Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Frisør som tilbyr Brazilian Straightening i Stavanger/Sandnes området

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-11, 11:48   #1
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.917
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Frisør som tilbyr Brazilian Straightening i Stavanger/Sandnes området

Jeg har krøllet hår som jeg i flere år har fått behandlet med straight'n shine. Funker veldig bra, men sliter veldig på håret. Da jeg sist var hos frisøren, i Spania, anbefalte hun meg å prøve Brazilian Straightening. Dette er ikke en permanent behandling, så varigheten vil jo ikke være like lang. Men det er rimeligere, tar kortere tid og sliter ikke på håret. Så nå vil jeg gjerne prøve, men klarer ikke å finne noen frisører her i området som tilbyr dette.

Noen av dere som har prøvd denne behandlingen?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 11:50   #2
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frisør som tilbyr Brazilian Straightening i Stavanger/Sandnes området



Jeg ante ikke hva Brazilian straightening var før jeg leste dette. Overskriften assosierte jeg til Brazilian waxing, så du kan jo prøve å tenke deg hva jeg så for meg at det var ...

Sorry. Det var alt jeg hadde å bidra med.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 15:48   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.917
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frisør som tilbyr Brazilian Straightening i Stavanger/Sandnes området

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.



Jeg ante ikke hva Brazilian straightening var før jeg leste dette. Overskriften assosierte jeg til Brazilian waxing, så du kan jo prøve å tenke deg hva jeg så for meg at det var ...

Sorry. Det var alt jeg hadde å bidra med.

He he Jeg hadde heller ikke hørt om det før nå nylig. Måtte Google og finne ut hva det var

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 15:51   #4
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisør som tilbyr Brazilian Straightening i Stavanger/Sandnes området

Tenkte som Enhjørning og ilte inn i tråden.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 19:58   #5
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.804
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frisør som tilbyr Brazilian Straightening i Stavanger/Sandnes området

var fascinert av at frisøren tilbød B. - her har jeg ingenting å bidra med....

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no