Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

50 % på Pomp de lux

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-10, 09:27   #41
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Jeg kjøpte heller ingen gutteklær der. Jeg kjøper i grunn lite gutteklær på nett, synes Polarn O Pyret har det beste utvalget når det gjelder baby- og gutteklær.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 09:34   #42
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Fine klær, har handlet en del der til de to jentene mine, men ingenting til lillebror. Ok med straighte, fargerike klær til gutter, men det finnes det jo ganske mye av ellers også. Skulle ønske de hadde tøy til gutter i samme stil som til jentene!
Jeg ville gjerne hatt flere gutteskjorter i duse farger, og 3/4 lange bukser, noen kule vester osv. Litt sånn som MeMini har, bare til en heelt annen pris. Det hadde vært noe!


Jeg synes det er utrolig lite gutteklær som jeg liker ute i butikkene,å er veldig glad for at pomp de lux har det jeg vil ha.
Vet jeg er sær på barneklær da, mulig det er derfor jeg finner lite.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 09:35   #43
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Opprinnelig lagt inn av ponna, her.

Jeg har også handlet, og det aner meg at denne nettsiden ikke oppdaterer varebeholdningen etter hvert som noen bestiller.
Har forøvrig kjøpt klær fra pompdelux tidligere, og er veldig fornøyd med klærne, kjempegod kvalitet!

Jeg bestilte en god del i våres, synes det er HM-kvalitet på det meste. Dvs ikke så veldig god kvalitet, og litt varierende fra plagg til plagg.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 10:15   #44
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Og da ble det litt klær på jentene igjen ja .

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 17:05   #45
linne@
har gullhår
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 273
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ble litt til eldstemann . Ser ut som veldig fine klær og til en bra pris selv før rabatt. Er prisene så gode til vanlig også, eller er det på grunn av introduksjon i Norge?

Prisene er så lave pga. konseptet som er basert på home-shopping. Ingen fordyrende mellomledd, og så og si ingen markedsføring bortsett fra nyhetsbrev. Anbefaler å delta på en visning av tøyet. Det blir noe helt annet når en får se på, ta på og sette sammen antrekk selv

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 18:02   #46
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg bestilte en god del i våres, synes det er HM-kvalitet på det meste. Dvs ikke så veldig god kvalitet, og litt varierende fra plagg til plagg.

Dette er jo en ganske drøy påstand å komme med, synes jeg. Har Pomp de Lux forskjellige leverandører som gjør at kvaliteten på tøyet man får avhenger av flaks?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 18:45   #47
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg bestilte en god del i våres, synes det er HM-kvalitet på det meste. Dvs ikke så veldig god kvalitet, og litt varierende fra plagg til plagg.

Det vi har av tøy fra Pomp, både fra denne sesongen og tidligere, har vært av god kvalitet. Holder seg fint i vask, og falmer ikke i fargen, tross mye bruk. Tidligere var jeg også veldig imponert over strømpebukser og tights derfra, det var det beste jeg har sett på den fronten, kvalitetsmessig. Nå er jeg derimot ekstremt skuffet over strømpebuksene, hull etter første gangs bruk, tråder som stikker ut osv. Så jeg ble ikke akkurat overrasket da jeg fikk vite at de hadde byttet leverandør på strømpebukser til MP. MP er de eneste strømpebuksene vi har vært direkte misfornøyde med hittil, og MP er jo veldig dyre strømpebukser.

Jeg kommer til å fortsette å handle på Pomp, men ikke strømpebukser.

__________________
To søte germini 05~07

Sist redigert av Gerbera : 24-06-10 kl 20:45.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 18:50   #48
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Dette er jo en ganske drøy påstand å komme med, synes jeg. Har Pomp de Lux forskjellige leverandører som gjør at kvaliteten på tøyet man får avhenger av flaks?

Det er ikke en påstand, det er en erfaring, basert på de plaggene jenta mi har brukt. Er det noe galt i det, da, slike erfaringer deles jo på nett hele tida? Regner med at HM har flere leverandører, selv om det ikke var det jeg mente ang PdL. Vet ikke om det er årsaken, men noe av bomullstøyet ble tydelig raskere slitt og mistet mer farge i vask enn det andre.

Edit: De har flere leverandører, hentet fra siden deres:
Produksjonsforhold for POMPdeLUX produkter
Alle POMPdeLUX produkter blir produsert under ordnede forhold.
Varene våre produseres p.t. primært i Kina og vi samarbeider utelukkende med profesjonelle leverandører, som handler med omtanke. Størsteparten av leverandørene våre er enten medlem av den europeiske organisasjonen BSCI eller handler ut fra Global Compact’s ti prinsipper, som omhandler sosial ansvarlighet som bl.a. forbud mot barnearbeid, sikkerhet på arbeidsplassen, lønningsstandarter, anti-korrupsjon, foreningsfrihet og respekt for miljøet.


