Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Digre edderkopper

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-07, 13:02   #81
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Digre edderkopper

Huff, for en skrekkelig tråd.

Godt at det endte bra, da.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-07, 13:32   #82
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Digre edderkopper

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Du och jag!

Storebror var nesten 2 år da vi var i Tyrkia hvor de hadde hoppende edderkopper . Jeg ble stum av skrekk når de kom på balkongen vår, men da ropte poden: Pappa, pappa, pring (spring) i fulle farta, mamma er redd doppen (edderkoppen). Han må fremdeles stille opp for sin hysteriske mamma nåe mannen ikke er tilstede.

Det er hoppende edderkopper i Norge og De er ikke så store, men de hopper.

Forøvrig også observert i Suburbia utenfor ring 3 i Oslo

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 21:29   #83
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Digre edderkopper

Se der! Du klarte det. Så den neste kverker du uten problem. (Levende edderkopper kan formere seg, om de er døde er det litt vanskelig...)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 22:46   #84
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Digre edderkopper

Når det kommer til små edderkoppet og andre små krypdyr har jeg INGEN betenkligheter med å drepe noe som er mindre en meg (så lenge jeg har sko på bena vel og merke)
Litt større edderkopper og krypdyr har jeg litt større betenkligheter med å drepe, men det får greit om jeg kan legge dopapir på de først, før jeg tråkker på de (fortsatt må skoene være på bena)

Biller kan forresten pipe om de ikke blir drept, kun skadet, om mn tråkker på de. I allefall den størrelsen som må under dopair før jeg orker å tråkke på de.
Heldigvis har vi fått drenert skikkelig bak huset så jeg slipper slike møter inne på vaskerommet.
Nå er det bare bitte små ederkoper jeg møter der og de harjeg ingen betenkligheter med å tråkke på. (ja, så lenge jeg har sko elelr tøfler på da)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 23:40   #85
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Digre edderkopper

Vi har hatt noen sånne store edderkopper som det er vist bilde av her. Jeg tar en neve dopapir og skviser dem og skyller dem ned i do. Adrenalinet slår inn hos meg og jeg forsvarer hus og heim mot uinnbudne gjester.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 00:03   #86
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Digre edderkopper

I do??? Da må jeg trekke ned mange ganger altså. *Redd de kryper opp igjen*

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 00:11   #87
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Digre edderkopper

Får kanskje ta med at de krypdyrene som er så store at jeg må ha dopapir mellom dyret og skoen min blir liggende til mannen tar det bort.
Jeg orker ikke ta i de greiene (hjelper IKKE med dopapir bare mellom dyret og mine hender altså)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 00:14   #88
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Digre edderkopper

Må bruke glass og en bok eller papp-plate for å fjernes ja. Her skvises ingen ting.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 23:53   #89
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Digre edderkopper

Nå er jeg skikkelig glad for at jeg leste denne tråden før jeg skal legge meg på soverommet jeg vet det er en edderkopp som mannen ikke klarte få tak i sta :grøss:

Håper den ikke har så stor familie eller mange venner...

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 00:00   #90
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Digre edderkopper

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Nå er jeg skikkelig glad for at jeg leste denne tråden før jeg skal legge meg på soverommet jeg vet det er en edderkopp som mannen ikke klarte få tak i sta :grøss:

Håper den ikke har så stor familie eller mange venner...


__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no