen som vet om den ligger på nett?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 19:31   #106
Siw
Twinsouls
 
Siw sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 771
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Brelett-reklamen - fordi jeg alltid får den la-la-lalala-låta på hjernen etterpå.

Den kan jeg heller ikke fordra!

__________________
Siw
mamma til en i himmelen og tre på jord

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 20:19   #107
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Lurer på om det er en for Tran, et barn i en sprinkelseng, som plutselig hopper opp mot deg. Helt jævlig.

Opprinnelig lagt inn av gurgle

Den reklamen for Omega3 (eller noe i den duren) der en guttunge ligger og sover i sprinkelsenga, så helt plutselig våkner, reiser seg og begynner å prate. Lillegutt skvetter hver gang han ser den, og begynner og gråte. Skjønner han godt jeg, han guttungen i reklamen ser jo unektelig litt skummel ut.

Ja den er fæl. Skvatt skikkelig da jeg så den første gangen.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 20:34   #108
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Ja den er fæl. Skvatt skikkelig da jeg så den første gangen.

Jeg skvatt så jeg holdt på å daue. Jeg ser særdeles lite tv og naturlig nok reklame. Men jeg får fnatt av veldig mye, men jeg tror sminke, hår/hudpleie tar kaka.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 20:39   #109
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Den reklamen for Omega3 (eller noe i den duren) der en guttunge ligger og sover i sprinkelsenga, så helt plutselig våkner, reiser seg og begynner å prate. Lillegutt skvetter hver gang han ser den, og begynner og gråte. Skjønner han godt jeg, han guttungen i reklamen ser jo unektelig litt skummel ut.

Jeg skvatt da MIN lillegutt gjorde det første gang, jeg. Dårlig laget reklamefilm, etter min mening, for selve handlingen har stort potensiale...

Liker svært få reklamer. Skal jeg plukke ut en, må det bli teaseren til den der serien med Christer Falck som går nå/gikk for litt siden. Jeezez.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 20:51   #110
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Jeg skvatt noe fryktelig når jeg så reklamen for Møllers tran eller hva det var... Ser foreldrene ligger i dobbeltsengen og sover, i sprinkelsengen ligger det et lite barn og sover.....lurte fryktelig på hva det var reklame for og kikket nøye. Plutselig spretter barnet opp fra sengen og jeg spretter like fort opp av sofaen! Jeg slår av hver gang den reklamen kommer

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 20:59   #111
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Reklamen for Cilit Bang (?). Første gangene jeg og mannen så den, var vi bombesikre at det var en parodi på dårlige reklamefilmer.

Noen dager senere hadde de demo på produktet på Obs! Vi knakk helt sammen begge to

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 20:59   #112
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Kvasir. For den skjønner jeg ikke bæret av. :dom:

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:00   #113
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Kvasir. For den skjønner jeg ikke bæret av. :dom:

"Kva sir, do?" :

Synes den er morsom jeg.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:04   #114
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Opprinnelig lagt inn av Marte, her.

"Kva sir, do?" :

Synes den er morsom jeg.

"Kva sir, do?" :fremdeles like dom:

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:27   #115
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Okeida, nå skjønte jeg den.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:30   #116
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Okeida, nå skjønte jeg den.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:35   #117
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Bindreklamer er definitivt noe ev det verste. Den der "kvinner-foren-dere-og menstruer-sammen" -reklamen irriterer meg grenseløst.

Aarghh !

For ingenting kan vel være viktigere enn å gå i kvinnesolidarisk opptog for ikke-lekkende bind ? Vel ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:43   #118
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Den bind-reklamen er jo totalt urealistisk. Hvilken menstruerende kvinne ville forlatt sjokoladekaka si på det viset?

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-06, 21:44   #119
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

Og så disse reklamer for usikre lån. Naturligvis må man da gi etter for sin trang til å gjøre impulskjøp som man ikke har råd til ! Det gjør "alle" da, liksom !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 09:57   #120
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den verste reklamefilmen du vet?

De gamle wash and go reklamene...
Jeg regner med at de ikke sendes enda?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no