Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Jul i svingen på NRK

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-09, 22:58   #181
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg fikk samme beskjed fra fem-åringen. "Sånn gjør IKKE jeg!"

Han var ganske sjokkert over at man kunne finne på slikt. Men han nekter jo å sitte igjen når jeg skal på do også, så det er nok ingen overhengende fare for at vi skulle komme fra hverandre gitt.

Jeg syns barnetv nå i julen er kjempefint, med Jul i Svingen, Øysteins tegninger og Sauen Shaun. Bare kvalitets-tv!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 23:01   #182
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Ja, barne-tv er dagens høydepunkt!

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 00:51   #183
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Han var ganske sjokkert over at man kunne finne på slikt. Men han nekter jo å sitte igjen når jeg skal på do også, så det er nok ingen overhengende fare for at vi skulle komme fra hverandre gitt.

Jeg syns barnetv nå i julen er kjempefint, med Jul i Svingen, Øysteins tegninger og Sauen Shaun. Bare kvalitets-tv!

Sauen Shaun er jo bare herlig!

Jeg kjenner at Grete Bergum går meg litt på nervene iblant.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 01:10   #184
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Her får vi som regel ikke sett episodene uten små avbrudd. Det blir til tider litt for voldsomt for fireåringen. Litt for mye krangling og turen til høyfjellshotellet ble også for dramatisk.

Jeg synes forøvrig Morgenbladet-artikkelen har noen viktige poeng. Det er en generell tendens i media at menn framstilles som klovner/ det ekstra barnet, mens mammaen er kompetent og omsorgsfull. Det hadde blitt reaksjoner om det var Agnetha som sang den sangen til Marvin.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 01:12   #185
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg kjenner at Grete Bergum går meg litt på nervene iblant.

I dag var hun ekstra ille. Men da kom jo Nures motsvar mye bedre fram og. Særlig den om å være redd for å leve livet.

Kommer det noen gang fram hva Nures far døde av? Jeg har fått for meg at det var i en ulykke, men det kan bare være noe jeg har drømt. At det er derfor hun er så ekstra påpasselig at Nure ikke gjør noe "farlig". Sånn utover det at hun er redd for å miste ham sånn generelt da.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 01:13   #186
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Jeg opplever at ungene liker Jul i svingen, men jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg syns særlig de voksne er utrolig slemme, dumme, mobbere, som jeg ikke kan skjønne at lærer ungene noe annet enn at det er greit å mobbe. Det synes jeg forresten om flere av de barne/ungdomsseriene som går på NRK. Det kan godt hende meningen er å lære ungene det stikk motsatte, men da kjenner de ikke unger.

Men ungene i Jul i svingen er ålreite, særlig Linus. :følger da med litt på barnetv:

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 01:20   #187
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Akaias storesøster er alltid så slem. Og det gir meg en litt dårlig samvittighet ift lillesøsteren min. Jeg har garantert kommet med noen lignende kommentarer til henne.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 01:26   #188
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

I dag var hun ekstra ille. Men da kom jo Nures motsvar mye bedre fram og. Særlig den om å være redd for å leve livet.

Kommer det noen gang fram hva Nures far døde av? Jeg har fått for meg at det var i en ulykke, men det kan bare være noe jeg har drømt. At det er derfor hun er så ekstra påpasselig at Nure ikke gjør noe "farlig". Sånn utover det at hun er redd for å miste ham sånn generelt da.

Jeg tror også det er det som er greia ja-
Nure var steintøff i dag altså. Heia Nure!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 05:10   #189
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns barnetv nå i julen er kjempefint, med Jul i Svingen, Øysteins tegninger og Sauen Shaun. Bare kvalitets-tv!

Enig! Og så er det noe som apellerer til barn i alle aldre. Åtteåringen min synes det meste som er på barnetv er kjedelig, men nå i adventstida må hun bare ha med seg barnetv hver dag.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 08:40   #190
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Marvin er jo bare en rar og barnslig pappa. Han er ikke alle menn. At Linus og Klara hjelper til for å få foreldrene til å bli venner igjen i en episode, betyr ikke at det er noe ideal. Hvis Jul i Svingen skulle vært lagd ut fra prinsippet "Staten viser oss hvordan gode pedagogiske foreldre er likestilte og oppdrar barna sine" så ville det neppe blitt så interessant, og heller ikke særlig underholdende.

