Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Mer brillemas - har dere flere briller?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-12, 11:32   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mer brillemas - har dere flere briller?

Ja, som dere sikkert skjønner så er jeg inne i en brillekrise her. Jeg har hatt progressive briller i et par måneder, og ble veldig fort avhengig. De brukes hele dagen. I tillegg har jeg egne lesebriller som jeg kan bruke hvis jeg skal lese lenge eller lese i liggende stilling.

Dere som bruker briller på heltid, har dere flere å bytte på, eller er det riv ruskende sløseri og tullball?

Jeg har ett par som er ganske markerte, og begynner egentlig å ønske meg noen litt mer usynlige i tillegg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 11:35   #2
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Jeg har et par. Har akkurat svidd av uhorvelig masse penger på nye briller. De nye er ganske synlige i forhold til de gamle. Var en på jobben som lurte på om jeg hadde brukt brilller før.
Kan nok tenkes at jeg ønsker meg et par til etterhvert, litt mer nøytrale. Men det blir ikke i år for å si det sånn.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 11:36   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Jeg bruker ikke briller, men frøkna gjør, og hun har to par. Nå har hun ett på skolen og ett hjemme. Vi kjøpte på specsavers, så det var to for en, men vi måtte betale for sånn ripebeskyttelse på begge. Det er veldig praktisk med to.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 11:39   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Jeg har to par, og det ene paret er helt klart en favoritt. Det rare er at det egentlig er det andre paret som var ment som 'hovedbriller'.

Jeg skulle hatt nye briller. Må opp i styrke og er dessuten ikke sånn kjempefornøyd med de jeg har. Men jeg klarer ikke for alt i verden å finne innfatninger jeg vil ha, det er helt håpløst.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 11:39   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Jeg TRENGER ikke to par i noen praktisk forstand, det er isåfall bare snakk om variasjon for min egen del.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 11:40   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Jeg har vurdert det, men jeg trenger så dyre glass at jeg har aldri tatt meg råd til det. Hadde jeg kunnet kjøpe glass til, tja, under 1000 kr stykket, så kan det godt hende jeg hadde gjort det. Man har dem jo midt i fjeset hele tiden, liksom.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 11:40   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Jeg hadde forøvrig en litt mer markert innfatning på det som var ment som hovedbrille mens det er de litt mer nøytrale/enkle som faktisk blir brukt.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 11:43   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Tror jeg skal prøve å følge med på brilletilbud framover. Det er akkurat det der med at de sitter midt i fjeset hele tiden som er litt vanskelig å venne seg til. Jeg liker brillene og ville antagelig valgt de samme om igjen, men kjenner litt på at jeg gjerne skulle hatt et par til. Selv om glassene er litt dyre. På Interoptik har de sånn brillekonto der man kan betale over 18 måneder ellerno uten at de koster en krone ekstra, det er jo forsåvidt en grei løsning.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 11:49   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Egentlig burde jeg jo tatt meg råd til det denne gangen, siden det antagelig er siste gang jeg klarer meg uten progressive glass. Neste gang blir de sikkert enda dyrere!

(Damen prøvde å selge inn et par med en knall oransje stripe på nå sist, siden hun raskt observerte at jeg liker oransje. Poden var helt enig med henne, men jeg sa at de antagelig ikke ville passe like godt til alle antrekkene mine. Da mente han jeg kunne kjøpt begge parene, men jeg sa at for 7000 kunne jeg gjøre ganske mye annet for utseendet mitt. Farge håret oransje, for eksempel. Det går til og med over etter en stund, i tilfelle man blir lei.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 11:51   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Ja, det er sant. Jeg har ikke så dyre glass som 7000 selv om de er progressive, altså.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 11:54   #11
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Brilleland har tre-for-en-tilbud nå.

Jeg har bare ett par, men kunne godt ønske meg et ekstra-par eller to. De jeg har nå er sånnn midt på treet på særhetsskalaen. Jeg kunne godt tenke meg et par som er helt out there og et par mer usynlige. Også solbriller med styrke, da.

