Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-21, 19:28   #21
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Penger
Toastjern
Brettspill
Ullsokker
Julepynt
Hudpleie
Små fat og oppbevaringsbokser
Håndkrem
Eterisk olje

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 19:44   #22
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.813
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

pigg joggesko, weekendbag, lampe, hjemmestrikket kofte fra cecilie skog, vedkurv, lyslykt, ullsokker, penger. I tillegg arvet jeg en fin duk og 12 nydelige damaskservietter.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 19:57   #23
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.859
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk hvit laptop. ☺ Endelig noe jentete bare til meg.
Den er brukt og har innlastet ny programvare, gjort av eldstemann. Jeg ble skikkelig rørt og gråt en skvett.
Fikk også noe kremstæsj, godis, vin og en morgenkåpe med deilig for. Og penger. 2000.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 20:21   #24
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.942
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg ønsket meg ikke noe. Fikk tre gaver. Konsertbillett, god juice og den siste gaven var øredobber og Lush produkter.
Har heldigvis fått til å kutte ut gaver hist og her. Glad for de jeg får altså, men har overhodet ikke behov for julegaver så sant det ikke er noe spesielt jeg trenger. I fjor fikk jeg ny MacBook av min kjære, og det var stas og noe jeg trengte.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 20:25   #25
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Kajakk! Eller lovnad om kajakk da, skal velge selv. Og så fikk jeg steketakke, Auk urtehage, brettspill, og sjokolade.

Ikke valp.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 20:28   #26
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Yogabolster, skinnhansker, blazer, vin, godis, ullsokker, ullvotter, stor kasserolle, øyemasker, ansiktsmasker, sambuca, gavekort til bh fra Lindex, blåshampo, Rituals bodylotion, gavekort på fotpleie, toastjern til bål, airfryer, julepynt og juletrekuler.

__________________
2001, 2005, 2020

Sist redigert av Pasta : 27-12-21 kl 23:22.
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 20:34   #27
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.849
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Penger, gavekort, 2 parfymer, badeprodukter, duftlys, diverse brettspill til hytta, hyttebok, Tenderflamelykt x 3, hudpleiejulekalender, mobillader, skjærefjøler, eplemost og vinflasker.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 20:52   #28
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Penger
Veske
Georg Jensen vase og gull juletrær
Rituals sett X 2
Ytterjakke
Sengetøy
Ticket to ride
Diverse Kahler fra Kitchen
Valgfri strikkegenser som sv.mor skal strikke til meg
Tekopper til juleservise vårt
Osteklokke
Bok

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 20:57   #29
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.135
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Varmesåler til sko med batteri, ny regnjakke, fargede kjøkkenglass, LP (jokke og valentinerne), quiz-bok, rituals-sett, hårprodukt, hårklyper, øredobber, skjerf, likør og chutney, cider, saft, julepynt, julehus-drivhus med snurrende tre, penger med mer! Lucky me.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 21:01   #30
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.944
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Sjokoladetrøfler, hjemmelagde karameller, PC, hjemmestrikka ullvotter, penger og løfte om kleshjelp.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 21:22   #31
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.219
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Penger, vin, mummikopper, skjærefjøl, olivenolje, termoflaske, Hestra skinnhansker, Norrøna lue og Ecopeis Hemsedal.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 21:33   #32
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.737
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Nå skjønner jeg at jeg har nedskalert gaver atskillig mer enn hva som er normalt, men det er et valg vi har tatt. Jeg fikk tre gaver:

Jeg og mannen fikk sengesett av svigers
Jeg fikk penger fra min far
Minste hadde malt noe på skolen til meg

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 22:09   #33
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.100
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk utrolig mye fint!
Marlene Birger-veske (), 3 par tøfler (og de er så ulike at jeg skal beholde dem alle til hjemme- og hyttebruk), hudpleieprodukter, langrennsklær, hyttebok, ull, Apple-TV til hytta (fellersgave med mannen), vin, gryteunderlag, vinglass, vase, julepynt og penger til å kjøpe vaffeljern og håndmikser til hytta.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 22:12   #34
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.617
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Nå skjønner jeg at jeg har nedskalert gaver atskillig mer enn hva som er normalt, men det er et valg vi har tatt. Jeg fikk tre gaver:

Jeg og mannen fikk sengesett av svigers
Jeg fikk penger fra min far
Minste hadde malt noe på skolen til meg

Jeg er også her. Jeg fikk et par sko jeg har plukket ut selv og en LP fra svigerfar. Fra min mor og min far fikk jeg og mannen felles gaver. Håndklær og en vindunk.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 22:17   #35
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.886
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

To Kähler lyshus, dompapskål, julegodteriskål, dompap-figurer, gavekort på Amazon, parfyme, høyttaler til stua, brettspill, sjokoladetrøfler, Cathrineholm-skål og en ring. Så glad for alt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 23:36   #36
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.408
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Gaven fra hemmelig nisse her inne og et supert hårkursett for langt hår.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-21, 23:38   #37
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Hjelpe meg for noen gavemengder og verdier mange av dere får!

Jeg fikk et par ørepropper fra Clas Ohlsson. Det var en gave mer enn forventet og en mer enn i fjor.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-21, 00:21   #38
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.100
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Hjelpe meg for noen gavemengder og verdier mange av dere får!

Ja, det er vel veldig forskjellig fra familie til familie?
I vår kjernefamilie og storfamilie har vi ikke nedskalert gaver. Vi har tatt det opp til diskusjon, men både min og mannens familie er veldig bestemt på at vi gir hverandre gaver til jul. Ungene våre (de er store) synes det er viktig at også vi foreldre får gaver, og de hadde aldri gått med på å droppe gaver til oss mens de selv skulle fått.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-21, 00:22   #39
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.795
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Har også nedskalert veldig. Fikk flere gaver enn vanlig. Håndklær fra mamma, et fat og grytekluter fra yngste og sjokolade fra eldste. Karameller fra søsken.

Hemmelig nisse her på FP, og fikk to «julekort» fra venner. Vi kaller det julekort, det er små venninnegaver - en svibel, et lys og i den gata. Ubetydelig økonomisk verdi (under 50), en liten juleoppmerksomhet.

Kuttet ut gaver til alle voksne for noen år siden, barn vi ikke er sammen med på julaften får gaver inntil de er myndige. Det har vært så mye gaver i denne familien blant folk som har alt de trenger fra før, at det er ikke gøy, en gang. Det var ikke noe vi var «enige» om, jeg sa at jeg ikke lenger kom til å gi gaver til voksne, men at andre fikk gjøre hva de ville. Så har jeg holdt meg til det jeg har sagt.

Synes det er mye hyggeligere nå, når vi har skrelt litt. Nå bruker vi tiden til å snakke sammen. Stor forskjell, hos oss, på tidsbruk til utpakking konvertert til faktisk interaksjon og samvær.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-21, 01:50   #40
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Plattform BAE crocs!! Jeg har lett meg skakk etter de crocsene, men Frøkna fikset til mor. Biff bestikk, JBL ørepropper, fanny pack i fake pjuskepels, elektrisk tannbørste, hårbørste, sekk og hårklype. Alt som stod på ønskelisten og mer til

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 28-12-21 kl 01:56.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no