Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-21, 09:59   #21
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.596
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

DFDS til København har lugar med eget boblebad på dekk. Jeg tenkte også på dem hvis utenlandstur er aktuelt. Særlig folketomt vet jeg ikke om det er der.

Hvis det dukker opp ukjente i boblebadet der, er det lov å klage.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 10:42   #22
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Hvis du skal til Bergen, så vil jeg anbefale Solstrand bad og hotell i Os som ligger 40 minutter fra Bergen. Da kan du få oppleve skikkelig luksus i fredelige omgivelser og relativt kort vei til Bergen.

https://solstrand.com/

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 10:58   #23
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Er bobler på rommet helt ut altså?
Er vi umoderne

Det er vel komboen fuktig og varmt som ikke helt matcher hva man ønsker på et soverom (når man skal sove).

Ellers så kan dere leie denne, men tror ikke heller det er bobler. https://www.finn.no/reise/feriehus-h...nkode=91566782

Nesten nabohytte til vår hytte.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-21, 23:02   #24
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Hvis du skal til Bergen, så vil jeg anbefale Solstrand bad og hotell i Os som ligger 40 minutter fra Bergen. Da kan du få oppleve skikkelig luksus i fredelige omgivelser og relativt kort vei til Bergen.

https://solstrand.com/

Ja dra dit!!! Nydelig plass. Og fin spa. Men det er muligens andre folk der da

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-21, 00:03   #25
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Hvis du skal til Bergen, så vil jeg anbefale Solstrand bad og hotell i Os som ligger 40 minutter fra Bergen. Da kan du få oppleve skikkelig luksus i fredelige omgivelser og relativt kort vei til Bergen.

https://solstrand.com/

Har du pusset opp rommene? Jeg synes de begynte å bli skikkelig slitne da vi feiret min mors 70-årsdag der for to år siden. Hun hadde suite så den var vel noe finere enn våre rom da. Men fantastiske omgivelser og fint SPA-anlegg og badeområde.

jeg lærte å svømme på Solstrand sa jeg var fem år.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-21, 08:36   #26
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Jeg hadde boblebad på rommet da jeg bodde på Engø går i fjor sommer.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-21, 09:34   #27
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: På tide med kjærestetur igjen! Boblebad på rommet!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Har du pusset opp rommene? Jeg synes de begynte å bli skikkelig slitne da vi feiret min mors 70-årsdag der for to år siden. Hun hadde suite så den var vel noe finere enn våre rom da. Men fantastiske omgivelser og fint SPA-anlegg og badeområde.

jeg lærte å svømme på Solstrand sa jeg var fem år.

Jeg tror ikke de har pusset opp rommene siden det, nei. Det er ganske stor variasjon på rommene da. Jeg hadde suite med panoramautsikt for to år siden, den var veldig flott.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no