Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

FB: Hvordan se alles oppdateringer?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-11, 21:17   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.097
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

FB: Hvordan se alles oppdateringer?

Leste nylig en artikkel om hvordan man ser alle venners oppdatteringer på veggen sin. (Trodde) jeg gjorde som artikkelen sa. Men i ettertid ser jeg stadig at en del av vennene mine har skrevet ting jeg ikke har sett. Noen som kan forklare meg hvor jeg skal gå inn for å sjekke om jeg har satt innstillingene korrekt?

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 21:22   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FB: Hvordan se alles oppdatteringer?

Helt nederst på sida, "endre innstillinger", så velger du "vis innlegg fra alle dine kjente" eller noe sånt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 21:26   #3
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.097
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FB: Hvordan se alles oppdatteringer?

Hm, jeg hadde gjort riktig. Jaja.

__________________
07 og 10
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 21:30   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FB: Hvordan se alles oppdateringer?

Hvis du ikke ser alle de siste oppdateringene når du trykker på Hjem, kan du kanskje klikke på Siste nytt også. Hvis den er blå kan du klikke på den, ikke hvis den er svart. (Eller du kan klikke på den når den er svart og, men da har den en annen funksjon enn å få frem de siste updatesene fra vennene.)

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 21:41   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FB: Hvordan se alles oppdateringer?

Trykk på "most recent" i stedet for "top news" rett over newsfeeden til høyre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no