Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du en favorittneglelakk?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-17, 12:01   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har du en favorittneglelakk?

Jeg har klart å få ganske pene negler nå så bruker neglelakk og bytter ofte. Har mange år å ta igjen der.

Nå har jeg 17 neglelakker hjemme. Synes det er vanskelig å se fargen på flasken så jeg har sortert de etter fargetone, nummerert og penslet de på neglelakkfjernerflasken sånn at jeg ser fargen skikkelig.
Og så ser jeg at de fleste fargetonene er svært like. Det blir kanskje sånn?
De fleste er i en dyp plomme/vinrøde farger. Har en lys litt glinsende rosafarge og en dyp blå og en mørk brun.
Men for å få tips til fine farger, hvilken neglelakk bruker du mest?
Jeg synes Essie, Little Brown Dress er veldig lekker.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 12:27   #2
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Essie stylonomcis (?) er min favoritt akkurat nå. Mørk grønn. Høres ikke så fint ut, men er kjempefin etter strøk nr 2.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 12:30   #3
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Eg kjem stadig tilbake til Essie sin Sand Tropez. Den ser ut som den høyres ut. Forøvrig er alle Essie sine neglelakkar min favoritt, beste som finns og god pris.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 13:42   #4
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Jeg digger Essie! Under er noen av favorittene. Elsker å blinge opp lakken med Set in stones, klarlakk med sølvglitrende flak, til festlige anledninger.

Blå: Lapiz of luxury, Style cartel, Aruba blue
Grå: Chinchilly
Turkis: Trophy Wife

Du får litt inntrykk her: http://www.essie.com/Colors.aspx

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 13:47   #5
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Jeg har en dyp, dyp varm vinrød Essie.
Den er knallfin!!
Det går mye i rødtoner. Prøvde med gull. Da så jeg syk ut

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 13:52   #6
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Jeg har negler som er helt ødelagt etter cellegift, så jeg må bruke neglelakk for at de ikke skal revne, flise seg og rett og slett ramle av.

Jeg bruker Isadora med top coat. Da holder det ca en uke. Min favoritt er French pink.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 13:53   #7
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Herregud for en størrelse....

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 13:59   #8
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Har dere tips til god topplakk?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 14:01   #9
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Har dere tips til god topplakk?

Jeg bruker Nails Inc Caviar topplokk, og den har holdt i ett år uten å bli seig. Neste gang tror jeg at jeg vil teste Essie Gelsetter. Good to Go fra Essie er bra, men blir veldig raskt seig i flasken.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 15:05   #10
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg bruker Nails Inc Caviar topplokk, og den har holdt i ett år uten å bli seig. .

Denne bruker jeg også.

Tror ikke jeg har noen favorittfarge egentlig. Skifter etter humør. Før jul tok jeg shellack som var julerød, kjempefint, men nokså mye styr å få av. I dag har jeg bare på transparent neglelakk for å få litt glans.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 13:59   #11
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Jeg liker kremlakker i rødt og blått, og fikk en fra Nails Inc i gelelakk-serien derfra til jul. Med underlag og topplokk satt den i over en uke, og jeg fjernet den fordi den begynte å vokse ut, ikke fordi den skallet av. Jeg liker også Denim-lakken fra samme merke, men jeg har akkurat bestilt en peel-off baselakk til å bruke med den og andre glitterlakker slik at de blir litt lettere å fjerne.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 14:22   #12
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Jeg liker IsaDora sin wonder nail, den tørker fort, er lett å legge og varer forholdsvis lenge med pent resultat. Akkurat nå liker jeg en som jeg lurer på om heter Glowing Ruby:

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 14:28   #13
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Jeg liker OPI eller Essie. En russisk venninne kjøpte flere til meg i Russland og de var utrolig rimelige og de er veldig gode, men jeg husker ikke navnet.

Overlakk syns jeg Seche Vite har best.

Et av mine nyttårsforsett (i tillegg til å drikke mer sherry) er forresten at jeg skal bruke mer negllakk igjen. 2016 var et dårlig negllakkår for meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 14:59   #14
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Jeg synes leglelakk er stilig.
Men av yrkesmessige årsaker slites den fort og jeg må fornye fler ganger i uka skal den være pen.
Hvordan er egentlig dette for neglene? Er det greit å ha neglelakk på alltid?
Jeg har negler av betong og ønskerå beholde med

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 15:29   #15
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Jeg vender alltid tilbake til Essie og Opi. Favorittfarger hos Essie er Russian Roulette og Mink Muffs. Men den brune gir gule negler når den tas av?!



__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 15:31   #16
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Jeg er veldig glad i EssieGel Setter topplakk, den gir litt gel-look uten å være vanskelig å få av.

Akkurat nå har jeg denne på, fikk av lillesnuppa til jul, måtte straks prøves:

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 16:29   #17
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Jeg har en Essie Sparkle on top, som gjør akkurat det. Gir litt glitter oppå annen lakk.
Favorittfargen min er For the twill of it, en vannmelongrønn med litt skimmer.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 17:14   #18
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Jeg har en fjortis som ELSKER neglelakk - så vi har MANGE i hus. Favoritten akkurat nå er denne OPI fra i fjor - Sleighparking only. (Bare navnet er jo så kult!)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 04-01-17 kl 19:40.
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 19:26   #19
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Ikke en, men to favoritter. Essie rød A-list eller Dior mørkerød Nuit 1947. Essie Swept off my feet om sommeren, den er gladrød.

Har brunlig Essie Angora Cardi, men den er penest på glasset. Og har Essie All in One som jeg bruker både under og over.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-17, 23:10   #20
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en favorittneglelakk?

Essie - Licorice. Svart og blank, jeg elsker den.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no