Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-13, 12:37   #41
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Vel, Men det er alltid noen som skal bikke og kverullere slik at det tar hele gleden ut av å prøve å få istand noe hyggelig.

Jeg oppfordrer varmt alle her som synes mamma- og pappatreff er helt forkastelig til å
a) be alle foreldrene hjem til seg på fest, skaffe barnevakt så man selv og partner også kan delta, fortrinnsvis velge en lørdag og bruke lørdag og søndag på forberedelser og rydding
b) formulere en invitasjon der man ber ENTEN mamma ELLER pappa til alle barna i klassen, men på en høflig og hyggelig måte sier at man av kun ønsker at 1 av foreldrene stiller

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 12:38   #42
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Eh, what now?

Ikke ta meg så høytidelig i dag. Jeg er bare sur. (For helt andre ting). Og bør strengt ikke være her.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 12:46   #43
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg oppfordrer varmt alle her som synes mamma- og pappatreff er helt forkastelig til å
a) be alle foreldrene hjem til seg på fest, skaffe barnevakt så man selv og partner også kan delta, fortrinnsvis velge en lørdag og bruke lørdag og søndag på forberedelser og rydding
b) formulere en invitasjon der man ber ENTEN mamma ELLER pappa til alle barna i klassen, men på en høflig og hyggelig måte sier at man av kun ønsker at 1 av foreldrene stiller

Er det vanskeligere enn å invitere til foreldresammenkomst? Jeg fatter ikke hvorfor man må være så innmari detaljert i invitasjonen. Hvis det blir for mange mennesker kan man vel møtes et annet sted enn hjemme privat?
Vi har møttes på den lokale stranda eller på en kveldsåpen kafé.

Det skal sies at det er arrangementer i regi av klassekontakter jeg har reagert på (noe privat initiativ har jeg ikke vært med på), men prinsippet blir litt det samme. Skal man jobbe med klassemiljøet tenker jeg at det er hensiktsmessig å ha en blandet gruppe også.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 12:49   #44
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Vi har løst problematikken ved å invitere til mammakvelder med vin og fjas, pappakvelder med øl og hva de måtte ønske seg, og foreldrekvelder med mat og øl og vin og moro.

Gågruppe i lysløypa og Friskis og Svettis har det også vært invitert til.

Det som er litt morsomt er at det treffer og det ikke nødvendigvis er pappaene til de mammaene som kommer og motsatt. Og på foreldrekveldene har stort sett de fleste vært innom, men ikke alle hver gang.

Det er stor forskjell fra trinn til trinn, merker jeg. På Ws trinn har det vært slik at en noen ganger mistenker at ingen foreldre vil ha noe med noe eller noen som har med skolen å gjøre, mens det på lille Es trinn ar vært helt motsatt. Skolen er også en sosial arena for de voksne er tonen der.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 12:51   #45
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Å utelukke halvparten av foreldrene fordi de er feil kjønn er mer enn middels sært synes jeg. Noen har løst det med å arrangere fedrekvelder også, helt greit. Selv om jeg ikke for mitt bare liv kan forstå at det skal være så komplisert å arrangere for alle.

Hø hø, hadde du sett stua mi, hadde du skjønt hvorfor det var enklere å invitere bare den ene halvdelen.

Jeg er enig i, at man prinsippielt bør inkludere hele foreldregruppa. Men ofte er det jo et plassproblem. Og det å leie lokaler er da litt mer komplisert (og dyrt) enn å bare være hjemme hos noen.

Så jeg synes mammafester og pappafester er helt greit, men mener klassekontaktene bør oppfordre til at begge deler arrangeres (om man ikke får til et felles arrangement).

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 12:51   #46
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Er det vanskeligere enn å invitere til foreldresammenkomst? Jeg fatter ikke hvorfor man må være så innmari detaljert i invitasjonen. Hvis det blir for mange mennesker kan man vel møtes et annet sted enn hjemme privat?
Vi har møttes på den lokale stranda eller på en kveldsåpen kafé.

Å invitere til treff ute på en kafe eller en bar, er minst like eksluderende. Det er veldig mange som aldri kommer hvis det ikke er hjemme hos noen, litt avhengig av det lokale kafetilbudet (hos oss er det en pub som mange aldri setter sine ben på). Mitt poeng er at det er fint at folk finner på noe, og at det er fint at noen gidder ta initiativ. Da må det være noe hver enkelt synes er gjennomførbart og enkelt. Så får det heller være om det en gang kun er for mødrene, en annen gang er for fedrene, en tredje gang er for dem som liker pub, en fjerde gang for dem som liker å henge på en strand, en femte gang er et kjempebra opplegg for alle. Totalen er viktigst. For meg er dette nok et eksempel på at det beste ikke skal bli det godes fiende.

De aller fleste har rammer de må forholde seg til, og da blir det visse begrensninger. Det er ikke å forvente at noen gidder noe som helst hvis reglene blir så strenge for hva som er ok.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 12:54   #47
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Er det vanskeligere enn å invitere til foreldresammenkomst? Jeg fatter ikke hvorfor man må være så innmari detaljert i invitasjonen. Hvis det blir for mange mennesker kan man vel møtes et annet sted enn hjemme privat?
Vi har møttes på den lokale stranda eller på en kveldsåpen kafé.

