Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bokanbefaling, barn

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-06, 12:37   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bokanbefaling, barn

Vil anbefale denne utgaven av Alice i eventyrland. Det er en aldeles nydelig, pop-up utgave. Jeg kjøpte denne fordi jeg leste en anbefaling fra Skilpadda av Robert Sambuda.

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 14:42   #2
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bokanbefaling, barn

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Vil anbefale denne utgaven av Alice i eventyrland. Det er en aldeles nydelig, pop-up utgave. Jeg kjøpte denne fordi jeg leste en anbefaling fra Skilpadda av Robert Sambuda.

Vi har Trollmannen fra Oz i pop-up utgave, og den er helt fantastisk fin!



Jeg ser på nettsidene deres at de også har gitt ut Askepott nå. Det hadde kanskje vært noe til minsten som blir 3 på søndag. Han er Askepott-fan så det holder og skal bli Askepott når han blir stor.

Muskat er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:18   #3
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bokanbefaling, barn

Bøkene om Pulverheksa og Mamma Mø er populære hos oss.

Slampen på syv elsker bøker og leser eller blir lest for hver dag. Hans favoritter er bøkene til Roald Dahl, kan nevne; "Charlie og sjokoladefabrikken", "Georgs magiske medisin", "Bittesmåene".
Ellers så leser vi jo HP bøkene da, både store og små.

Jeg er veldig glad i bøkene om Gubben og katten, nydelige bøker.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:29   #4
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bokanbefaling, barn

Holdt på å glemme denne, det er en lydbok da, men det går vel for det samme. Har bestilt den til Slampen og gleder meg som en unge for jeg skal ligge å snikhøre..... Den uendelige historie Mimre om gamle tiden og Limalh

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:34   #5
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bokanbefaling, barn

Oj!! Den så helt vidunderlig ut!!

Lille er ikke mer enn 2, men elsker bøker og har en fin liten samling allerede!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:37   #6
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bokanbefaling, barn

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Holdt på å glemme denne, det er en lydbok da, men det går vel for det samme. Har bestilt den til Slampen og gleder meg som en unge for jeg skal ligge å snikhøre..... Den uendelige historie Mimre om gamle tiden og Limalh

Å den er helt fantastisk! Husker jeg hørte den på radioen da jeg var liten. Jeg har både lest boken og sett filmen, men det var noe helt spesielt med å høre den på radioen. Veldig mystisk og stemningsfull musikk husker jeg at jeg syns det var.

Muskat er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:36   #7
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bokanbefaling, barn

Vi har den Trollmannen fra Oz-boka som muskat viser bilder av. Er Alice-boka like fin him?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:26   #8
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bokanbefaling, barn

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/se...bildeId=318678

Den store pulverheksboka av Ingunn Aamodt
Denne boka er kjempepopulær her, anbefales!

(hmm, prøvde å legge linken som bilde men gikk visst ikke...)

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 09:13   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bokanbefaling, barn

Jeg tenkte også å anbefale Mamma Mø-bøkene. De er suverene! Og de pop-up bøkene er også kjempefine, men prinsen på ett år må vente litt før jeg kjøper dem altså!

Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 10:14   #10
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bokanbefaling, barn

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Vi har den Trollmannen fra Oz-boka som muskat viser bilder av. Er Alice-boka like fin him?

Ja, jeg synes det. Jeg har ikke lest Trollmannen fra Oz, men jeg innbiller meg at den passer bedre for eldre barn?

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 10:16   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bokanbefaling, barn

Sto og bladde i den boken om Alice i Eventyrland på lørdag da vi var innombokhandleren
Den var utrolig fin

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 10:21   #12
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bokanbefaling, barn

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, jeg synes det. Jeg har ikke lest Trollmannen fra Oz, men jeg innbiller meg at den passer bedre for eldre barn?

Innholdsmessig så skjønte nok Storesøster definitivt mer enn Storebror, men siden boka er så fin likte Storebror den også kjempegodt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)

Sist redigert av Nenne : 09-10-07 kl 08:56.
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 10:29   #13
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bokanbefaling, barn

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, jeg synes det. Jeg har ikke lest Trollmannen fra Oz, men jeg innbiller meg at den passer bedre for eldre barn?

Mine på tre og fem elsker den! Det er en god del tekst så når jeg leser med minstemann hopper jeg over en del av teksten, og forteller heller litt med egne ord ut fra bildene og figurene. Boken er utsolgt fra forlaget, så jeg er glad jeg kjøpte den, det er en bok de vil ha glede av i mange år. Og akkurat en slik bok jeg ville elsket som liten. Jeg kommer nok til å kjøpe de andre også.

Muskat er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no