Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken størrelse bruker du i sko?
35 2 0,61%
36 29 8,90%
37 46 14,11%
38 75 23,01%
39 77 23,62%
40 57 17,48%
41 28 8,59%
42 8 2,45%
Annet - evt. dustepoll. Spesifiser gjerne i tråden. 4 1,23%
Deltakere: 326. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-10, 14:32   #21
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

39-40 alt ettersom
Mulig jeg er mer 39 nå

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 14:36   #22
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

Tidligere 38, etter barn 39 ...av og til 40.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 14:41   #23
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

Jeg bruker den størrelsen som er utsolgt. 38 eller 39, den de ikke har er den jeg skal ha. Hvis de mot formodning har 38 og 39 inne samtidig, er det noe rart med størrelsene som gjør at jeg burde hatt 37 eller 40. Og da er den størrelsen utsolgt istedenfor.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 14:43   #24
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

Jeg bruker str. 40.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 14:50   #25
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

36 eller 37, alt etter hvilket merke og fasong skoene har. Stemte 37.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 15:09   #26
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg ble litt nysgjerrig bare, for det er så mange sko i str 41 som selges her inne. Kanskje FP-damene har store føtter?

Synes du det er morsomt om jeg kommenterer en tråd med klær i stor størrelse sånn?

  Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 15:10   #27
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

Jeg har brukt str. 38 siden jeg var 15-16 år. Foten har blitt litt beiere med åra, men jeg bruker altså samme str., og håndballskoene mine fra videregående er nå inne-malesko.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 15:13   #28
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

Alltid hatt 39.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 15:16   #29
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

35 eller 36. Som regel 36, da det er det jeg får tak i.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 15:17   #30
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

Før jeg ble gravid så hadde jeg 38/39. Så måtte jeg fornye jeg skoparken min etter enern, fordi jeg hadde gått opp en størrelse. Jeg hadde akkurat fått den komplett da jeg ble gravid igjen. Og så gikk jeg sannelig opp en størrelse til. Nå er jeg vel en normal 40, noen ganger en 40,5.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 15:19   #31
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

41, men før graviditetene brukte jeg 39/40. En smule bitter ja.

Jeg brukte 38/39 før graviditetene, og gikk opp til 40 - men nå 5 år etter er jeg tilbake til normalen, så det kan forandre seg igjen.

  Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 15:24   #32
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Synes du det er morsomt om jeg kommenterer en tråd med klær i stor størrelse sånn?

Ja, jeg hadde ikke hatt noe problem med det. Men jeg tar ikke meg selv så veldig høytidelig heller egentlig.

  Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 15:24   #33
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

37/38. Noen ganger 39.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 15:25   #34
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

35/36, mest 36. Brudeskoene mine var 35. Det var et par som de tydeligvis hadde gitt opp å få solgt. Dama i brudesalongen gikk inn på lageret og hentet fram en eske som var nedpriset flere ganger fra 1200 til 250 kr. Det passet meg veldig bra.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 15:28   #35
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

Hm, jeg visste ikke at så mange endret skostørrelse etter svangerskap.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 15:33   #36
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Hm, jeg visste ikke at så mange endret skostørrelse etter svangerskap.

Jeg gjorde det i hvert fall, og vet om ganske mange som har gjort det, men det kommer sikkert litt an på hvor mye man legger på seg? Jeg la på meg et tonn - ca.

  Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 15:36   #37
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

39, noen ganger 38.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 15:36   #38
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

37/38. Oftest 37.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 15:40   #39
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

41, 40 før svangerskap.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 15:41   #40
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken størrelse bruker du i sko? (Ladies only)

39, men av og til 38.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no