Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er jeg vanskelig?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-07, 13:04   #21
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er jeg vanskelig?

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Hadde det ikke vært for at jeg var dønn tissetrengt og bar på en sutrete, febril unge samt to bæreposer og ei veske hadde jeg nok gjort det, ja.

Knis. Kjenner meg igjen i den, ja.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 14:31   #22
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er jeg vanskelig?

Jeg synes det er helt greit å låne parkeringsplass, men han burde selvfølgelig spurt når du kom.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 14:45   #23
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er jeg vanskelig?

Det samme gjorte naboen vår sine arbeidsfolk også.

Men i grunn så var det egentlig naboen som irriterte oss mest. De hadde ikke gitt oss beskjed om at de skulle grave ut hele oppkjørselen sin.. og dermed ha en svær lastebil stående å sperre for vår innkjørsel i flere dager!!!

Når jeg da forteller dere at dette skjedde 4 dager før vi skulle gifte oss og vi skulle ha gjester hjemme (med handicap) så forstår dere mer tegningen av en frustrert Mandarin . Mannen ble kjeppjaget til naboen for å oppklare og få de til å forstå alvoret. De forsvant 3 dager etter. Dagen før bryllupet.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no