Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Punktert dekk - tips?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 09:01   #1
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Punktert dekk - tips?

Noen som har erfaring med lapping av dekk til Simovogn? Tips?

Faenskapet har punktert, og jeg må på tur i dag.

Det ser lite og kjipt ut å komme til, jeg er ingen kløpper på lapping av sykkelslanger, og Knøtto bråker ved siden av selvsagt.

Har tre alternativer jeg kommer på så langt:
a)kjøre til babybutikk og kjøpe nytt hjul når butikken åpner,
b)kløne selv med skrikende baby og sannsynligvis ikke få det til :ikkepraktiskanlagt:
c) trille i skranglete turtrille med 5,5 mnd gammel baby og satse på at Andamannen fikser i kveld (får ikke tak i ham på tlf nå).

Hva ville DU ha gjort?

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:02   #2
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Punktert dekk - tips?

Jeg ville ha valgt alternativ A.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:27   #3
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Punktert dekk - tips?

Uten tvil alternativ A!

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 09:30   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Punktert dekk - tips?

Alternativ A.
Du har vel allerede selv funnet ut hva du skal gjøre.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 11:33   #5
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Punktert dekk - tips?

Det endte med tur til babybutikk for å betale dem for å skifte slange. :genialt:

Det som imidlertid forundrer meg stort, er at det er så stor forskjell på butikker i samme kjede. Den første jeg ringte, kunne ikke svare på noenting, og mente jeg måtte ta med meg hjulet innom, så kunne de se på det for å se om de hadde samme. "Men det ble dyrt", som hun sa. Og hvor mange hjulmodeller har egentlig Simo til sine kombiunderstell? Det andre tipset damen kom med var at noen trehjulssykler hadde omtrent samme dimensjon, så jeg kunne dra til en sports-eller lekebutikk for å lete der... Hallooo!

Etter den samtalen ble jeg så grinete at jeg ringte til en annen butikk i samme kjede. Traff på en hyggelig dame som sa at joda, de hadde slanger. Kostet 59,90, og de byttet den for en hundrings. "Hvis det ikke stod 50.000 i kø, da!"

Hva er det med butikkansatte, egentlig? Nuvel, siste butikk fikk tilslaget, jeg har fire hjul med luft og en vogn som kan trilles, så nå begynner turen!

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no