Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-12, 07:46   #21
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.541
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Er det vanlig å slå opp med venner altså?
Det tror jeg aldri jeg har gjort, ikke kan jeg huske å ha krangla med venner heller.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 08:03   #22
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.419
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Jeg har aldri slått opp med venner, men i løpet av årene er det mange som har blitt fadet ut, rett og slett fordi at folk endrer seg, eller flytter og det er ikke alle vennskap som tåler det. Hadde en venn blitt nynazist etc så hadde jeg nok sagt ifra, men foreløpig har ikke det skjedd.

På FP rydder jeg i bloggen en og annen gang, men gir ingen beskjed om jeg fjerner noen eller legger til noen.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 08:05   #23
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Jeg har jo hatt mange vennskap som har mer dabbet ut, fordi vi har vokst fra hverandre. Men da har det jo ikke vært noen dramatikk involvert, mer at begge to vel har valgt å bruke mindre og mindre tid på hverandre.

Men før jeg ble gravid første gang var jeg i et miljø som ikke var særlig kompatibelt med å ha barn. Så da valgte jeg å bryte kontakten med mange. Men samtidig var vel ikke de særlig interessert i å være sammen med oss som hadde baby og bare satt hjemme i helgene heller. Så ikke noe dramatikk. Men det var et bevisst valg fra min side.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 08:12   #24
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Alle har vel opplevd at vennskap fader ut over tid. Men jeg har også opplevd både å avslutte vennskap og gi beskjed, og å bli sagt opp med beskjed.

Jeg synes det rareste er mennesker som først er pådrivere i en relasjon og så plutselig uten noe varsel oppfører seg som om du var spedalsk. Uten å gi noen beskjed. Det er veldig frustrerende og noe jeg sliter med å forholde meg til.

Å krenke noen med vilje er en ting, (ikke noe jeg ofte gjør) men å ubevisst krenke noen at oppførselen deres blir så radikalt endret plager meg, og jeg ville gjerne vite hva jeg har gjort. Ikke fordi jeg ønsker omgang med dem, men fordi jeg ikke liker å ikke vite.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 08:14   #25
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

For meg kan ikke venner og kjæreste sidestilles i det hel tatt. Er man kjærester, så er man jo definert på en helt unik måte, mens vennskap kan være alt fra bestevenner til barndomsvenner du treffer én gang i året når begge er i hjembygda. I mine øyne er det naturlig at noen vennskap dabber av hva gjelder både kontakt og felles plattform, men så lenge begge viser tilnærmet likt initiativ (eller manglende initiativ) trenger det ikke ligge noe dramatisk i dette, som det er behov for å rydde opp i. Jeg mistet kontakten med ei god venninne for min del først og fremst fordi det aldri kom noe initiativ fra henne, og til slutt ga jeg opp. For en stund tilbake gikk hun ut av et langvarig forhold, og da tok jeg kontakt med henne på e-post. Der forklarte jeg at jeg hadde vært skuffet over hennes manglende interesse for meg og for ungene mine, men at jeg fortsatt var her om hun trengte noen å prate med. Deretter at jeg gjerne så at kontakten ble tatt opp igjen og at hun visste hvor jeg var å finne. Dette ble godt mottatt, og jeg fikk en beklagelse.

En annen gang diskuterte jeg lenge og vel med en venninne, og det endte med at vi ikke klarte å holde på vennskapet vårt. Jeg har likevel bare godt å si om henne i dag, og treffes vi så prater vi sivilisert med hverandre og vel så det. Jeg foretrekker også åpenhet og ærlighet, men tenker at man må veie opp det som eventuelt tynger med faren for at ikke alle vennskap er av en slik karakter at de tåler en trøkk.

__________________
[Storebror 2010, mellombror 2011 og lille 2013]
Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 08:45   #26
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.570
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Jeg ble nylig utestengt fra en blogg midt i en tråd, uten at hverken jeg eller de andre deltagerne i diskusjonen fikk beskjed. Det syns jeg igrunnen var årsbeste i hersketeknikk.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 09:18   #27
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Jeg har avsluttet noen vennskap, men da har det vært veldig tydelig hvorfor.

Jeg opplevde i forrige uke at ei jeg har hatt kontakt med etter at vi gikk på skole sammen for mange år siden plutselig forsvant fra FB, midt i en meldingsutveksling med planlegging om å møtes i høst, for første gang siden 1999. Jeg vet ikke om hun av andre grunner har slettet seg på FB, eller om hun bare har unfriended og blokkert meg, og jeg har ikke hørt et pip og skjønner ikke hvorfor.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 09:25   #28
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Å plutselig bli utestengt fra blogg eller fjernet fra venteliste på FB har jeg opplevd mange ganger. Jeg antar at manglende forklaring betyr null dramatikk, bare et ønske om distanse.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 09:33   #29
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har ikke bevisst kuttet ut venner noe sted, noen har jeg mistet kontakten med. Her inne har jeg vel aldri aktivt kastet noen ut fra bloggen, med mindre jeg oppdager at jeg har mistet tilgang til vedkommendes blogg. Da føles det ugreit at de skal lese min også.

