Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Den beste stavmikseren?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-19, 11:18   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.782
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den beste stavmikseren?

NÅ har jeg gått på en smell to ganger - jeg har kjøpt først en stavmikser som ikke var god nok og så en som gikk i filler etter kun kort tids bruk.

Jeg trenger en med litt motorkraft. Den kan gjerne ha ekstrautstyr som hakke bolle og visp - men det viktigste er at den moser suppene og sausene mine uten for mye nykker og tøys og tull.

Kom med anbefalinger og anbefalinger!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-19, 11:33   #2
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.317
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste stavmikseren?

Vi har denne fra Bosch, og har hatt den i mange år nå. Den kunne kanskje hatt ørlite mer kraft, men den fungerer godt, og brukes nærmest daglig.
http://appliancist.com/wp-content/up...on-blender.jpg

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-19, 11:49   #3
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste stavmikseren?

Bamix er nok ansett å være den beste. Og dyreste.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-19, 12:55   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.209
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste stavmikseren?

Jeg er fornøyd med vår Braun Multiquick. Den har hakke, bolle og visp, og moser suppe uten tull.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-19, 14:04   #5
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den beste stavmikseren?

Henger her. Jeg er også en stavmikserdödare.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-19, 14:33   #6
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste stavmikseren?

Jeg har hatt Kenwood Triblade i mange år. Brukes mye og holder seg bra, og det beste er potetmoseren.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-19, 17:04   #7
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 39
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste stavmikseren?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har hatt Kenwood Triblade i mange år. Brukes mye og holder seg bra, og det beste er potetmoseren.

Den har vi kjøpt og, etter å ha hatt en dårlig billigsak i flere år. Vi er veldig fornøyde så langt! Funker til frossen banan og alt mulig.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 20-01-19 kl 19:03.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-19, 17:38   #8
Shun
Erfaren
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.198
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Den beste stavmikseren?

Jeg har en Philips HR1673/90 Stavmikser med to hakkehus og visp-tilbehør. Veldig fornøyd. Jeg har knust frosne bananbiter til smoothie med den, men er litt usikker på om jeg da gjør levetiden mye kortere. Det kan godt hende du finner gunstigere tilbud ved googling.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-19, 18:27   #9
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.476
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste stavmikseren?

Jeg hadde en bamix, men den var elendig. Nå har jeg kitchenaid, veldig fornøyd.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-19, 19:43   #10
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste stavmikseren?

Uten tvil bamix. Den er et must til alioli.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-19, 20:14   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste stavmikseren?

Jeg har en Philips som jeg har hatt i ca 10 år og brukt masse. Den takler både nøtter og frossen frukt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-19, 20:17   #12
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den beste stavmikseren?

Jeg har Braun Miltiquick 9. Perfekt til majones/aioli og salsa.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-19, 21:26   #13
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Den beste stavmikseren?

Har en 11 år gammel Philips som er mye bedre enn min nye og dyrere Kenwood. Kjøpte Kenwood'en da jeg tenkte at den gamle sikkert tok kveld snart, men det ser den ikke ut til å gjøre med det første.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-19, 23:24   #14
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.971
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den beste stavmikseren?

Jeg har en Braun som ikke er Multiquick, tror jeg (denne), og er strålende fornøyd. Har hatt den et par år, siden jeg fant ut at det var på tide å bytte ut den elendige jeg hadde før, som var en eller annen slags premie fra Ellos.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-19, 08:18   #15
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.161
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste stavmikseren?

Jeg har en Bamix. Jeg går ikke tilbake. Jeg kjøpte en i bryllupsgave til ei venninne av meg og i julegave til mamma. Elsker den!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-19, 09:29   #16
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste stavmikseren?

Har også ødelagt motoren på en type så kjøpte en med kraftig motor.
Vi har stavmikser med utstyr fra Sabor med 1000W. Har hatt den i mange år.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-19, 09:35   #17
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.896
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den beste stavmikseren?

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Jeg har en Philips HR1673/90 Stavmikser med to hakkehus og visp-tilbehør. Veldig fornøyd. Jeg har knust frosne bananbiter til smoothie med den, men er litt usikker på om jeg da gjør levetiden mye kortere. Det kan godt hende du finner gunstigere tilbud ved googling.

Jeg har denne og er veldig fornøyd, snart 9 år, og still going strong.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-19, 10:19   #18
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste stavmikseren?

Jeg har hatt Philipsen som vises til over her i mange år, den takket dessverre for seg, så nå fikk vi en Kenwood Triblade System Pro i julegave. Håper jeg blir like fornøyd med den. Som regel styrer jeg etter watten på kjøkkenutstyr av denne typen, med 1000 som minstekrav. En sterk motor er avgjørende.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-19, 14:09   #19
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste stavmikseren?

Jeg har Kitchen Aid i stål og er god fornøyd med den, men det er opplest og vedtatt i matkretser at Bamix er det aller beste.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no