Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Underlige e-postadresser

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-08, 19:53   #1
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Underlige e-postadresser

Hva er det som får voksne mennesker til å ha mailadresser som løvejenta@duppedingsen.com og snorkfrøken@hupsideisi.no? Det lurer jeg på.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 19:59   #2
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Og hva får unge mennesker til å tro at de bør henvende seg til en offentlig etat med e-postadressene fyllesjuke@yahoo.no eller dusjforheng@gmail.com og tro at de vil bli tatt seriøst? Eller hva med cute_asian_girl@hotmail.com?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 19:59   #3
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Jeg har en ganske barnslig mailadresse.
Grunnen er at jeg laget den som 13åring, og det er den adressen alle har.
Slitsomt å bytte. *lat*

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:02   #4
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Hva får voksne mennesker til å tildele seg kallenavn som Pingis og Dragen og andre obskure påfunn, og bruke timevis på å henge rundt på forum? Det lurer jeg på.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:03   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Og hva får unge mennesker til å tro at de bør henvende seg til en offentlig etat med e-postadressene fyllesjuke@yahoo.no eller dusjforheng@gmail.com og tro at de vil bli tatt seriøst? Eller hva med cute_asian_girl@hotmail.com?

Jepp. Jeg har sittet med en del lister fra Samordna opptak (opptak til høyere utdannelse) i det siste og fått min dose av sotogsexy89@hotmail.com og super_girl@gmail.com. Heldigvis bytter de fleste til studentadressen eller endrer til en mer folkelig adresse på gmail i løpet av det første semesteret. :det er ennå håp for menneskeheten:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:04   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hva får voksne mennesker til å tildele seg kallenavn som Pingis og Dragen og andre obskure påfunn, og bruke timevis på å henge rundt på forum? Det lurer jeg på.

Puh, på deg! Teofelia er et navn ingen behøver skjemmes over.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:05   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Heldigvis bytter de fleste til studentadressen eller endrer til en mer folkelig adresse på gmail i løpet av det første semesteret. :det er ennå håp for menneskeheten:

Men ikke alle.
:har sett søkerlister for flere utlyste stillinger på jobben:

Kan folk i det minste ha en ordentlig e-post til jobb-søknader? :ber:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:06   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Men ikke alle.
:har sett søkerlister for flere utlyste stillinger på jobben:

Ja, for jeg har såå lyst til å ansette sotogsexy89, lizzom?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:06   #9
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Puh, på deg! Teofelia er et navn ingen behøver skjemmes over.


Sa den nakne Jernhøna.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:07   #10
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hva får voksne mennesker til å tildele seg kallenavn som Pingis og Dragen og andre obskure påfunn, og bruke timevis på å henge rundt på forum? Det lurer jeg på.



Man blir i hvert fall lagt merke til i køen av jobbsøknader.

Hilsen billig_hore@hotmail.com




neida

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:07   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Kunne ikke falt meg inn å ha sånne mailadresser.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:07   #12
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Sa den nakne Jernhøna.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:08   #13
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Underlige e-postadresser


Har en barnslig email. Ble opprettet da jeg var skikkelig fjortis, og det er den som fortsatt er msn adresse osv.
Har nå også fått en annen mailadresse med mitt navn som brukes til alt annent enn fjas.

Fjortismailen min blir brukt til steder hvor man får spam og skitmail. Praktisk!


Kunne ikke falle meg inn å bruke den useriøse mailen min i en jobbsøknad el.

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:10   #14
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Har forøvrig en superstreit hotmail-adresse, som jeg har hatt siden jeg registrerte meg for første gang. En stund hadde jeg imidlertid "Märtha Louise" som visningsnavn, noe jeg glemte av helt. Til den dagen jeg fikk et svar fra sjefen på den superferske jobben min om jeg ikke kunne holse Ari.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:11   #15
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

En tidligere kollega av meg ble innkalt til intervju fordi epost adressen hennes var så orginal. Den var dog ikke utfordrende på noe vis, bare jegheter(navnethennes)@whatever.no

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:11   #16
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Jeg har en e-postadresse som er omtrent sånn: fornavndragen@hotmail.com

De som kan gjette hva den egentlig er, oppfordres selvsagt til å sende e-post.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:13   #17
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hva får voksne mennesker til å tildele seg kallenavn som Pingis og Dragen og andre obskure påfunn, og bruke timevis på å henge rundt på forum? Det lurer jeg på.

Jeg lurer på det også, ja. Men jeg lurer mer på det med mailadressene.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:19   #18
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Jeg har en e-postadresse som jeg bruker til div. mailinglister som er noe barnslig (navnet mitt+mor som f.eks. ninamor (jeg heter ikke Nina)), for jeg vil ikke bruke den vanlig adressen min til det. I tillegg har jeg en med nabokjerringa@ettellerannenet.noe som jeg bruker til diverse forumbruk m.m.

Jeg synes det er greit å ikke bruke den private adressen min, eller jobbadresse for den saks skyld, til netthandel, mailinglister, forumbruk m.m. Jeg sparer meg for mye spam på den måten.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:22   #19
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Jeg har faktisk mange mailadresser når jeg tenker meg om.

Tammen.Tammesen@gmail.com <-Brukes mest

Tammen_Pammen@hotmail.com <- Til msn, nettkjøp osv.

+Jobbmail, en gammel "forummail" til forum som sender mye tull, en jeg nylig har begynnt å bruke om jeg vil være anonym (), en studentmail og ja, det var vel forhåpentligvis det!

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...

Sist redigert av Tammen : 06-08-08 kl 20:47.
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 20:38   #20
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Underlige e-postadresser

Hoho - dette ser jeg mye av...

Verste jeg har sett var voldtekt(@)ettellerannet.com - vedkommende ble ikke begunstiget med et svar, kan jeg røpe.

Litt morsomt er jo alteropptatt(@)ettellerannet.com - man kan formelig høre frustrasjoner.

Men veldig mange bruker tydeligvis blink eller nettdating-adressen sin, det er mye hotsexybabe og hunkydunk-hotguy ute og går. Jeg føler meg gammel når jeg blir sjokkert, men jeg skjønner ikke hvordan det går an å skilte med slike adresser når man f eks søker jobb...

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no