Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fin og behagelig bh - finnes det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-14, 14:06   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Fin og behagelig bh - finnes det?

Ja, det lurer jeg på.
Jeg har enda til gode å finne en bh med spiler som er behagelig, og de uten spiler gir sjelden så mye støtte.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 14:08   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Ja, det finnes, men det er ikke mulig å si hva som fungerer for deg. Kom deg inn i en skikkelig dyr undertøysbutikk, få målt deg og finn noe som fungerer. Når du vet størrelse og merke kan du søke på ebay og få den til en brøkdel av prisen. Jeg vet at mange her sverger til merker som Freya, Fantasie og Panache blant annet, endel av dem synes jeg er ubehagelige (klør), jeg liker triumph og change. Poenget er å komme seg i en butikk og få hjelp.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 14:14   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Det Katta sa.

Jeg er en av dem som sverger til Freya, Panache og dess like. Jeg syns ofte de trenger en liten uke før de "går seg til", men da sitter de som et skudd og er veldig komfortable. De første dagene gnager mine typisk mellom puppene og under armene (altså der spilene starter og slutter). Dette gir seg etter noen få dager på meg.

Gamle BH-er blir også ubehagelige, syns jeg. Da er de utslitt og klar for kasting, er min erfaring.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 14:16   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Du bor i England, ikke sant? Da anbefaler jeg å bestille en time for "fitting" på en Bravissimo-butikk. De er kjempeflinke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 20:36   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Jeg bor i England, ja. Maa nok til London for aa finne Bravissimo, men har ikke de bare store stoerrelser da? Det er en Debenhams her i byen da, og de har jo ganske godt utvalg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 20:42   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Min favoritt-BH er fra Marks and Spencer. En paddet en.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 21:16   #7
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Mine favoritter er faktisk fra primark! Paddede bher av typen "ultimate t-shirt bra" eller noe sånn.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 21:24   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Bravissimo har utsalg iflere byer. De har størrelser fra D og opp.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 21:42   #9
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Jeg har funnet ut at jeg liker Ella M fra Lindex. Har prøvd mye annet som ikke sitter like bra. Men det kommer jo an på størrelse og hvilke type man liker. Triumph er også ok. Og sikkert mange som er dyrere, men det har jeg ikke prioritert å bruke mer penger på.

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 21:47   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Triumph Chic Desire er min favoritt. http://www.bou-doir.de/WebRoot/Store...0133_OCV22.jpg

Den er behagelig på, lager fin form og er glatt og t-skjortevennlig. Mange bh-er er jo så pene i seg selv med blonder og avanserte deler og sømmer, men så er de ikke fine under klærne. Nå ble jeg plutselig redd for at "min" ikke fins lenger, kanskje jeg må lete og hamstre.

Det gjelder jo å finne en modell som virkelig sitter pent på akkurat deg. Syns ofte jeg må prøve tjue stykker før jeg finner noe jeg blir helt fornøyd med. Men jeg er kanskje veldig sær på bh-er og veldig bestemt på akkurat hvordan de skal sitte.


Sist redigert av Filifjonka : 20-07-14 kl 21:55.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 21:54   #11
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Min favoritt er Triumph soft, ikke ulik den Filifjonka viser. Jeg er type medium uten spesielle behov. Annet enn at jeg foretrekker de usynlige. Det er en lignende fra Calvin Klein også. Du kan se begge hos Timarco.
http://www.timarco.com/no/calvin-kle...bra-iris-petal

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 21:55   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Ja, jeg er også medium uten spesielle behov.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 22:46   #13
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Bravissimo har utsalg iflere byer. De har størrelser fra D og opp.

Det nærmeste for meg er London ser jeg. Finne ut hvilken størrelse jeg er først og stikke innom der en dag jeg har barnefri kanskje.

Takk for tips alle sammen.

Tror jeg skal ta meg en tur til Debenhams i neste uke og prøve litt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-14, 22:48   #14
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Triumph Chic Desire er min favoritt. http://www.bou-doir.de/WebRoot/Store...0133_OCV22.jpg

Den er behagelig på, lager fin form og er glatt og t-skjortevennlig. Mange bh-er er jo så pene i seg selv med blonder og avanserte deler og sømmer, men så er de ikke fine under klærne. Nå ble jeg plutselig redd for at "min" ikke fins lenger, kanskje jeg må lete og hamstre.

Det gjelder jo å finne en modell som virkelig sitter pent på akkurat deg. Syns ofte jeg må prøve tjue stykker før jeg finner noe jeg blir helt fornøyd med. Men jeg er kanskje veldig sær på bh-er og veldig bestemt på akkurat hvordan de skal sitte.

Jeg er litt sær jeg og tror jeg. Har en skulder som ikke liker enkelte bher. Shock Absorber funker ikke for eksempel.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-14, 01:27   #15
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det nærmeste for meg er London ser jeg. Finne ut hvilken størrelse jeg er først og stikke innom der en dag jeg har barnefri kanskje.

Takk for tips alle sammen.

Tror jeg skal ta meg en tur til Debenhams i neste uke og prøve litt.

Du kan bestille "fitting" en dag du har barnefri. Da hjelper de deg til å finne riktig størrelse. Jeg droppet inn og fikk tid til fitting der og da en gang, men det er et par år siden.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 23:39   #16
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Det ble aldri noen fitting på meg, har ikke hatt barnefri på en stund, men jeg bestilte diverse bher i forskjellige størrelser fra Marks & Spencer. De kom i dag, og to av de passet veldig bra. Den ene er knallrosa, og finnes i flere farger så jeg må nok kjøpe flere!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 21-08-14 kl 23:45.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-14, 23:58   #17
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

De er gode på fitting på M&S også. Dra innom en butikk og sjekk!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-14, 20:20   #18
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Triumph supersoft

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-14, 20:45   #19
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

De er gode på fitting på M&S også. Dra innom en butikk og sjekk!

Tror ikke jeg trenger det nå. 30D sitter veldig bra syns jeg, men takk for tips.

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Triumph supersoft

Takk for tips.


Jeg syns fortsatt ikke bher med spiler er det mest behagelige som finnes ... Men det er nok fordi brystkassen min er nokså beinete så de gnager veldig i enkelte stillinger ...

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-14, 01:25   #20
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fin og behagelig bh - finnes det?

Jeg hater også all form for gnaging. Men har brukt fen typen i sikkert 10 år nå. Finner dem på ebay også. Får dem gjerne litt billigere.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no