Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-13, 20:58   #1
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

Jeg har endelig bestemt meg, jeg skal kjøpe meg en iPhone.
Jeg er imidlertid usikker på hvilken jeg skal velge, jeg likte egentlig utseende best på 4'ern.

Dere som har erfaring med både 4s og 5, hvilken synes du er best? Hva er egentlig forskjellen på de to?

__________________
1996, 1999, 2009, 2012.
Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 21:09   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

5'ern veier mye mindre.

Likevel tror jeg at om jeg ikke skulle hatt mengder av app'er og lite musikk, så har jeg kanskje kjøpt billigvarianten 4 med 8 gb - men det er kanskje mest fordi jeg er gjerrig.
Selv har jeg 5'ern, men det er jobbtelefon.

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 21:11   #3
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

Jeg elsker min nye iPhone5. Men jeg elsket min gamle iPhone4 også. Har ingen erfaring med 4s.
Jeg har, og bruker, mange apper i tillegg til en del bilder og mye musikk på phonen min, og 4-ern min hadde 32 gb, mens min nye har gloriøse 64 gb. Jeg brukte faktisk nesten alle 32 gb på den gamle telefonen.

Generelt tenker jeg at man (les: jeg) alltid går for den nyeste teknologien.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 21:11   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

Jeg har 4S, mannen min har 5. Hans er lettere, men for meg trekker det ned at den er større. Jeg går mye med mobilen i lommen og bruker den på trening osv. Og da er 4S mer enn stort nok, for å si det sånn.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 21:15   #5
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

Jeg har hatt iPhone, 4, 4s og har nå 5. Jeg elsket 4, mislikte 4s og elsker 5. 4s hadde enormt dårlig batteri og var bare tull med. 5ern er bedre å surfe med, raskere, bedre kamera osv. Jeg hadde valgt den.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 22:56   #6
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

Om man skal kjøpe i dag, bør man også tenke på hvor lenge Apple trolig vil komme med programvareoppdateringer til iPhone 4-serien. Jeg ville vel ikke vært overrasket om kanskje selv 4S ikke fikk iOS7. Vil nesten anta at iPhone 4 ikke får iOS7, mens 4S kanskje får en litt redusert utgave når det gjelder funksjonalitet.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 09:18   #7
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

Jeg likte formatet på 4 bedre enn den smale 5'ern. Har 5, men den var mindre 'wow' enn da jeg fikk 4.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 09:20   #8
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

Kameraet på 5 er merkbart bedre enn på 4. Særlig når man tar bilder innendørs/i dårlig lys. 5 er lettere også, og så synes jeg det er fint at skjermen er større, slik at man ser mer på den (én ekstra rekke med apper).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 09:34   #9
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Kameraet på 5 er merkbart bedre enn på 4. Særlig når man tar bilder innendørs/i dårlig lys.

Det tenkte jeg ikke på. Det var en klar forbedring.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 10:26   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

Jeg har hatt både 4s og har 5 nå og elsker begge to. Jeg synes 5 er hakket bedre, den er lettere, den har litt større skjerm, så den er bedre å surfe med og lese på, også er kameraet bra.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 23:54   #11
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

Tusen takk for svar, alle! Jeg er fremdeles i tenkeboksen, men heller mot 5'ern

__________________
1996, 1999, 2009, 2012.
Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 23:58   #12
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

5.

Der er programvareoppdateringer på 3GS ennå, sier mannen.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 00:28   #13
FruLarsen
Småbyfrue
 
FruLarsen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
Innlegg: 90
FruLarsen er litt kul
Standard

Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

Jeg har 4S, FrkLarsen og HrLarsen har 5, vi er alle veldig fornøyde, men om jeg skulle hatt meg ny mobil nå, hadde det selvfølgelig blitt en 5, eller jeg hadde ventet til den neste iPhonen kommer..

__________________
Ja, jeg har bare et barn. Det er ikke bare bare det..
FruLarsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 00:31   #14
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

Femmeren!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 08:17   #15
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

Femmern. Den er lett, lekker, godt kamera og god å lese på. Bedre enn fireren.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 14:12   #16
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

Ok, da går jeg for femmern! Fint med hjelp, tusen takk.

__________________
1996, 1999, 2009, 2012.
Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 14:16   #17
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

Jeg fikk 5 i går kveld, har just fått SIM-kortet på plass, så det gjenstår litt før jeg kommer helt "på plass", men jeg er allerede begeistret for skjermen altså!! De andre tingene nevnt har jeg ikke kommet så langt som til å teste ut, men 5 kan neppe være noe dårligere/skuffe der. Og så elsker jeg jo at den er hvit, endelig har jeg hvit mobil, men det kan man jo få 4S i også altså ... Jeg tror du blir fornøyd uansett, men jeg er happy eier av enda en ny versjon - holdt på siden 3GS. Så; iP5 ja!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 14:20   #18
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

Gratulerer med ny iPhone, igjen. Min skal også være hvit.

__________________
1996, 1999, 2009, 2012.
Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 22:31   #19
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 4s vs iPhone 5 - hvilken er best?

Og med femmeren hører jeg mye bedre de jeg snakker med; veldig bra for meg som er ganske dauhørt. Gratulerer,

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no