Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvilken katterase synes du er vakrest?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-09, 17:33   #41
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?



Norsk Skogkatt.
Hadde en nydelig sort Tarzan før, savner han masse, men er så allergisk at det ikke kommer ny pus inn til oss. Buhu.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 17:33   #42
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Ingen. Liker ikke katter.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 17:45   #43
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Jeg liker jenta mi best. Hun er en salig blanding av alt.

Vist jeg noen gang skal ha en rasekatt så må det bli en britisk korthår eller en main coon.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 17:46   #44
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Main Coon var kjempenydelig.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 18:00   #45
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Ragdoll:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 18:41   #46
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Jeg klarer ikke å velge. Alle katter er nydellige!!
Liker veldig godt Norsk Skogkatt. Det har vi hatt før. Elsker orientalere- de er så vakre. Liker også Britisk korthår, Ragdoll og Hellig Birma veldig godt .-Og selvsagt huskatter- gjerne tigrete.
I det siste har jeg også falt litt for Devon Rex og Spynx. De er på en måte så stygge at de er nydellige- litt samme følelsen som jeg har til Engelsk buldogg i hundeverdenen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 18:44   #47
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Vanlig huskatt og burmeser syns jeg er finest. Liker best korthårede katter.

En sånn har jeg. Sjokoladefarget også faktisk. Og så har jeg en blå. De er fine, men det beste er gemyttet på orientalske katteraser. Jeg liker katter som prater, er sosiale og legger seg oppi alt man gjør.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 18:50   #48
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Siden jeg nettopp har anskaffet to nydelige, trivelige, pratsomme og nysgjerrige Maine Coonkatter, er det vel liten tvil om hva jeg foretrekker.

Jeg synes også abyssinere og bengalkatter er veldig vakre.

  Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 18:56   #49
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Siden jeg nettopp har anskaffet to nydelige, trivelige, pratsomme og nysgjerrige Maine Coonkatter, er det vel liten tvil om hva jeg foretrekker.

Jeg synes også abyssinere og bengalkatter er veldig vakre.

Man har ikke hatt katt før man har vært eid av en maine coon... :-) Bilder kanskje...???? :-)

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 19:14   #50
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Jeg trodde jeg likte alle kattetyper, helt til jeg så enkelte av kattene her. Jeg antar de er avlet fram slik, og det er mulig jeg tar feil, men øynene ser så våte ut at katten lider, potene ser helt ubrukelige ut i forhold til klatering og ørene ser så store og skjøre ut at de må være utsatt i forhold til skader.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 19:29   #51
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Her er pusene våre:

Gutten liker godt å posere. På bildet er han fem måneder gammel, han kommer nok til å ende opp på rundt 10 kilo. Minst. Han er allerede nesten dobbelt så tung som søstera si:



Her er snuppa. Dårlig bilde. Hun er en nydelig black smoke.
(ignorér støv og skitt på gulvet, vi har en ettåring i hus, og det ser sånn ut en halvtime etter at vi har støvsugd):

  Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 19:29   #52
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Orientalere (aller helst svart-hvite) og svarte Sphynx synes jeg er vakrest.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 19:33   #53
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Hvis vi snakker rase så er jeg svak for Hellig Birma.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 19:37   #54
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.



Miiiiine mandariner.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 19:45   #55
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Miiiiine mandariner.

Ja, han lå og gnagde på dem en hel kveld. Rare katta. Jeg trodde ikke katter likte sitrusfrukter.

  Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 20:14   #56
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?


Burmeser, helst den grå (?) er flotte.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 20:17   #57
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Her er pusene våre:

Gutten liker godt å posere. På bildet er han fem måneder gammel, han kommer nok til å ende opp på rundt 10 kilo. Minst. Han er allerede nesten dobbelt så tung som søstera si:



Her er snuppa. Dårlig bilde. Hun er en nydelig black smoke.
(ignorér støv og skitt på gulvet, vi har en ettåring i hus, og det ser sånn ut en halvtime etter at vi har støvsugd):

Åhhhh, denne var vakker!! Har en svakhet for svarte/svartstripete katter som ser panteraktige ut.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 20:22   #58
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Hellig birma De har en fantastisk personlighet og er herlige katter, hadde to stykker før jeg fikk eldstemann.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 21:20   #59
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.749
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Maine Coon.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 21:32   #60
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Jeg er som Sjugger glad i de orientalske rasene, ikke minst etter å ha fått gleden av å dele hus med en svart kuul kis som va halvt siameser og halvt skogkattblanding, han så i sine yngre dager ut som en svart siameser - med lang, slank kropp og det karakteristiske triangulære hodet.
Og både han og kullbroren (også vår katt) - som hadde arvet mest etter deres mor skogkattblandingen og va lodden og full av lang, rød og hvit pels - hadde prsonligheten og snakkesaligheten etter siameserpappaen.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09

Sist redigert av Enhjørning : 05-12-09 kl 22:04.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no