Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Så enkelt at selv mor kan klare det [neglelakk]

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-11, 17:26   #1
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så enkelt at selv mor kan klare det [neglelakk]



Jeg stinker når det kommer til å legge neglelakk. Det hjelper ikke på ar jeg har tynne negler som bare fliser seg. Men nå tar jeg kalk, vitamin D (jeg fant ut jeg hadde alvorlig D-vitamin mangel) og biotin, og plutseli har jeg negler som er blitt en smule hardere og lengre.

Jeg er dog fremdeles like elendig til å legge neglelakk. Men nå har Sally Hanson kommet med neglelakkstrips! Rett og slett neglelakk på stripe som man legger på neglene - vips, pene negler med neglelakk.

Ok, jeg la det på for mindre enn en time siden. Jeg aner ikke om det er holdbart (esken sier det varer opp til 10 dager). Men altså - neglelakk på, uten søl, uten å sitte en evighet for at det skal tørke, uten å få det ujevnt, med renn her og søl der.

Fine, blanke negler på en-to-tre. Me like!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 18:30   #2
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så enkelt at selv mor kan klare det [neglelakk]

Bilde?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 18:32   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så enkelt at selv mor kan klare det [neglelakk]

Blir ikke dette mer plundrete enn å lakke?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 18:38   #4
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så enkelt at selv mor kan klare det [neglelakk]

Det høres jo helt genialt ut!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 18:43   #5
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Så enkelt at selv mor kan klare det [neglelakk]

Venter på holdbarhetsrapport. Hvordan får man kjøpt slikt i Norge?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 18:54   #6
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så enkelt at selv mor kan klare det [neglelakk]

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Bilde?

Fra nettet? Skal se hva jeg finner. Her er blogg fra ei som har testet dem:

http://www.alllacqueredup.com/2011/0...ps-review.html

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Blir ikke dette mer plundrete enn å lakke?

Sikkert for en som er dreven i å lakke negler. For meg som ender opp med å banne og steike så var dette easy peasy.

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Det høres jo helt genialt ut!

Det var genialt.

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Venter på holdbarhetsrapport. Hvordan får man kjøpt slikt i Norge?

Rapport foreløpig er at ni negler er fine, en har fått et hakk. Men jeg leste (som vanlig...) bruksanvisningen først, og så at jeg skulle ha renset neglene med neglelakkfjerner først, pluss pusset dem med en medfølgende "fil" for å få bort all olje fra dem. Så det er mulig at det vil være mer holdbart om jeg gjør det skikkelig. Det ble i alle fall uendelig mye penere enn når jeg selv forsøker meg.

Jeg aner ikke om Sally Hanson selger i Norge, men det går garantert an å få fra en eller annen nettside vil jeg tro.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no