Ja det er klart, det kan man gjøre.

Vi har hatt noen sosiale opplegg som har inkludert hele familien (type "vi møtes i akebakken/parken"), men vi kan selvsagt gjøre noe lignende med foreldregruppa.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 12:55   #48
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Jeg hadde aldri i verden gått om det invitert på pub, helt uavhengig av hvem andre som ble invitert.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 12:55   #49
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Problemet her har jo vært at det kun har vært mødrekvelder det har vært lagt opp til, det er det jeg synes blir feil. Hvis det er andre arrangementer for fedre og et tredje for begge parter er jo situasjonen løst.

Det hadde aldri ramlet meg å invitere foreldregruppa inn i min egen stue, så den problemstillingen er fullstendig fremmed for meg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 12:58   #50
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ikke ta meg så høytidelig i dag. Jeg er bare sur. (For helt andre ting). Og bør strengt ikke være her.

Helt OK.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 13:04   #51
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Vi har hatt ila dette første skoleåret hatt 4-5 samlinger med alle invitert, med treff på gård, i akebakken, ute i skogen der ungene har en gapahuk i regi av skolen etc. Mer med fokus på miljø. Så det er ikke som at ikke alle har vært inkludert. Bare for å ha det sagt. Og det er mer eller mindre alltid de samme som ikke kommer - det er dog en helt annen diskusjon.

I vårt tilfelle vil jeg, om ingen andre kommer meg i forkjøpet, ta initiativ til at alle foreldrene kan samles, uten barn, utpå høsten igjen.

Og finner jeg virkelig tonen med en eller flere, er det dog også mulig jeg inviterer til noe mer type jentekveld igjen. Også.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 13:14   #52
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Ja det er klart, det kan man gjøre.

Vi har hatt noen sosiale opplegg som har inkludert hele familien (type "vi møtes i akebakken/parken"), men vi kan selvsagt gjøre noe lignende med foreldregruppa.

Aketur med foreldregruppa - da hadde jeg satt foten ned tror jeg.

Jeg syns det må være greit med en mammakveld nå og da. Og en pappakveld. Mannen min hadde aldri i livet blitt med på pappakveld, det er virkelig ikke hans greie, men jeg har vært på mammakveld. Med vin. Veldig koselig, men ikke noe jeg har lyst å dra på hver helg.

Miljøet blant foreldrene tror jeg har mye og si for miljøet blant ungene, og hvis en mammakveld kan hjelpe, så hvorfor ikke.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 13:17   #53
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

...og jeg innser at jeg virker som den overentusiastiske mammaen som digger slike sosiale settinger, styrer på og skal spleise alt og alle, mens sannheten er at jeg egentlig er ytterst lite engasjert og hater såkalt "tvangssosialisering"!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 13:18   #54
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 13:20   #55
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Aketur med foreldregruppa - da hadde jeg satt foten ned tror jeg.

Jeg også.

Skrev vel "hele familien".

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 13:21   #56
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

OK, der skjønte jeg hva jeg hadde skrevet.

Nei, vi får gå for parken.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 13:28   #57
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Jeg skjønner virkelig ikke hva problemet med mødretreff er? Hvorfor er det et latterlig konsept? At damer treffes, mingler og blir kjent med hverandre er en uting? Å ha skoletreff eller på noen måte diskutere og løse problemer relatert til skole, er jeg enig i at blir noe annet, men å bare samles alle damene som vil komme og skravle litt må da være helt ok? Jeg for min del hadde satt pris på en sånn invitasjon.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 13:29   #58
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

...og jeg innser at jeg virker som den overentusiastiske mammaen som digger slike sosiale settinger, styrer på og skal spleise alt og alle, mens sannheten er at jeg egentlig er ytterst lite engasjert og hater såkalt "tvangssosialisering"!!

Men det er jo supert at noen gidder.
Jeg antar at alle her i tråden som er mot mamma/pappatreff, selv har arrangert et foreldretreff i en eller annen form, men generelt er det jo ikke sånn at det renner over av arrangører.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 13:30   #59
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg skjønner virkelig ikke hva problemet med mødretreff er? Hvorfor er det et latterlig konsept? At damer treffes, mingler og blir kjent med hverandre er en uting?

For min del ligger problemet i at jeg inviteres til ost, kjeks og vin, men hadde jeg vært en mann hadde jeg blitt invitert til øl og ..eh.. ostepop? Det handler om føringene man legger når man inviterer den ene gruppa kontra den andre, ikke at den ene gruppa inviteres.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 13:34   #60
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

For min del ligger problemet i at jeg inviteres til ost, kjeks og vin, men hadde jeg vært en mann hadde jeg blitt invitert til øl og ..eh.. ostepop? Det handler om føringene man legger når man inviterer den ene gruppa kontra den andre, ikke at den ene gruppa inviteres.

Jeg hadde ikke invitert til ost og vin hadde jeg stått for inviteringen, (liker bare pils og norvegia ), hadde det vært heeelt opp til meg hadde jeg invitert til wasteland etterfulgt av grilling og pilsing i hagen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no