Jeg syns det er å undervurdere barn kraftig hvis man mener at de blir mer kranglete og mobbete av å se på Jul i Svingen. Og at mammaen til Nure hadde litt å slite med, og ikke skulle tas helt alvorlig, skjønte sønnen min da serien gikk for tre år siden. Da hadde han ikke fylt fem ennå. At hun sier alt er farlig osv. er jo en veldig grei anledning til å snakke om hvor mye man må passe seg for ting, hva man skal prøve å tørre selv om man ikke tør, og hvorfor folk blir som de blir.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 09:48   #191
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Veldig mange av de filmene vi liker som voksne, handler nettopp om mennesker som gjør feil, oppfører seg barnslig, har problemer og sære personligheter. Og ikke minst at de har konflikter. Kan ikke skjønne at det skal være så veldig annerledes for barn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 11:15   #192
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Det kan godt hende meningen er å lære ungene det stikk motsatte, men da kjenner de ikke unger.

Snakk for dine egne unger. Jeg tviler på at det er slik for hovedandelen av barn, altså.

Ellers er jeg rørende enig med Maximilia.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 11:23   #193
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Veldig mange av de filmene vi liker som voksne, handler nettopp om mennesker som gjør feil, oppfører seg barnslig, har problemer og sære personligheter. Og ikke minst at de har konflikter. Kan ikke skjønne at det skal være så veldig annerledes for barn.

Du har et viktig poeng. Dersom alt skal framstilles rosenrødt bestandig så blir det en del barn som ikke kjenner seg igjen overhodet og barne tv blir med på å underbygge følelsen av at de ikke har det som andre.

Her i huset liker vi Jul i Svingen. Pappaen er jo kjempeteit, og voksne som er teite er jo bare kjempemorsomt. Det er morsomt å le av dumme voksne

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 11:29   #194
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Hva jeg liker med Jul i Svingen er at det nettopp ikke er så forbanka pedagogisk at det blir kvalmende. Jeg er hjertens enig med Maxi - serien gir rom for at man snakke med barna om ulike problemstillinger, uten at det gir "Svaret" på hvordan det skal være i en ideell verden.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 11:32   #195
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.518
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

.

Jeg syns barnetv nå i julen er kjempefint, med Jul i Svingen, Øysteins tegninger og Sauen Shaun. Bare kvalitets-tv!

Ja, det er kjempeflott i disse juletider, og nå spør også 4.5åringen etter jul i svingen, han var ikke helt overbegeistret i starten

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 11:59   #196
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns barnetv nå i julen er kjempefint, med Jul i Svingen, Øysteins tegninger og Sauen Shaun. Bare kvalitets-tv!

Enig. Det er nesten så at jeg ikke kan planlegge å gjøre noe som innebærer at jeg går glipp av barnetv.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 12:49   #197
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Problemet med Marvin-rollen er jo at den er så stereotyp og den er jo bare en av en haug med slike framstillinger av menn i media. Jeg blir irritert hver gang jeg blir presentert for akkurat den type karakter. Det er summen av framstillingene som gjør det til et problem.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 14:08   #198
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Problemet med Marvin-rollen er jo at den er så stereotyp og den er jo bare en av en haug med slike framstillinger av menn i media. Jeg blir irritert hver gang jeg blir presentert for akkurat den type karakter. Det er summen av framstillingene som gjør det til et problem.

Hm, jeg kan virkelig ikke huske å ha fått med meg en eneste fremstilling av en mann som ligner på Marvin.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 14:09   #199
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

Noen som vet hvor Jul i Svingen er spilt inn?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 14:29   #200
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.794
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jul i svingen på NRK

I går var de på Geilo.

Men sånn ellers vet jeg ikke hvor Svingen er.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 19-12-09 kl 22:15.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no