Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Apple tv vil ikke være på lag med meg her

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-11, 14:32   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Apple tv vil ikke være på lag med meg her

Jeg kjøpte appleprodukt.

Jeg bruker ekstern forsterker. Ergo skal appleboksen sende bildet til tv og lyden til forsterkeren. Men Apple tv har bare optisk utgang for lyd. Forsterkeren har bare phonoplugger.

Hva i alle dager gjør jeg da?

  Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 14:43   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apple tv vil ikke være på lag med meg her

Kjøper en kabel med optisk plugg i den ene enden og vanlige plugger i den andre? Clas Ohlsson har.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 14:44   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Apple tv vil ikke være på lag med meg her

Jeg fant ikke det på CO, og ikke på Lefdal heller. Der sa de at det ikke finnes. (ikke så rett siden det ene signalet er analogt og det andre digitalt.)

  Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 14:45   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apple tv vil ikke være på lag med meg her

Men jeg har jo en tror jeg? Og den er fra CO. Jeg skal sjekke hvordan den ser ut når jeg kommer hjem.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 14:58   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apple tv vil ikke være på lag med meg her

Gå via en DA-converter?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 15:01   #6
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Apple tv vil ikke være på lag med meg her

Venta! Nærare inspeksjon synar en optisk inngang. Kanskje det funker likevel.

  Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 15:06   #7
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apple tv vil ikke være på lag med meg her

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Gå via en DA-converter?

Det ser ut som om denne bare gjør nytten hvis du ikke har surround, i henhold til tilbakemeldingene. Sjekk eventuelt storebroren hvis du har behov for lyd i flere kanaler enn to.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 16:46   #8
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Apple tv vil ikke være på lag med meg her

Evt. sjekke om man har lydutganger på TV-en. Har selv både optisk lydutgang på tv-en, samt analoge phono-utganger. Kan da kjøre lyd in til tv-en via HDMI, og så sendes det ut av tv-en igjen til forsterker....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no