Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-13, 16:11   #21
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.359
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes for å være helt ærlig at det bør være en selvfølge at barn under 12 år plasseres sammen med en voksen. Med tanke på alt styret det er å sende barn under 12 år alene. Må man ha en bestemt plass blir det noe annet. Det er mulig at flyselskapene mener at man skal bestille plass for å få ha småbarn ved siden av seg, men det synes jeg i såfall er meget betenkelig. Det kunne i grunnen vært greit å vite om de lenker småbarn til en voksen elektronisk på noe vis slik at man kan være trygge på dette eller om de faktisk er så kyniske at de tar ekstra betalt for å oppveie rabatten barnet får på billetten.

Men barn som reiser alene har ikke noe voksen ved siden av seg som har som oppgave å passe på vedkommende. Det er et max antall uledsagede barn på hvert fly sånn at crewet skal kunne ta seg av dem i tilfelle noe skjer. Her har foreldrene med, og de har ansvaret, selv om de ikke får sitte ved siden av. Det er sikkerheten flyselskapene tenker på, ikke barnas underholdning og familiens velferd, for å sette det på spissen.

Jeg hører hva du sier, og kan til dels være enig, samtidig som man ikke kan forvente at flyselskaper skal leve av luft alene. Det er rimelig naivt å tro at ikke de billige flyprisene vi har sett de siste årene må tas inn på annet vis enn direkte på billetten.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 16:15   #22
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Når vi skulle reise til Rhodos med Norwegian igjennom charter fikk vi ikke reservere plasser på nettet siden vi hadde baby. Men jeg ringte dem og fikk fikset seter sammen for hele familien. Problemet var bare at når vi kom til flyplassen hadde de gjort om på alt og vi fikk ikke sitte sammen. Vi endte opp med at jeg og minstejenta måtte sitte langt fremme i flyet og to av ungene fikk plass sammen lenger bak. Mannen fikk et annet sted, men klarte å få personen som havnet sammen med ungene til å bytte med seg. Var ingen hjelp å få fra personalet hverken på flyplassen eller ombord i flyet. Ikke fikk jeg maten jeg hadde betalt for heller, så en skikkelig dårlig flyreise alt i alt.

På vei hjem var det samme styret, men i Hellas syns de det var forståelig at foreldre vil sitte sammen med små barn og fikset det slik at mannen fikk sitte sammen med de to minste og jeg et par seter fremfor dem.

Men vi betaler for å sitte sammen når det er tilbud om det. Akkurat den gangen til Rhodos fikk vi ikke betale for det siden det var et barn under 2 år i bestillingen. Allikevel stolte jeg på at de skulle holde det de lovte i telefonen med kundeservice der vi ble tildelt seter sammen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 16:57   #23
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.121
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Vi har fått sitte sammen uten reservasjon. Men når man sjekker inn på maskinen på flyplassen så kan man jo se og evt endre plasser hvis man ikke er satt sammen vel!?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 16:59   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Vi har fått sitte sammen uten reservasjon. Men når man sjekker inn på maskinen på flyplassen så kan man jo se og evt endre plasser hvis man ikke er satt sammen vel!?

Bare hvis man sjekker inn tidlig nok til at det fortsatt er ledige plasser og velge mellom.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 17:39   #25
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Vi har alltid fått sitte sammen alle fem selv om vi ikke har reservert seter. Det er nok lurt å sjekke inn tidlig. Nå er våre barn såpass store at det ikke hadde vært krise om vi ble plassert rundt omkring, men hadde de vært veldig små hadde jeg nok bestilt seter sammen.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 17:41   #26
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.817
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Vi har fått sitte sammen uten reservasjon. Men når man sjekker inn på maskinen på flyplassen så kan man jo se og evt endre plasser hvis man ikke er satt sammen vel!?


Jeg er ganske sikker på at du ikke kan endre sete lenger hos Norwegian, du må ta det du får utdelt når du sjekker inn.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 17:45   #27
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg er ganske sikker på at du ikke kan endre sete lenger hos Norwegian, du må ta det du får utdelt når du sjekker inn.

Det tror jeg også, ut fra det vi erfarte da vi reiste i sommer.

