Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-21, 20:59   #1
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På tide med kjærestetur igjen!

Sist rakk vi akkurat å komme hjem fra Hamburg (bokstavelig talt, vi kom med et av de siste flyene) i mars 2020.

Nå går turen innenlands og med bil. Vi liker å kjøre bil så destinasjon er valgfritt (med Tromsø som grense tror jeg, men da blir det tog).

Jeg er først og fremst ute etter å finne en litt luksuriøs overnatting.
Hytte eller hotell. Med boblebad altså ikke spa på hotellet men boblebad på rommet. Evt hytte med tilsvarende. Deretter legger vi planen når overnattinga er klar.
Så hotell og hyttetips motas med takk! Google skjønner nemlig ikke hva jeg leter etter og tilbyr meg bare å kjøpe boblebad eller hoteller med spa.
Pris er underordnet.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland

Sist redigert av Floksa : 13-09-21 kl 09:32. Årsak: Drit i boblebadet. Men ikke bokstavlig :sjokk:
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-21, 21:53   #2
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.815
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Må bare si at om du planlegger å ta tog til Tromsø må du vente til 17 mai eller enda lengere

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-21, 21:59   #3
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Loftsuiten på Brosundet hotell i Ålesund har badekar på stua, under en glasskuppel så du kan bade med utsikt til stjernehimmelen. Boblene må man nok innta fra glass. Evt nyco i badevannet.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-21, 22:04   #4
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Må bare si at om du planlegger å ta tog til Tromsø må du vente til 17 mai eller enda lengere

Det må bli et langt tog.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-21, 22:08   #5
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Må bare si at om du planlegger å ta tog til Tromsø må du vente til 17 mai eller enda lengere

Bodø. Faen!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-21, 23:26   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Suite/leilighet på Norefjell spa har badekar i en vindusnisje på soverommet, men jeg tror ikke det var bobler i det.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-21, 23:45   #7
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Suite/leilighet på Norefjell spa har badekar i en vindusnisje på soverommet, men jeg tror ikke det var bobler i det.

Nei uten bobler. Og maks upraktisk når man har små kids på tur. :våt seng:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-21, 23:48   #8
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Er bobler på rommet helt ut altså?
Er vi umoderne

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-21, 00:23   #9
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.238
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Tror det er lettere å finne hytte med boblebad utendørs, enn hotellrom med boblebad. Kanskje brudesuiter på luksushoteller har?

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-09-21, 00:35   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Airbnb har egen avhuking for badestamp da….

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-21, 01:11   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Et par av hurtigrutene har boblebad på dekk, hvis du finner en passende strekning.
Clarion Aurora i Tromsø har boblebad på taket, hvis du får bygd Tromsbanen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-21, 10:32   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Men boblebad - er det et vanlig badekar med boblefunksjon? Eller et stort, rundt badekar? Kanskje brudesuiter har?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-21, 10:45   #13
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Jeg tenker ikke så mye, så mest for meg bobler i glasset og bobler i vannet.
Men ikke i fellesskap med andre :runforthehills:

Det forklarer jo hvorfor jeg ikke får noen Google treff. Boblebad på rommet er ut
Stemmer at brudesuitene pleide å ha, men jeg finner ikke noe der heller.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-21, 13:07   #14
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Britannia i Trondheim har iallefall badekar på soverommet på noen rom.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-21, 13:12   #15
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.488
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Min erfaring er at boblebad er såpass vanskelig å rengjøre at jeg er ikke er sikker på om jeg ville vært så ivrig på å bruke private boblebad på hotellrom…

Leide en gang en hytte i Danmark som hadde boblebad på badet. Men sånn ellers var ikke det veldig luksuriøst. Og jeg orket uansett ikke å bruke det av ovennevnte grunner.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-21, 19:59   #16
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Kan opplyse om at suite på Losby gods har boblebadekar👍🏻

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 09:16   #17
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.599
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Det nærmeste jeg vet om, er at et par av de fineste kabinene på en av danskebåtene har boblebad. Noen av dem til og med utendørs, det er ordentlig luksusfølelse.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 09:28   #18
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

DFDS til København har lugar med eget boblebad på dekk. Jeg tenkte også på dem hvis utenlandstur er aktuelt. Særlig folketomt vet jeg ikke om det er der.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 09:59   #19
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.599
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

DFDS til København har lugar med eget boblebad på dekk. Jeg tenkte også på dem hvis utenlandstur er aktuelt. Særlig folketomt vet jeg ikke om det er der.

Hvis det dukker opp ukjente i boblebadet der, er det lov å klage.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 09:27   #20
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Union i Geiranger har Spa-suite med boblebad!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no