Jeg er vel ca her jeg også tror jeg?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 09:33   #30
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Jeg har heller ikke gitt noen beskjed om vennskap koker litt bort eller om jeg fjerner noen fra bloggtilgang eller FB. Jeg har en ganske restriktiv liste på FB, og har fjernet endel som jeg ikke kjenner så veldig godt, tidligere kolleger osv. Så den opprinnelige vennelisten min er vel nesten halvert. I bloggen er listen enda kortere, og jeg har vel en teori om å fjerne folk som aldri skriver noe der, selv om det kanskje ikke blir fulgt opp helt konsekvent. Det ligger ingen dramatikk i det, og er neppe noe stort tap for noen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 09:34   #31
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Og så har jeg ikke 100 % bloggoversikt, så det er mulig jeg er på noens blogg, uten at de er på min (da er det lov rope ut) - og omvendt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 10:03   #32
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Har aldri avsluttet et vennskap på annen måte enn at vi har flyttet langt fra hverandre og avstanden har gjort sitt til at det har blitt lite kontakt. Kan ikke husket jeg har kranglet noe særlig med venninner siden ungdomsskolen heller. Jeg tror det skulle sittet langt inne å ta en oppgjørssamtale med noen, men det er sikkert mulig i visse hypotetiske tilfeller.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 10:49   #33
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.105
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har ikke bevisst kuttet ut venner noe sted, noen har jeg mistet kontakten med. Her inne har jeg vel aldri aktivt kastet noen ut fra bloggen, med mindre jeg oppdager at jeg har mistet tilgang til vedkommendes blogg. Da føles det ugreit at de skal lese min også.

Jepp, dette med tilgang begge veier er en av tingene ser på for tiden. Jeg må rydde litt i bloggtilgangen, jeg har mange på blogglisten min som ikke er aktiv i bloggorama, men som er plassert der fordi vi har hengt sammen på forum i mange år. Men disse er kanskje bare aktiv i Privatsalongen og da synes jeg det er feil at mange (for andre) "ukjente" kan lese hva aktive bloggere mener og evt deler i bloggen min. Og så må jeg rett og slett se over hvem jeg har bloggtilgang til, jeg tror det er mange som skal på min kontaktliste i og med at jeg er på deres.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Er det vanlig å slå opp med venner altså?
Det tror jeg aldri jeg har gjort, ikke kan jeg huske å ha krangla med venner heller.

Jeg har fadet ut en del, men har aktiv slått opp med 2 barndomsvenninnene mine.

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg ble nylig utestengt fra en blogg midt i en tråd, uten at hverken jeg eller de andre deltagerne i diskusjonen fikk beskjed. Det syns jeg igrunnen var årsbeste i hersketeknikk.

Jeg skal ikke kommentere om det er hersketeknikk eller ikke, men om jeg hadde utestengt noen midt i en tråd der vedkommende var aktiv, så hadde det vært fordi jeg hadde blitt veldig lei meg eller såret .

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Å plutselig bli utestengt fra blogg eller fjernet fra venteliste på FB har jeg opplevd mange ganger. Jeg antar at manglende forklaring betyr null dramatikk, bare et ønske om distanse.

Jeg har også opplevd det og da grubler jeg alltid på hvorfor og om jeg har sagt/gjort noe galt.


Sist redigert av 007 : 02-09-12 kl 11:10.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 11:08   #34
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Men om man blir sint/såret/lei seg, ville det ikke være naturlig å si nettopp det?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 11:10   #35
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.105
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Men om man blir sint/såret/lei seg, ville det ikke være naturlig å si nettopp det?

Ja, det er det jeg mener med å si i fra.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 11:22   #36
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.419
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Å plutselig bli utestengt fra blogg eller fjernet fra venteliste på FB har jeg opplevd mange ganger. Jeg antar at manglende forklaring betyr null dramatikk, bare et ønske om distanse.

Jeg har fjernet noen fra FB pga kontinuerlig spamming av diverse spill. Jeg har jo etterhvert skjønt at jeg kan blokkere for spillet, uten å blokkere brukeren da.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 12:11   #37
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Jeg har aldri, heldigvis, hatt grunn for å avslutte et vennskap, men det har jo hendt at vennskap har "fadet ut," at vi har endt opp på ulike steder i både livet og verden, og vennskapet derfor bare har glidd forbi, og så er det hyggelig om vi støter på hverandre, på en litt overflatisk måte, i ettertid. Nærheten er blitt borte. Litt trist, men sånn er livet.

Jeg har ved en anledning gitt en bekjent valget om h*n ville fortsette vennskapet eller ikke. Dette er etter at jeg gjorde noe, som jeg fremdeles mener var riktig, og jeg står 100 % for hva det var jeg gjorde og sa, noe vedkommende fikk beskjed om.

FP-bekjentskaper kan jeg, uten fnugg av anger, kutte uten forklaring, dersom jeg blir lei nok av rasistisk møl og politisk dritt fra personen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 12:14   #38
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Har aldri avsluttet noe direkte med mennesker IRL. Driver heller ikke med blogger.
På FB sletter jeg de jeg ikke har direkte kontakt med, og sorterer jevnlig. Har ikke med så mye annet å gjøre, enn at jeg verner litt om meg og mitt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 12:21   #39
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men er ikke det litt feigt? Som å gjøre det slutt med kjæresten uten å si det, men kun ved å unngå han?

Jeg mistet plutselig bloggtilgang til deg 007 uten at du sa noe.... Men jeg har full forståelse for at man velger å kutte ned på tilgang til folk man ikke "kjenner" eller kanskje ikke har fellesskapsfølelse til.

Jeg pleier ikke å gi beskjed til noen at jeg tar dem ut fra F.eks FB, for da er det som regel mennesker som det er så lenge siden jeg har hatt kontakt med at det ikke spiller noen rolle. I RL er det sjelden jeg kutter noen ut, da har det vært slik at vennskapet bare sakte men sikkert har glidd ut av seg selv.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-12, 12:21   #40
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?

Jeg glemmer ut at fp har blogger og aner ikke hvem jeg har tilgang til. Dog har hele verden tilgang til min blogg, men en del vet kanskje ikke at den er min. Ellers gir jeg beskjed om jeg blir lei meg i rl. Og jeg tror ikje jeg har slått opp med venner, men jeg har ikke kapasitet til å pleie alle forhold like godt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no