Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd vinter/vår 2010

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-10, 20:55   #41
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jammen jeg må jo skylde på noen, sant.
De to jakkene jeg har bestilt nå har vi ikke vært borti før. Veldig spent på dem, men i og med at jeg elsker fleecejakkene vi har fra Nanook så kommer jeg garantert til å elske disse også.

De er rett og slett helt fantastiske. Eneste grunnen for at vi ikke har den er fordi jeg 1: håpet den kom på salg nå + at vi har veldig, veldig mange jakker (skjønner ikke hvorfor )

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 20:59   #42
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

vi har veldig, veldig mange jakker (skjønner ikke hvorfor )

...

Er det noen trøst at vi av en eller annen merkelig grunn har få jakker nå?
(skjønner ikke hvorfor

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 21:36   #43
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010










Salg på POP idag. Litt til våren, litt til neste år.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 21:43   #44
Nekina
Fersking
 
Nekina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9
Nekina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: S H O P P I N G T R Å D vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.




En heldrakt fra Tiny Minymo:

Den drakten her var jo aldeles nydelig Hvor har du kjøpt den?

Edit: så ikke før etter jeg hadde postet innlegget her at den ble kjøpt på reflex

Nekina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 11:42   #45
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Handlet på salg (nett) http://www.mamut.net/controls/shop/s...nihagen2&gid=1

Vår/høstdress til Hannah:



Regnklær til Hannah:




Vintersko til Hannah (neste år):

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 22:06   #46
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Vinterdress til neste år, kom i posten i dag. Mange fine detaljer med snølås og ekstra slitesterkt stoff på bena.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 22:54   #47
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Handla på salg hos www.sundbaby.dk (Hun har alltid så god service hun som driver den butikken!! )

Bukse fra merket Pippi.


Body fra Pippi og buske fra Minymo.


Nå skal jeg ikke handle mer rosa før etter 3D ul 1 februar.
Jeg har en stor salgs oppgave dersom det ikke er ei jente som er huleboer her.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 23:07   #48
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Vinterstøvler til alle tre barna til neste vinter. Halv pris!




Hvor har de viking til halv pris?
Og hvor mange str antar man at barn vokser frem til neste vinter?

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 11:03   #49
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Hvor har de viking til halv pris?
Og hvor mange str antar man at barn vokser frem til neste vinter?

Jeg bruker regne 2-3 til Hannah.
Peder er mer usikker føler jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 12:49   #50
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Hvor har de viking til halv pris?
Og hvor mange str antar man at barn vokser frem til neste vinter?

Jeg regner ca 2 str i året. Jeg tar ikke av lapper eller noe, slik at hvis de ikke passer, kan de lett selges for samme jeg ga for dem.

Jeg kjøpte dem på Grensen 12 i oslo.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 13:34   #51
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Det var lurt å beholde lapper på ja!
Ai, Oslo var litt usentralt for å si det slik. Skal ut og shoppe litt i dag, så satser og håper på at de er å finne her også.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 14:06   #52
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Genser fra minymo





Ullfleecejakke og bukse fra Troll






Troll regnvotter





Troll monster regndress



Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 17:09   #53
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010



Vårjakker på salg hos POP.


2 sett med Ulvang ullundertøy til Storebror på salg

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 18:24   #54
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Jeg har kjøpt endel ull i det siste.

Denne kjolen til lillesøster (men i lilla )



Og denne i rødt med rød bukse til

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 08:36   #55
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Salg på tinyshop.no:




Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 08:41   #56
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Vinterdress til neste år, kom i posten i dag. Mange fine detaljer med snølås og ekstra slitesterkt stoff på bena.

Den er suveren! Molo er den beste vinterdressen vi har hatt, men siden den begynner å bli knapp i størrelsen, så kjøpte jeg Reima Tec til poden i romjula.
Det eneste som irriterer meg med Molo-dressen er at sømmene (de hvite sømmene nede på beina og oppe ved brystet) har løsnet og henger og slenger litt. Men det kan være på grunn av at min sønn er ekstrem i "lekærn".

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 09:29   #57
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Jeg har handlet på salg på Monsoon/Accesorize. De hadde en så utrolig søt strikkevest med broderte/applikerte dinosaurer! Jeg fant ikke noe bilde av den, men kanskje jeg kan ta bilde senere.

Hvor kjøper man vintersko på salg nå?
Kløver bruker forresten de samme vinterskoene som forrige vinter. De var kanskje litt store da.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 11:03   #58
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.


Hvor kjøper man vintersko på salg nå?
Kløver bruker forresten de samme vinterskoene som forrige vinter. De var kanskje litt store da.

Det er vel en del salg rundtomkring på butikker?
Men jeg kjøpte Reima vintersko til Hannah på salg på nett nå. Aldri prøvd de før, så er litt spent. Ned fra 799 til 399.
http://www.mamut.net/controls/shop/s...ihagen2&gid=11

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 16:59   #59
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Til lillebror neste sesong

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 17:20   #60
Marlen
Superaktiv
 
Marlen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Innlegg: 332
Marlen er litt kul
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Vintersko til minstemann, håper de blir rett str til høsten/vinteren..

Vedlagte bilder
Filtype: jpg januar+2067.jpg (14,7 KB, 13 visninger)
Marlen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no