Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #2

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-19, 10:35   #981
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

De har flyttet skolebussen for eldste ti minutter. Det er ti dyrebare minutter ekstra av min søvn..... Han må kjøres på vinterstid.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 11-01-19, 14:25   #982
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Å klappe i utakt med musikken

Har du vært på konsert med Helten? (Han klarer å klappe i utakt selv på håndballkamper o.l.)

Jeg er sykemeldt en hel uke til. Møkk.

Strå er aktiv nå  
Gammel 11-01-19, 14:45   #983
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Så pyton. Jeg er fremdeles syk. Det eneste positive med det er at jeg vet hva jeg skal gjøre i helgen: ingen ting... og jeg som skulle på teater i dag også. *sutre*

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 11-01-19, 15:23   #984
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Har du vært på konsert med Helten? (Han klarer å klappe i utakt selv på håndballkamper o.l.)

Halve hallen, minst. Ikke håndball.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 11-01-19, 16:27   #985
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

og

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 11-01-19, 16:35   #986
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Noen ganger er det en utfordring å ta toget hjem når man er sliten. Lærer meg pusteøvelser kan man si. I går satt ei med høy, bråkete musikk på øret i stilevogn. I dag er det en som står i døra så den går opp og igjen, opp og igjen, opp og igjen. Jeg tror snart jeg klikker.

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 11-01-19, 16:38   #987
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.337
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Jeg trodde det satt noe mat fast mellom to tenner i dagtidlig, men ved nøyere ettersyn viser det seg at den ene tannen har sprukket. Oppdaget det for sent til å ringe tannlege i dag, og håper så inderlig at det forblir smertefritt til mandag

__________________
Unicorn er ikke aktiv  
Gammel 11-01-19, 18:22   #988
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Kollega som tar med barn som er for forkjøla til å være i barnehagen. På jobben! Som om det er bedre at alle vi andre blir syke?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 11-01-19, 22:07   #989
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Trivagodama

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 11-01-19, 22:21   #990
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Trivagodama

Hun har jeg heldigvis sluppet å høre i dag. Men jeg føler med deg. Jeg får IKKE lyst til å bruke Trivago når hun snakker.

Edit: Der dukket hun jammen opp på TV som jeg er passiv titter til.


Sist redigert av Anne C : 11-01-19 kl 22:26.
Anne C er aktiv nå  
Gammel 11-01-19, 22:28   #991
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Gruffet litt over en familie med bråkehund de hadde null kontroll på på flytoget i dag, kombinert med masete unger og en mor som var på telefon eller skjerm hele tiden, tafatte "hysj" i ett bankende til den bjeffende bikkja, og ja, det hjalp jo ikke at de satt et sted der det ikke er lov med hund, og ga blaffen i å flytte seg da togverten sa fra.

Høye bjeff høres veldig godt i en trang flytogvogn, altså! Og så må man jobbe litt med hunderasefordommene sine... (en eller annen type doodle/cobber. Må tenke HARDT på de jeg kjenner som ikke er DER. Og på de som sikkert Tenker Sitt når vår bikkje går i spinn når hun møter hunder langs veien...)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 11-01-19, 22:35   #992
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hun har jeg heldigvis sluppet å høre i dag. Men jeg føler med deg. Jeg får IKKE lyst til å bruke Trivago når hun snakker.

Edit: Der dukket hun jammen opp på TV som jeg er passiv titter til.

Her kom nettopp Trivago direkte etterfulgt av Onecall. Blir ikke verre enn det. Hadde enda de Onecallfolka kunne stått i ro et lite øyeblikk! Dure rundt i turisthytta mens hun snakker energisk, jeg blir helt stressa av å se på.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 11-01-19, 23:28   #993
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Trivagodama

JA! Hun er grusom.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 13-01-19, 13:13   #994
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Det verste er nesten hvis folk gjør noe som tærer på tålmodigheten, men som egentlig ikke er ufint eller frekt. En på jobben er en morgenfrisk spøkefugl. Han er ram på slike ting som at om du spør om noen har sett telefonen til resepsjonen, så svarer han ja - jeg har sett den mange ganger! Hahahaha! Eller han spretter fram bak hjørner, og roper bø!! og ler og ler og ler. Jeg synes det er skikkelig slitsomt, men det er jo jeg som er "problemet" her, ikke han.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 13-01-19, 13:33   #995
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.604
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Ler av kollegaen til Bokormen. Man kan jo ikke si noe for vedkommende er jo bare blid

vixen er aktiv nå  
Gammel 13-01-19, 13:35   #996
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Morgenfriske spøkefugler.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 13-01-19, 14:27   #997
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.865
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Ler av kollegaen til Bokormen. Man kan jo ikke si noe for vedkommende er jo bare blid

Ler også.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 14-01-19, 09:36   #998
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Når grisespill fra motspillere medfører brudd og langvarig skade for en av eldstes medspillere. At det er en nøkkelspiller på både klubb-, krets- og landslag legger ekstra salt i såret. Og at det var en såpass uoversiktlig situasjon at det ikke fikk kraftige nok konsekvenser for de ansvarlige.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 14-01-19, 09:59   #999
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Når grisespill fra motspillere medfører brudd og langvarig skade for en av eldstes medspillere. At det er en nøkkelspiller på både klubb-, krets- og landslag legger ekstra salt i såret. Og at det var en såpass uoversiktlig situasjon at det ikke fikk kraftige nok konsekvenser for de ansvarlige.

Sånt er så utrolig kjipt. Og kjedelig når dommere ikke stopper grisespill med en gang.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 14-01-19, 11:11   #1000
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Ja, det varierer hvor flinke de er, men dette er verdens raskeste lagidrett, så jeg forstår jo at det er krevende. Volden var et resultat av aggresjon etter at de hadde fått noen heftige utvisninger, da.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no