Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Erfaringer med hagemøbler fra Jysk?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 21:40   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Erfaringer med hagemøbler fra Jysk?

Er de av like simpel kvalitet som husbonden og jeg tror, eller er vi fordommfulle?

Vi trenger nye stoler (og kjøper kanskje et bord også) og syntes at disse vi så i dagens reklamekatalog fra Jysk var litt fine:

Disse stolene koster 649,- pr stk om jeg ikke husker helt feil.



Disse er ikke så ulike (549,-) , men jeg liker de over bedre:



Stolene på bildet i denne lenken (599,-) liker vi også. (Det er det bildet med teakbord + fire stoler til 4999,-) http://nlab.dk//stories/110_3_302_EM...imagepage5.htm

Uansett, stolene må prøvesittes. Det viktigste er at de er gode og sitte (lenge) i.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 21:50   #2
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med hagemøbler fra Jysk?

Helt grei kvalitet.
Våre møbler har holdt i flere år. De må beises/oljes i år, men ellers er de i god stand.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 23:06   #3
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med hagemøbler fra Jysk?

Det er hos Jysk som alle andre steder. Det billigste av billigste er søppel. De varene som går litt opp pris stiger kvaliteten litt også. Man får hva man betaler for. Jysk har søppelting og de har ting av god kvalitet. Jeg kjøpte hagemøbler der for 10 år siden, plastikkstoler. De som var regulerbare og med 3 års garanti holder enda. En har blitt ødelagt men de 3 andre like brukbare til tross for hardhendt og ikke anbefalt behandling av. De er nok ikke like hvite som de var når vi kjøpte de men pytt, pytt. Jeg kjøpte samtaidig en del billige stablestoler, det var vel 4 for 50 kr. Plastikken var blandet med en del kalk og det var dårlig kvalitet men godt nok for den bruken vi hadde for de. Noen knakk i løpet av første sommeren men noen overlevde faktisk i flere år!

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no