Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

50 % på Pomp de lux

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-10, 21:53   #21
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Oops...

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 21:54   #22
ponna
Superaktiv
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 403
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Jeg har også handlet, og det aner meg at denne nettsiden ikke oppdaterer varebeholdningen etter hvert som noen bestiller.
Har forøvrig kjøpt klær fra pompdelux tidligere, og er veldig fornøyd med klærne, kjempegod kvalitet!

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 22:32   #23
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Uuuuuppppsss....forsvant noen penger gitt!! Men som ponna regner jeg ikke med å få alle klærne, men får vi med oss alle er jeg veldig fornøyd!!

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 22:41   #24
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Det forsvant litt penger der ja! Skattepengene kommer vel snart, gjør de ikke

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 22:56   #25
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Opprinnelig lagt inn av Karina, her.

Det forsvant litt penger der ja! Skattepengene kommer vel snart, gjør de ikke

Å joda



Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-10, 23:43   #26
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Ja ja, der forsvant forsettene om å ikke kjøpe enda mer klær til yngste prinsessen. Hun blir sikkert strålende fornøyd - i motsetning til Visakortet mitt...!

Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 08:37   #27
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

De hadde nå oppdatert ganske greit fra jeg bestilte i går formiddag en gang og så en gang til utover ettermiddagen, da var flere av tingene jeg hadde bestilt tidligere utsolgt i både ene og andre fargen hva gjelder den størrelsen jeg har vært ute etter, så det er jo lov til å håpe at de oppdaterer sidene såpass ofte at man får det man har bestilt, i allefall det meste ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 09:15   #28
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Da ble det masse nye klær på storesøster.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 10:36   #29
linne@
har gullhår
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 273
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Opprinnelig lagt inn av ponna, her.

Jeg har også handlet, og det aner meg at denne nettsiden ikke oppdaterer varebeholdningen etter hvert som noen bestiller.
Har forøvrig kjøpt klær fra pompdelux tidligere, og er veldig fornøyd med klærne, kjempegod kvalitet!

Varebeholdningen oppdateres automatisk, og det var over 50 % av beholdningen som var igjen ved salgsstart . Tror neppe det skjer igjen, men dette er første sesong i Norge.

Et tips for vellykket kjøp : Velg mest mulig i en eller to farger, og hold deg til dem. Tenk på hva som kan brukes sammen. Det gjorde ikke jeg første gang jeg handlet i 2007, og antrekkene ble ikke så gode. Dermed ble det en stor etterbestilling, og det ble dyrt. Morsomt med klær som matcher fra topp til tå, så min siste bestilling inneholdt mest sokker

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 20:52   #30
MillyMollyMandy
Aktiv
 
MillyMollyMandy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 292
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Å jeg gleder meg til disse klærne kommer! Har denne butikken homeparty-salg også? Jeg hadde aldri hørt om de før i går...

MillyMollyMandy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 20:58   #31
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Arg, de har jo bare coral igjen av dette, jo:



__________________
2003 2007 2009 2011

Sist redigert av Skremmern : 23-06-10 kl 21:06.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 21:01   #32
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Opprinnelig lagt inn av MillyMollyMandy, her.

Å jeg gleder meg til disse klærne kommer! Har denne butikken homeparty-salg også? Jeg hadde aldri hørt om de før i går...


Ja det har de. Finner ut hvor de har konsulenter på siden deres.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 21:45   #33
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Jøss, vanskelig å stoppe når man først var i gang.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 21:49   #34
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Jeg ble 2000kr fattigere etter et besøk der inne.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 21:52   #35
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Samme her, eka, men du-og-du så moro! Nå venter jeg på pakke med masse skjørt, kjoler og topper til mine pyntegale jenter!

__________________
2003 2007 2009 2011

Sist redigert av Skremmern : 24-06-10 kl 09:25.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 22:11   #36
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

jatakk, da ble det litt shopping til minste og mellomste, heldigvis innen fornuftige rammer: 600,-

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 22:44   #37
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Der fikk jeg litt høyt blodtrykk, kjenner jeg. Klarte å begrense meg til tre kjoler og to tights.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 22:45   #38
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Ble litt til eldstemann . Ser ut som veldig fine klær og til en bra pris selv før rabatt. Er prisene så gode til vanlig også, eller er det på grunn av introduksjon i Norge?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 08:16   #39
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Fine klær, har handlet en del der til de to jentene mine, men ingenting til lillebror. Ok med straighte, fargerike klær til gutter, men det finnes det jo ganske mye av ellers også. Skulle ønske de hadde tøy til gutter i samme stil som til jentene!
Jeg ville gjerne hatt flere gutteskjorter i duse farger, og 3/4 lange bukser, noen kule vester osv. Litt sånn som MeMini har, bare til en heelt annen pris. Det hadde vært noe!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 08:45   #40
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Fine klær, har handlet en del der til de to jentene mine, men ingenting til lillebror. Ok med straighte, fargerike klær til gutter, men det finnes det jo ganske mye av ellers også. Skulle ønske de hadde tøy til gutter i samme stil som til jentene!
Jeg ville gjerne hatt flere gutteskjorter i duse farger, og 3/4 lange bukser, noen kule vester osv. Litt sånn som MeMini har, bare til en heelt annen pris. Det hadde vært noe!

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no