Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kroppsfasong - hvordan er du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-10, 08:54   #41
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Tok testen på "how to look"...
Endte opp som "Perfect pear" og "cone" - ut fra hvor stor midja mi ble definert som. Snakk om motstridende resultat.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 09:08   #42
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

I følge siste testen var jeg Racy Ruler. Hmm tror jeg må gå og se meg selv litt i speilet, for jeg ser ikke det som står der!

Sitat:

You are a Racy Ruler!
Well, sweetie, you’re the envy of every girl with your straight-up figure and sexy slim-line silhouette. Most styles look stunning on that fabulous body of yours so don’t ever be shy: show us what you’ve got and have a little fun.
Racy Rulers can suffer a little lack of the curvaceousness. But keep clicking, my little minx, and here you’ll find outfits to add a little zing, and a few tricks of the trade to create curves in all the right places.
Use the menu above to discover which celebrities you share your body type with, read personalised recommendations on the clothes and accessories to make the most of your figure, and expert advice on skin and hair care.
The buttons below allow you to print a handy copy of the consultation, email a copy of your consultation to yourself to keep, send to a friend or start a new consultation from scratch.
Now you know your body shape, check out the outfits we recommend just for you on our sister site, www.howtolookgoodnaked.com!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 09:12   #43
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Vel, testen det var linket til her mente jeg så ut som Nicole Kidman, så da trenger jeg vel ikke utdype? / Jeg er usikker på hvilken frukt jeg minner mest om. Jeg har liksom de samme problemområdene som alle andre, det er typisk mage og rompe/lår som ikke vil samarbeide. Men sånn generelt er jeg spedbygget, men har altså lært meg å samle på fett med årene.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 09:14   #44
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Vel, testen det var linket til her mente jeg så ut som Nicole Kidman

Nicole Kidman meg også. Jeg mangler kanskje 15-20 cm!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 09:15   #45
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg er den perfekte pære, og mine body doubles er visstnok Jennifer Lopez og Beyonce Knowles. Jeg tror ikke de ville ha likt den sammenligningen, gitt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 09:26   #46
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg ligger midt mellom rektangel og timeglass (jeg er en "vase" i systemet til Trinny og Susannah). Like brede skuldre som hofter, mindre markert liv enn hos et timeglass. Jeg har liten rumpe. Legger jeg på meg skjer det på overkroppen, blir eple.

  Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 09:27   #47
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Sitat:

Well, sweetie, you’re the envy of every girl with your straight-up figure and sexy slim-line silhouette. Most styles look stunning on that fabulous body of yours so don’t ever be shy: show us what you’ve got and have a little fun.
Racy Rulers can suffer a little lack of the curvaceousness. But keep clicking, my little minx, and here you’ll find outfits to add a little zing, and a few tricks of the trade to create curves in all the right places.
Use the menu above to discover which celebrities you share your body type with, read personalised recommendations on the clothes and accessories to make the most of your figure, and expert advice on skin and hair care.
The buttons below allow you to print a handy copy of the consultation, email a copy of your consultation to yourself to keep, send to a friend or start a new consultation from scratch.

Jeg er omtrent gjennomsnittlig på alle områder og i følge denne testen nesten helt lik Gwyneth Paltrow. Yeah right.

Jeg liker å ha på komfortable klær, det hender at det går på bekostning av å være lekkersmekker.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 09:36   #48
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Pære her - bortsett fra at jeg har normalt brede skuldre og slanke legger/ankler.

Nå må jeg for øvrig trøste meg litt med noe som stod i VG:

Opprinnelig lagt inn av VG

Ekstra fett på kroppen er som regel ikke forbundet med noen helsegevinst, men britiske forskere sier ifølge BBC at litt ekstra fett på akkurat hoftepartiet og lårene har sine fordeler.

Påstanden er at fettet i lår og rumpe har en betennelsesdempende effekt i kroppen som igjen kan redusere risikoen for visse hjerteproblemer.

Ulempen er at man sjelden har dette uten også å ha litt ekstra magefett, som på sin side øker risikoen for blant annet diabetes, ifølge forskerne.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 27-04-10 kl 10:27.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 09:36   #49
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg er en badeball.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 09:36   #50
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Alt ser så trygt og godt ut, med det gamle bildet av Gro ved siden av!

Jeg mente ikke ung Gro, da. Men den kjolen gir meg skikkelig tønnefasong, sikkert fordi den ble prøvd med ull-ammeinnlegg på størrelse med sitteunderlag. Egentlig ganske fascinerende, men jeg prøver den nok ikke igjen før jeg er ferdig med å amme.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 09:42   #51
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Eller glem det, ingen badeball. Derimot bewitching butterfly. Oh yeah, come to mama.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 09:53   #52
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Du er ikke en frukt, du er en struts.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 10:20   #53
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg har ganske god selvinnsikt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 10:23   #54
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg har eplefasong. Smale hofter, flat rumpe og manglende midje. Det går liksom utover over hoftene. Passer buksene på magen blir de løse på rumpa og lårene, og glir nedover. Passer buksen på lårene og rumpa får jeg den ikke igjen. Antall kg er forsåvidt ikke så altfor mange, men de er feil fordelt.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 10:28   #55
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Pære med pupper.
Ganske smal i livet og slank i overkroppen, svær over baken og låra, LRS legger.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 10:30   #56
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg er en klassisk bølge. Er rett opp til begynnelsen av hofte beinet for å gå så litt ut for å gå inn igjen i midjen.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 10:36   #57
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Racy Ruler her. Og det kan vel stemme ganske bra.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 10:43   #58
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Bewitching Butterfly, påstår Gok
Well hello my beauty, aren’t you just fabulous? With marvellous breasts, bootylicious behind and juicy thighs, you’ve everything going on. You need to dress those curves and show them off for the world to see — with so much to offer it would be criminal to hide it!
Om ikke annet skal han ha for å ha gitt meg et smil og et aldri så lite selvtillitsblaff
Trinny og Susanna mener på at jeg er et timeglass.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 10:54   #59
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Elinblu, jeg ser et timeglass på det bildet du postet. Hoftene dine er ikke bredere enn skuldrene, jeg ser ingen ubalanse mellom over- og underkropp. Klesråd til pærer som går på å "bygge ut" overkroppen for å balansere ut en større underkropp (med blonder, rysjer og annen stas oventil ) tror jeg blir feil til deg, for du har brede skuldre i utgangspunktet. Mulig at bildet lyver litt, at du ser noe annet i speilet enn jeg ser på bildet. Men på bildet ihvertfall: timeglass uten pæretendenser. Så det så! Fin kropp

  Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 11:04   #60
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Jeg går vel inn og ut på de rette stedene og har ingen spesielle problemområder. Med unntak av øverst på lårene, så hotpants utgår.

Str. 36/38 i kombinasjon med 70F kan dog gjøre kjolekjøp litt vanskelig om jeg prøver kjoler uten stretch. Styrer unna kjoler som jeg ikke får igjen knappene over puppene på eller som puppene faller ut av.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no