Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kroppsfasong - hvordan er du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-10, 22:54   #21
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Et omvendt jævla timeglass. Jeg buler ut der andre har en midje.

Heldigvis har jeg greie pupper og ok bein, så jeg må bare passe på å flytte fokuset.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:54   #22
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Pære med fotballeggar. Så lekkert atte. Men smal midje og relativt slanke armar.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:55   #23
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Til å være såpass gladtjukk som jeg er har jeg irriterende lite hofter og rumpe. Det gjør jo bukseshopping sååååå lett.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 23:01   #24
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg har gulrotform; kraftig overkropp og tynne, lange bein.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 23:02   #25
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

En beskjeden case, kanskje?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 23:06   #26
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg er en banan.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 23:06   #27
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Timeglassfasong, men et ganske smalt et.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 23:08   #28
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

En beskjeden case, kanskje?

Og med case mener jeg selvfølgelig vase. :iPhone:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 23:10   #29
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg er et pæretimeglass.

Ikke så stor på overkroppen, men har pupper.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 23:16   #30
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg er et pæretimeglass.

Ikke så stor på overkroppen, men har pupper.

Den som hadde hatt pupper ...

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 23:16   #31
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Det kommer anpå om e-cup er vanlig puppestørrelse, eller stor puppestørrelse. Jeg er enten pære eller timeglass. Men heller mot en timepære, tror jeg..

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 23:20   #32
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Guttefasong med pupper? Jeg vet ærlig ikke talt hva jeg skal kalle fasongen min. Jeg har liten rumpe og ikke særlig brede hofter. Jeg har ikke spesielt innsvinget midje, men jeg har midje. Jeg har ikke særlig mage, men likevel polstring foran. Jeg har D-pupper og jeg er bred over ryggen/skuldrene. Og så har jeg kraftige armer og relativt kraftige lår (as in de buksene som sitter fint over lårene er milevis for store i livet). Egentlig er jeg kanskje litt firkantet? :grubler: Ja og så har jeg korte bein og lang overkropp.

Jeg tror jeg er sånn passe flink til å kle meg. Men det er ikke sikkert eksperter på det hadde vært enig.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 23:20   #33
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg er lav, har tynne armer og bein, små pupper og liten rumpe som i fasongen ligner mer på en manns (den er i hvert fall ikke rundt som "damerumper) og en enorm mage. Ser forferdelig teit ut, som en hode-fot- tegning (Har hals da.)

Skulle så gjerne hatt litt annen vektfordelig. Abosulutt alt av gram/kg legger seg på magen. Ikke antydning til at noe fett legger seg på f.eks. på rumpe og lår.

Om jeg er flink til å kle meg? Overhodet ikke. Det er vanskelig å finne klær som passer og som ikke får meg til å se enda mer gravid ut det jeg ser ut som. F.eks. prøver jeg å finne nye jeans. Men det er ikke lett når det er passelig med str 36/38 i lår og rumpe og 42/44 i livet.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 23:30   #34
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Hm. Kort rygg, relativt lange ben. Slank. Tynne armer og legger, litt mer lår. Litt midje. Ganske smale hofter og beskjeden rumpe. Litt guttefasong, men ikke helt.

fantastisk tegning Blu!

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 23:31   #35
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Kom foresten over denne:
http://mammablogg.no/category/klær-og-mote/ Prøv den testen? http://gok.channel4.com/

Hehe! Den siste testen der sier at jeg har samme kroppstype som Angelina. Testen hadde ikke med lår eller leggstørrelse. Mine er selvsagt fulle av muskler, men også polstrede.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 23:41   #36
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Som en planke; flat på alle sider.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 08:15   #37
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Ifølge testen er jeg en "classic cone", og det kan nok stemme. Jeg er relativt spinkelt bygd, men har brede skuldre (som gjør jakkeshopping vanskelig ), spinkel overkropp og smale hofter, medium puppestørrelse (men BH er notorisk vanskelig pga. smal "ribcage"). Jeg har muskler i lår og legger, etter mange år med overivrig terrengsykling.

Jeg kler meg nok ganske streit. Uniformen er smale jeans, sko med hæl, samt enkel topp og cardigan. Jeg kan også slå til med dressbukse med vide ben og en enkel pologenser, eller kjole/skjørt til knærne, og gjerne smalt. Jeg kan gjerne bruke blyantskjørt med høy midje, i hvertfall får mannen stjerner i øynene da.

Ellers liker jeg klær som følger fasongen (fitted, herregud i dag har jeg ikke norsk ordforråd), og etter mange år hvor jeg kjøpte for store klær, har jeg funnet ut at klærne må passe ordentlig. Pga. skuldrene, som ikke er objektivt brede, men brede i forhold til str. 34-meg, er det vanskelig å finne bluser og jakker uten stretch som sitter fint. Tunikaer av alle slag er derimot hat, og jeg presterte å kjøpe en strikkekjole i vinter som fikk meg til å se ut som Gro Harlem Brundtland.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 08:30   #38
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

I følge testen er jeg en "alluring apple".

Middels pupper, stor mage, ingen hofter, lite definert midje og fotball-legger.
Men det er vel innsiden som teller ...

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 08:36   #39
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

...presterte å kjøpe en strikkekjole i vinter som fikk meg til å se ut som Gro Harlem Brundtland.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 08:44   #40
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.


Alt ser så trygt og godt ut, med det gamle bildet av Gro ved siden av!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no