Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Beste plassering for sandkasse

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-07, 20:30   #1
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Beste plassering for sandkasse

Da er sandkassen montert, men hvor skal den settes.
Lillemor er jo bare 2 år og vi vil gjerne kunne se henne fra terrassen. :lat:
Men de plassene vi har i nærheten er litt forblåste og i skygge store deler av dagen.

Så den beste plassen jeg har funnet er faktisk helt inntil terrassen(treplattingen).. Her er det lunt, solrikt og vidunderlig. Men er det smart å ha den så tett inntil plattingen? Noen synspunkter? Kommer vi til å måtte spyle terrassen hele sommeren? Er det noe jeg må tenke på som jeg ikke kommer på?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 20:34   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste plassering for sandkasse

Kommer jo an på hvilken sand dere bruker det da - Jeg ser for meg at det bare er å koste sanda av terassen en gang i blant - er lillemor en "kaster" da?

...men når alt kommer til alt er jeg totalt uten erfaring....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 20:36   #3
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste plassering for sandkasse

Jeg ville ikke hatt den mitt i solsteken. Barn skal jo holdes mest mulig borte fra solen. Ville satt den i skyggen og heller laget en vindlevegg.

Ser for meg at dere må ut med kosten ofte vist dere tar den helt inntill terassen.

Håper dere finner den perfekte plass.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 20:41   #4
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste plassering for sandkasse

Jo sant det med solen (frysepinn av en mor som tenker her )
Alternativet er en litt forblåst plass, mot naboen, men litt skyggefull. Kanskje bedre det ja.



Bauche: Du kjenner meg og disse viktige avgjørelsene...

Berglijot: hva synes du ??

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 20:47   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste plassering for sandkasse

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.


Bauche: Du kjenner meg og disse viktige avgjørelsene...

Jeg, enn om jeg og du hadde vært gift da! - Da har nok ting tatt tid gitt!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 21:09   #6
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste plassering for sandkasse

Vi har plassert sandkassen slik at den er i solen om formiddagen, men på det varmeste og utover dagen ligger den i skyggen. Når solen står høyest på himmelen her jeg brukt en parasoll i frittstående fot og flyttet den rundt etter solen.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 21:14   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste plassering for sandkasse

Står den der hvor den sto mellom halv seks og seks?

Min erfaring er at jo nærmere terrasen jo bedre. Sand drar de med seg over alt okke som. Jeg hadde nok plassert den på selve plattingen. Makelig anlagt som jeg er vil jeg gjerne kunne slappe av mens ungene leker på en trygg måte.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 21:23   #8
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste plassering for sandkasse

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Står den der hvor den sto mellom halv seks og seks?

Min erfaring er at jo nærmere terrasen jo bedre. Sand drar de med seg over alt okke som. Jeg hadde nok plassert den på selve plattingen. Makelig anlagt som jeg er vil jeg gjerne kunne slappe av mens ungene leker på en trygg måte.

Sannsynligvis
Den står helt inntil terrassen. Hadde det vært opp til meg så hadde den vært oppå, men ville protester fra mannen. Blir nok der den står nå, vi får heller dra parasollen dit om det skulle bli for mye sol. Tror det er litt skygge midt på dagen akkurat der. :ønsketenker:

Så da kan mor trygt sitte i stolen og strikke, drikke kaffe eller slarve i telefonen. Helst burde hun ha ordnet i blomsterurnene og bedene, men det får bli i en annen tråd.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 18:56   #9
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste plassering for sandkasse

Mor sitter inne og nyter synet av far og barn som fyller sand i sandkassen, kveldsol og det er fredag!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 18:59   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste plassering for sandkasse

Deilig. Mine unger er ute og leker hele gjengen. De har visst blitt store.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 19:02   #11
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste plassering for sandkasse

Ja de er jo snart ungdommer... nesten

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 19:04   #12
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste plassering for sandkasse

Sanden ser ut til å være en god bygge sang og lillemor er allerede i gang med husbygging.


Berglijot: skal forresten lage rundstykkene dine i kveld. Tror jeg halverer oppskriften, er litt redd den er for stor for Kenwooden min (20 år gammel).

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no