Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva er det med de kattene?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-07, 23:43   #1
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Hva er det med de kattene?

Hva er det med de kattene som gjør at de må gjøre ifra seg akkurat på min sti, som fører opp fra huset til veien?
I fjor bodde jeg i nabohuset, og da var det den stien, som var utsatt for deilige klaser med illeluktende katte-ekskrementer. Så flyttet vi, og tror du jammen meg ikke de har fulgt etter?
Det er skikkelig vrient å vri vogn og foter i best mulige posisjoner, for å unngå å trå i en av disse ekle haugene.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli kvitt det heller. Jeg har ikke før vært der med spaden, før de driter igjen
Pepper og salmiakk for masse penger, er spredd utover stien min. Jeg kan ikke si at det har hjulpet mye.

Noen som har gode råd?

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 08:38   #2
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det med de kattene?

Jeg tror ikke man skal bruke salmiakk for det trekker til seg katter. Det minner om deres egen lukt og de vil markere over. Det er nok du som har trukket til dere kattene Myggen.

Har du prøvd Katt deg vekk eller lignende? Jeg prøvde det selv i hagen min, men kattene ble dessverre ikke borte for fuglene elsket det og spiste det opp på null komma niks. Men de har sikkert flere typer, den vi hadde var en slags grønn gele. Eller så kan du prøve å strø litt appelsinskall på stien, men det er kanskje ikke så delikat med råtnende appelsinskall liggende og slenge heller.

Nei, det er nok bare å asfaltere hele stien, da holder de seg nok unna.

Muskat er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 08:47   #3
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det med de kattene?

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg tror ikke man skal bruke salmiakk for det trekker til seg katter. Det minner om deres egen lukt og de vil markere over. Det er nok du som har trukket til dere kattene Myggen.

Ja, det forklarer jo kanskje en del ...

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 08:49   #4
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med de kattene?

Kaffegrut, løkskall, sitron og eddik!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 09:07   #5
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det med de kattene?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Kaffegrut, løkskall, sitron og eddik!

Noterer til dagens handleliste.

(Vi mangler en fin :notere: smily)

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 12:00   #6
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det med de kattene?

Du får kjøpt sånne bokser med en høyfrekvent lyd som skremmer unna katter. Mamma og pappa hadde det i hagen og det var effektivt.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no