Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Et Facebook-spørsmål

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-11, 11:29   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.884
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Et Facebook-spørsmål

Blir bilder lagt ut i en lukket Facebook-gruppe synlig for andre enn medlemmene i gruppen? Innlegg som skrives på veggen i gruppa er ikke synlige, men det er visst litt tvil i gruppa om bilder er synlig eller ikke.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 12:41   #2
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Et Facebook-spørsmål

Hvis bildet kun er lagt ut i denne lukkede gruppa, så er det kun der det skal synes.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 13:13   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et Facebook-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Hvis bildet kun er lagt ut i denne lukkede gruppa, så er det kun der det skal synes.

Men hvis du laster det ned via din egen profil synes det jo der. : presiserer:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 13:32   #4
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et Facebook-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Men hvis du laster det ned via din egen profil synes det jo der. : presiserer:

Men det kan man jo fjerne igjen med en gang?

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 13:54   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et Facebook-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Men det kan man jo fjerne igjen med en gang?

Da fjernes det samtidig fra den lukkete gruppen. :btdt:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 13:59   #6
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et Facebook-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Da fjernes det samtidig fra den lukkete gruppen. :btdt:

Hvis man bare trykker "Remove post" også?

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 14:00   #7
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et Facebook-spørsmål

Det vet jeg ikke. Neppe, ,men da er det jo der uansett. Jeg ville ikke at bildet skulle ligge under mine bilder i det hele tatt på profilen min.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 14:09   #8
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.884
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et Facebook-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det vet jeg ikke. Neppe, ,men da er det jo der uansett. Jeg ville ikke at bildet skulle ligge under mine bilder i det hele tatt på profilen min.

Nei, det er viktig i denne gruppa også. Bildene skal kun synes der og ikke andre steder. De skal ikke ligge i folks profiler.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 14:20   #9
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et Facebook-spørsmål

Jeg postet akkurat et bilde til en lukket gruppe jeg er med i (lastet opp fra maskina), og det kom ikke opp på profilen min.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 14:43   #10
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et Facebook-spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg postet akkurat et bilde til en lukket gruppe jeg er med i (lastet opp fra maskina), og det kom ikke opp på profilen min.

Det er jo det Veritas sier først her. Jeg bare presiserer at dersom man laster det opp via egen profil (som f.eks. direkte fra iPhone) så vises det jo på egen side også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 14:51   #11
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Et Facebook-spørsmål

Når det gjelder iphone-app'en, så må man gå inn i Groups og velge gruppe før man tar bilde (eller velger bilde fra kamerarullen) og laster opp. Har ikke testet det da, men regner med det da kun kommer i den aktuelle gruppa, og ikke på profilen.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no