Sist redigert av Teflona : 24-06-10 kl 19:35.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 18:53   #49
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Det vi har av tøy fra Pomp, både fra denne sesongen og tidligere, har vært av god kvalitet. Holder seg fint i vask, og falmer ikke i fargen, tross mye bruk. Tidligere var jeg også veldig imponert over strømpebukser og tights derfra, det var det beste jeg har sett på den fronten, kvalitetsmessig. Nå er jeg derimot ekstremt skuffet over strømpebuksene, hull etter første gangs bruk, tråder som stikker ut osv. Så jeg ble ikke akkurat overrasket da jeg fikk vite at de hadde byttet leverandør på strømpebukser til MP. Det er de eneste strømpebuksene vi har vært direkte misfornøyde med hittil, og MP er jo veldig dyre strømpebukser.

Jeg kommer til å fortsette å handle på Pomp, men ikke strømpebukser.

Akkurat, ja, det forklarer jo strømpebuksene. Nei, MP holder ikke her i huset, heller, og jeg har ikke akkurat ei som vanligvis sliter på klærne.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 10:20   #50
linne@
har gullhår
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 273
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

POMPdeLUX er heller ikke fornøyde med kvaliteten på strømpebuksene i vår, og bytter leverandør,- igjen. MP holdt ikke mål.
Jeg er forøvrig veldig fornøyd med kvaliteten på klærne, og har lang erfaring med merket. Ved feil o.l. bør man reklamere slik at de ikke bruker samme type stoff o.l. i neste kolleksjon.

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 10:26   #51
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Det er ikke en påstand, det er en erfaring, basert på de plaggene jenta mi har brukt. Er det noe galt i det, da, slike erfaringer deles jo på nett hele tida? Regner med at HM har flere leverandører, selv om det ikke var det jeg mente ang PdL. Vet ikke om det er årsaken, men noe av bomullstøyet ble tydelig raskere slitt og mistet mer farge i vask enn det andre.

Edit: De har flere leverandører, hentet fra siden deres:
Produksjonsforhold for POMPdeLUX produkter
Alle POMPdeLUX produkter blir produsert under ordnede forhold.
Varene våre produseres p.t. primært i Kina og vi samarbeider utelukkende med profesjonelle leverandører, som handler med omtanke. Størsteparten av leverandørene våre er enten medlem av den europeiske organisasjonen BSCI eller handler ut fra Global Compact’s ti prinsipper, som omhandler sosial ansvarlighet som bl.a. forbud mot barnearbeid, sikkerhet på arbeidsplassen, lønningsstandarter, anti-korrupsjon, foreningsfrihet og respekt for miljøet.

Takk, greit å vite! Jeg får en ladning klær snart, og dette er jo ikke herje-klær, men kjoler og skjørt, så jeg får se hva jeg synes om kvaliteten og om jeg kommer til å bestille derfra igjen. Jeg er optimistisk, for jeg har aldri hørt noen andre enn deg sammenligne dem med H&M.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 10:51   #52
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Da har jeg bestilt litt til, undertøyet er veldig godt, så jeg har bestilt i neste størrelse til eldstejenta, så ble det jo litt annet også. Klarte jo ikke å holde meg til bare det fornuftige.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 14:32   #53
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Takk, greit å vite! Jeg får en ladning klær snart, og dette er jo ikke herje-klær, men kjoler og skjørt, så jeg får se hva jeg synes om kvaliteten og om jeg kommer til å bestille derfra igjen. Jeg er optimistisk, for jeg har aldri hørt noen andre enn deg sammenligne dem med H&M.

HM kan være veldig bra, men det er variert kvalitet, noen ganger like god som de danske merkeklærne, andre ganger kan man bare kaste et plagg etter to gangers vask. Det er det jeg har reagert på med PdL også, og når de selv kaller klærne lukseriøse barneklær, da må man kunne sette klærne opp mot den standarden.

Jeg trodde forresten det var et fransk merke, men det er visst dansk.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 00:00   #54
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Ble litt skuffet, jeg. Så mye lekkert pentøy til jenter, men ingenting pentøy til gutt... Synes egentlig ikke det var noe spennende til gutt i det hele tatt, så der sparte jeg de pengene. Jaja, kanskje like greit?

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 00:00   #55
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Da er mine varer kommet Dvs. de ligger på postkontoret og venter på meg på mandagen

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 00:04   #56
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Hvor lang tid tok det? :venter:

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 00:07   #57
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvor lang tid tok det? :venter:

Jeg bestilte tirsdag ettermiddag og pakken ankom postkontoret i dag (lørdag). Sporingsmailen kom i går, så jeg rakk å hente den ut. Jeg er veldig fornøyd med klærne, det er første gang jeg bestiller derfra.

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 00:24   #58
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvor lang tid tok det? :venter:

Jeg bestilte også tirsdag. Hentelappen kom i dag så får hentet det ut på mandag. Sist jeg bestilte tok det mye lengre tid, over en uke opp mot to.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 09:04   #59
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Jeg bestilte onsdag kveld, så jeg får vel bare smøre meg med litt tålmodighet.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 22:49   #60
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50 % på Pomp de lux

Jeg bestilte tirsdag og onsdag, ikke tegn til ankomst, ikke engang fått sporingsmail ... Men, den som venter på noe godt!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no