Personlig syns jeg det er pyton å handle briller, så det blir nok med tanken. Bortsett fra solbrillene, det trenger jeg. Men når det er mulig å få briller for under 400 inkl. vanlige glass og arbeidet, blir det ikke så mye dyrere enn f.eks. å ha et par ekstra sko.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 11:56   #12
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Jeg har tre par....eller akkurat nå 2 par (fordi jeg ikke finner det siste paret) Det har jeg aldri hatt problemer med før at jeg ikke har funnet brillene, for jeg har kun hatt et par. Krise hvis de ble borte.
Favorittbrillen er faktisk de jeg har hatt hele tiden. De er ganske så enkle. Men det er jo litt gøy å endre iblant. Har et par lilla (eller de er godt gjemt) som var gøy å bruke når jeg hadde lilla klær f.eks. Helthet i antrekket

Jeg benyttet meg at et tilbud hos Spectsavers (?) Få to par til prisen av ett.

Akkurat nå prøver jeg ut linser. Er på 5 paret....ikke helt i mål. Spent på om optikeren har flere typer som jeg kan forsøke

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 11:59   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Optikeren prøvde å sette inn linser men fikk det ikke til. Øyet mitt gikk inn i en eller annen slags panikktilstand. Men det kan jo hende det hadde gått hvis jeg prøvde selv. Men jeg tror egentlig ikke det er noe for meg. Putte ting inn i kroppen har ikke funka før, re: damebegerdiskusjonene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 12:06   #14
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Jeg har klåfingra treåring og barnehagejobb. Jeg MÅ ha to par. Jeg har til nå ikke funnet noen solbriller jeg liker hos optiker, så da blir det kontaktlinser og vanlige solbriller når det er behov for det.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 12:13   #15
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Har du lyst (råd) har du lov! Jeg lurer veldig på om du liker progressive glass jeg, optikeren min foreslo det, men jeg tenkte at jeg kom til å bli helt sjøsyk med det?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 12:14   #16
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Jeg har ett par. Burde vel hatt et par til siden jeg bruker brillene hele tiden. Blir så tørr i øynene av linser så det blir svært sjelden brukt.

Var på synssjekk for et år siden og hadde da trodd at jeg måtte ha progressive og hadde ment å bytte da, men synet mitt har visst ikke endret seg siden forrige brille, 2002.. så da beholder jeg disse litt til.

Strorebror fikk brille i julen og han er kjempeflink til å passe på de så han trenger vel egentlig ikke to, han heller.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 12:18   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Progressive har fungert bra for meg fra dag en, jeg har ikke blitt sjøsyk. Det er så deilig å slippe å gå og ta lesebrillene av og på for hver minste ting, som jeg gjorde før. Det eneste som kan være litt rart er å gå med dem ute, f.eks. ned en trapp hvis jeg ser ned. Og når jeg kjører bil, spesielt i mørket, foretrekker jeg å ta dem av.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 12:19   #18
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja, det er sant. Jeg har ikke så dyre glass som 7000 selv om de er progressive, altså.

7000 var for hele brillen, altså. Jeg husker ikke fordelingen, men sikkert et par tusen for hvert glass og drøyt et par tusen for innfatningen. Jeg er temmelig nærsynt, så jeg må kjøpe ganske dyre spesialglass for å få dem tynne nok (den innfatningen jeg har nå er kraftig, så da trengte jeg ikke like dyre glass som før), og så må de slipes pga. skjeve hornhinner i tillegg. (Jeg turte ikke å spørre hva det ville kostet meg med progressive glass; jeg var så gledelig overrasket over at jeg ikke trengte det riktig enda, så jeg ville fokusere på den gleden. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 12:22   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Jeg fikk hele greia inkl. en innfatning til rundt 2000 for 4600, og lesebriller på kjøpet. Jeg har såpass lite styrke at jeg ikke trenger den dyreste typen progressive glass ennå.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 12:23   #20
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mer brillemas - har dere flere briller?

Jeg måtte ut med 6 lapper for mine.
Men brillebudsjettet mitt har vel vært ganske greit de årene jeg har brukt briller så skal vel ikke se så tungt på det.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no