Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liten oppmerksomhet til trist kollega

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-17, 16:10   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liten oppmerksomhet til trist kollega

Jeg har en kollega som ikke har det så greit på jobben om dagen. Hun tok meg til side etter et møte i dag og var veldig lei seg. Jeg har lyst til å gi henne en liten oppmerksomhet, men vet ikke hva? Typ, ting å sette igjen på pulten-oppmerksomhet (tror faktisk jeg dropper avsender og...).

Forslag?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 16:11   #2
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liten oppmerksomhet til trist kollega

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har en kollega som ikke har det så greit på jobben om dagen. Hun tok meg til side etter et møte i dag og var veldig lei seg. Jeg har lyst til å gi henne en liten oppmerksomhet, men vet ikke hva? Typ, ting å sette igjen på pulten-oppmerksomhet (tror faktisk jeg dropper avsender og...).

Forslag?

En pyntefigur eller liten blomst med kort og sjokolade.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 16:13   #3
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liten oppmerksomhet til trist kollega

Hva med en liten potteplante? De miniatyrplantene. Eller en skål med sjokolade? Hyggelig av deg å tenke på henne.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 16:15   #4
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liten oppmerksomhet til trist kollega

En skål med sjokolade slår aldri feil.
Så hyggelig gjort av deg.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 16:19   #5
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.835
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liten oppmerksomhet til trist kollega

Så hyggelig gjort av deg. Jeg er enig i sjokolade. Jeg blir alltid glad av sjokolade.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 16:36   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten oppmerksomhet til trist kollega

Sånn fancy lakris fra butikken i kjelleren på Steen & Strøm?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 16:44   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liten oppmerksomhet til trist kollega

Gjøres titt og stadig hos oss. Hjerte/bamse, en brus, en iskaffe, snop, hjemmelaget smykke, en blomst, noe man så i butikken og tenkte på vedkommende. Eventuelt bare et kort med noen fine ord om verden og/eller den som får kortet. Det er alltid tanken som teller. Og alltid uten avsender. Det er virkelig en fin ting å gjøre og det hjelper masse på en grå dag/tøff periode.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 16:50   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten oppmerksomhet til trist kollega

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Gjøres titt og stadig hos oss. Hjerte/bamse, en brus, en iskaffe, snop, hjemmelaget smykke, en blomst, noe man så i butikken og tenkte på vedkommende. Eventuelt bare et kort med noen fine ord om verden og/eller den som får kortet. Det er alltid tanken som teller. Og alltid uten avsender. Det er virkelig en fin ting å gjøre og det hjelper masse på en grå dag/tøff periode.

Ja, jeg tenker det er helt uviktig hvem det er fra når man føler at ting er ugreit. Her er det omveltninger i organisasjonen som rammer en i en litt sårbar situasjon, så det er ikke noens feil sånn direkte heller. Tenker at vedkomne trenger noe positivt som skjer.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 16:50   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten oppmerksomhet til trist kollega

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Sånn fancy lakris fra butikken i kjelleren på Steen & Strøm?

Steen og Strøm er et bra tips! Der har de masse gøy og spiselig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 17:20   #10
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liten oppmerksomhet til trist kollega

Så omtenksomt av deg! Et kort med noen hyggelige ord hadde jeg satt pris på

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 18:20   #11
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liten oppmerksomhet til trist kollega

Jeg kjøpte litt ulike "make a wish" armbånd på Etsy, de har vært veldig kjekke å ha:


Mine er kjøpt her: https://www.etsy.com/no-en/shop/TheP...der-name#items

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 22:20   #12
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liten oppmerksomhet til trist kollega

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Jeg kjøpte litt ulike "make a wish" armbånd på Etsy]


Tusen takk for genialt tips!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-17, 23:09   #13
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten oppmerksomhet til trist kollega

De var fine Slaraffen!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no