Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Når går håndverkerne på do?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-07, 08:48   #1
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Når går håndverkerne på do?

Det siste halve året har vi hatt massevis av forskjellige håndverkere hos oss. Jeg tror det bare har vært et par ganger at noen av dem har spurt om å få låne toalettet. Så nå lurer jeg på hvordan de klarer seg gjennom dagen uten å gå på do... Har de ekstremt stor blære? (Ut fra lengden på kaffepausene til noen av dem MÅ de da bøtte i seg noen liter med væske i løpet av en dag ) Eller har de sin egen lille håndverkerdo bak i bilen sin? Eller - grøss og gru - stiller de seg bak hushjørnet når jeg ikke ser dem?

Dette ble en fin interiørtråd, eller hva?

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 08:50   #2
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når går håndverkerne på do?

Dem gjør dessverre nok i fra seg ute i hagen din!

Han enne hos oss nærmest dro ned buksa si foran barna mine og meg. Jeg ble rasende. Markere seg rett på utsiden av huset mitt kan dem da pokker ikke gjøre! Det går fint an å spør om å låne dassen!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 08:53   #3
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når går håndverkerne på do?

Jeg tipper de gjemmer seg bak hushjørnet. Jeg var veldig glad da vinteren og snøen kom etter at vi hadde hatt en haug med håndtverkere til å skifte panel på huset.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 08:56   #4
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når går håndverkerne på do?

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 08:58   #5
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når går håndverkerne på do?

Jeg tipper at ihvertfall noen av dem gjør slikt når de likevel skal av gårde på ærend (a'la kjøpe lunch/ cola/ VG, hente utstyr osv.) Vi har håndtverkere i gang i nabolaget her til enhver tid, og jeg syns stadig noen av dem farter av gårde i kortere eller lengre perioder.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:00   #6
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når går håndverkerne på do?

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

I know! Men alternativet for meg var å slippe de inn i huset, jeg var svangerskapskvalm så det holdt og de kunne hatt bedre personlig hygiene, for å si det sånn, og luktet ille. Så da lot jeg de bare holde på ute. Uansett så er stedet der de oppholdt seg revet nå og ny garasje er kommet på plass, så alle spor er fjernet (av en bulldoser).

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:03   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når går håndverkerne på do?

Skal jeg spørre dem, eller skal jeg sette meg i hagen i dag og følge med?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:06   #8
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når går håndverkerne på do?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Skal jeg spørre dem, eller skal jeg sette meg i hagen i dag og følge med?

Spør dem, du. Kjedelig å måtte sitte og følge med på dem hele dagen (med mindre du har noen skikkelig lekre håndverkere, da).

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:07   #9
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når går håndverkerne på do?

Mannen har kommet med mange morsomme historier om akkurat dette. Om alt fra bøtter, melkekartonger, toaletter som ikke har vært koblet til røra enda og sånn.. hihi Nå er heldigvis han litt mer kresen, vet de stopper på bensinstasjoner for å gå på do. Innimellom kommer han hjem også.

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:08   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når går håndverkerne på do?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Spør dem, du. Kjedelig å måtte sitte og følge med på dem hele dagen (med mindre du har noen skikkelig lekre håndverkere, da).

Han ene er litt søt. Nå har de toalett inne. Vi har ikke fått koble fra toalettet enda.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:16   #11
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når går håndverkerne på do?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Skal jeg spørre dem, eller skal jeg sette meg i hagen i dag og følge med?

Spørs om de tør å gjøre fra seg i hagen hvis du sitter der med popcorn og kaffe og venter på at de skal tisse...

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:32   #12
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når går håndverkerne på do?

Snekkerene våre har medbrakt utedo og brakke som har stått på byggeplassen siden i høst. På samme byggefeltet så ser jeg at det er de færreste som har slike fasiliteter. Etter å ha holdt på med egeninnsats 24/7 i 4 uker så har jeg fått med meg litt av hvert.

En ting er håndverkere i vanlige hjem - der kan de låne toalettet hvis det er nødvendig, men er det ikke krav om toalettfasiliteter på byggeplasser?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:57   #13
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Når går håndverkerne på do?

Da vi hadde håndtverkere her, gav jeg bare beskjed om at de kunne bruke toalettet. Vil for all del ikke ha pissende mannfolk på hushjørnet eller i hagen.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 11:10   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når går håndverkerne på do?

Hos oss går de i hvert fall på toalettet. De er ikke spesielt flinke til å sikte. :avsky:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 11:34   #15
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når går håndverkerne på do?

Å du skal bare se at bedene dine blomstrer vilt når sola får tatt på.
Mulig de lukter litt ekkelt da, men de blir nok fine å sjå te

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 20:13   #16
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når går håndverkerne på do?

Uff nå fikk jeg mange unødvendige bilder i hodet av alle de håndverkerne vi har hatt gjennom tidene. Yæk!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no