Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

[iTunes] "Mat ut før du kobler fra"

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-11, 10:54   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

[iTunes] "Mat ut før du kobler fra"

Min shuffle er koblet til PC'n og jeg er inne i iTunes.
Følgende melding står: iPod synkroniseringen er fullført. Mat ut før du kobler fra.

Hva i all verden betyr det?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 10:58   #2
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: [iTunes] "Mat ut før du kobler fra".

I kontrollpanelet ditt har du nok en dings som styrer utmatingen. Hos meg står det "safely remove hardware andeject media" når jeg holder muspekeren over. Høyreklikk, velg det du vil mate ut og vips.

Hvorfor man skal gjøre dette kan jeg tenke meg til, men ikke forklare for andre.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 10:59   #3
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: [iTunes] "Mat ut før du kobler fra".

Ikke kontrollpanel forresten, men der de små ikonene nede i høyre hjørne ved klokka er. Systray?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 10:59   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [iTunes] "Mat ut før du kobler fra".

Betyr at du "kaster den ut" av iTunes før du trekker ut ledningen. Vet ikke om iTunes ser likt ut på pc og mac, men her ser du iPhonen på en egen linje i lista til venstre, og bakerst på linja er en trekant ("mat ut"-knappen). Trykk på trekanten og phonen er koblet fra.
Samme som du gjør om du skal koble fra en ekstra disk du har montert (på skrivebordet da, tror jeg, er fremdeles mest vant med mac), eller f.eks. en minnepenn.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 11:00   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [iTunes] "Mat ut før du kobler fra".

okidok, mitt svar er macbasert, ser jeg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 11:03   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [iTunes] "Mat ut før du kobler fra".

Har ikke mac men har allikevel den trekanten. Nede til høyre er det ikke noe jeg kan bruke, tror jeg.

Men da satser jeg på trekanten og regner med at det går greit.
Takk!

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 11:13   #7
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [iTunes] "Mat ut før du kobler fra".

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Har ikke mac men har allikevel den trekanten. Nede til høyre er det ikke noe jeg kan bruke, tror jeg.

Men da satser jeg på trekanten og regner med at det går greit.
Takk!

Det står "ok å koble fra" (elns) på ipod'en når du har gjort det riktig.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 11:16   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [iTunes] "Mat ut før du kobler fra".

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det står "ok å koble fra" (elns) på ipod'en når du har gjort det riktig.

Det er ikke skjerm på shuffle, men når jeg trykket på trekanten forsvant den fra iTunes så da har jeg sikkert gjort det riktig.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 18:46   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [iTunes] "Mat ut før du kobler fra"

Du ser dingsen som du har koblet til på desktop? Ta tak i den og dra den ned i søplekassa, så er saken biff. Dette gjøres for å kutte strømmen til dingsen før den kobles fra, for at man ikke skal skade den. Tror jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 19:22   #10
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: [iTunes] "Mat ut før du kobler fra"

I itunes er elementene dine listet opp i venstre side av skjermen. Der det står "min ipod" finner du et eject tegn. Trykk på det.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no