Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg savner Brødboksen!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-19, 22:41   #21
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.831
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Vi har alltid fått ferske brød, som ferske fra butikken. Men ikke varme som rett fra bakeriet. Vi bor i Sørum utenfor Oslo, mamma bor i Oslo og skryter veldig av de hun har fått på døra.

Her er det tydelig at de har vært frosset og tint/varmet opp. Har prøvd flere bakeri som leverer til de uten å fått noe ferskt av både brød eller rundstykker. Får levert grønnsaker fra Rågo på døra og bestiller av og til brød. Der er det ferske brød

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-19, 23:09   #22
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Jeg syns brødbakemaskin dekker mye av behovet for ferskt morgenbrød, egentlig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-19, 01:25   #23
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Her er det tydelig at de har vært frosset og tint/varmet opp. Har prøvd flere bakeri som leverer til de uten å fått noe ferskt av både brød eller rundstykker. Får levert grønnsaker fra Rågo på døra og bestiller av og til brød. Der er det ferske brød

Snakker du om Brødboksen eller Morgenlevering ? Morgenlevering kan jeg ikke tro har vært fryst før.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-19, 12:44   #24
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.305
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Enig. Sårt savn!

Vi hadde Morgenlevering til mannens bursdag og da fikk vi eplejuice isteden for appelsin, og i tillegg var den juicen fæl. Ingen ville drikke den.

Fikk refundert, men det var et skår i gleden likevel, i og med at vi skulle ha en deilig søndagsbursdagsfrokost.

Det som irriterer meg mest er hvor mye plastembalasje det er mulig å bruke. Vi kjøpte skolebrød, en sjokolademelk og et brød og fikk med all denne plasten.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_9273.JPG (102,7 KB, 57 visninger)
__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-19, 14:56   #25
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Hønni, ja det er jeg helt enig med deg i! Altfor mye unødvendig emballasje.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-19, 22:59   #26
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.831
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Snakker du om Brødboksen eller Morgenlevering ? Morgenlevering kan jeg ikke tro har vært fryst før.

Snakker om Morgenlevering i Trondheim. Tørre skorper på brødet og kalde bakevarer. De har to bakeri som leverer her (Nærbakst Byåsen og Melhus bakeri).

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-19, 23:08   #27
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.396
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Ja, jeg fikk også dårlig smak i munnen av all emballasjen. Først baksten i boks, og så i pose. Men jeg har hentet inn leveranse i skikkelig høljregn, så det er nok nødvendig for å sikre noenlunde fornøyde kunder, dessverre.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-19, 08:57   #28
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.317
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg savner Brødboksen!

Vi har brukt og bruker Morgenlevering myyyye, dvs. hver dag i perioder. Har aldri opplevd at de har kommet for sent. I 99 % av tilfellene er det levert før 06.30. Varene virker alltid nybakte. Dvs. det var en gang jeg opplevde at noen frokostbrød ikke virket ferske. Da klagde jeg, og fikk med en gang et gavekort på pålydende.

Når det er sagt, så har jeg ikke prøvd Brødboksen, de leverte ikke hos oss. Kan forstå at dere som brukte dem ikke er like fornøyd med Morgenlevering, for det er jo en annen type levering tenker jeg.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no