Ellers må jeg si at når jeg sier at jeg ikke gidder å betale for å sitte sammen, er det fordi jeg har såpass store unger at det ikke hadde vært noen krise å ende opp spredt. Hadde det vært viktig for oss å sitte sammen - ut over at det selvsagt er hyggeligst - hadde jeg definitivt betalt. Og hvis jeg hadde betalt, hadde jeg neppe gått med på å flytte for å hjelpe noen som ikke hadde gjort det.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 17:53   #28
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.786
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Og så må jeg si at det har litt med pris å gjøre også for oss når vi skal til Bangkok, selv med store barn. 2500,- koster det å reservere seter t/r for oss.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 18:20   #29
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Da tenker jeg at hvis det er viktig å sitte sammen må man ta den summen med i regnestykket hvis man sammenligner priser mellom flyselskaper, i hvert fall. Det er jo egentlig et slags påslag i billettprisen som man kan velge bort.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 18:25   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg er ganske sikker på at du ikke kan endre sete lenger hos Norwegian, du må ta det du får utdelt når du sjekker inn.

Da må det ha skjedd nylig, for da jeg var i Bergen i mai (?) gikk det fint an. Da sjekket jeg inn på automat og endret plassene der.

Ellers pleier jeg å reservere om det er viktig for oss å sitte sammen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 18:35   #31
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Det gikk ikke å endre hos Norwegian da vi reiste nå i juli; vi måtte ta det vi fikk. Og det var ikke fordi vi var sent ute - den ene innsjekkingen gjorde vi 10 timer før flyet gikk.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 18:37   #32
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Jeg hadde blitt skikkelig grinete om jeg hadde måtte flytte meg fra min eller mine større barns betalte plass fordi andre ikke hadde tatt den utgiften. Ikke hadde jeg stilt opp som barnevakt heller.

Dette er prisstrategien til Norwegian og må tas med i ett regnestykke når man booker fly.

Jeg booker uten unntak alltid seter, uansett hvem jeg reiser med. Det gjør meg mindre stresset når vi skal ut på tur. Forutsigbarhet er viktig - derfor er jeg veldig lite fleksibel ovenfor de som ikke planlegger når de skal på tur med små barn.

Hos Thai kan man bestille seter uten ekstra kostnad.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 18:47   #33
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Skikkelig sært og gnient å ikke booke plass, men gamble på at andre passasjerer flytter seg og/eller at kabinpersonalet ordner og fikser (ellers får de passe på barna... ) er det virkelig noen som gjør sånt?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 18:50   #34
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Skikkelig sært og gnient å ikke booke plass, men gamble på at andre passasjerer flytter seg og/eller at kabinpersonalet ordner og fikser (ellers får de passe på barna... ) er det virkelig noen som gjør sånt?

Det er det helt sikkert. Og så har du sikkert veldig mange som har tenkt som meg at de sikkert plasserer barn sammen med voksne fordi de aldri har opplevd noen unntak fra den regelen så langt. Jeg betaler der det er viktig å sitte sammen, og i øyeblikket vil det kun si hvis jeg har med meg fireåringen eller skal veldig langt. Men jeg var faktisk ikke klar over at de var kyniske nok til å splitte småbarn fra voksne.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 18:52   #35
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.121
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Jeg holder fast med at når man sjekker inn i god tid PÅ flyplassen og det er mye ledig, så får man endre plass på maskina. Jeg og mine gutter hadde ikke reservert sete, men vi hadde blitt plassert sammen, alle tre - men vi kunne ha flyttet oss til en rad lengre fram hvis vi ville det, siden det var plass. Dette var 4.juli i år, fra Gardermoen.

Når vi vi var klare til avgang var forresten 10 stk fra bak i flyet nødt til å flytte seg til fram i flyet, siden folk var så feilfordelt og flyet baktungt. Ellers klarte vi visst ikke lette, sa flyverten. :lettskremt:

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 18:53   #36
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Vi fikk ikke endre billetter da vi sjekket inn 2,5 t før i forrige uke. Men vi var plassert sammen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 18:54   #37
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.121
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Vi fikk ikke endre billetter da vi sjekket inn 2,5 t før i forrige uke. Men vi var plassert sammen.

Det kommer sikkert litt an på hvor fullt flyet er og hvor mange som har forhåndsreservert!?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 18:55   #38
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg holder fast med at når man sjekker inn i god tid PÅ flyplassen og det er mye ledig, så får man endre plass på maskina. Jeg og mine gutter hadde ikke reservert sete, men vi hadde blitt plassert sammen, alle tre - men vi kunne ha flyttet oss til en rad lengre fram hvis vi ville det, siden det var plass. Dette var 4.juli i år, fra Gardermoen.

Når vi vi var klare til avgang var forresten 10 stk fra bak i flyet nødt til å flytte seg til fram i flyet, siden folk var så feilfordelt og flyet baktungt. Ellers klarte vi visst ikke lette, sa flyverten. :lettskremt:

Vi reiste 22. og 26. juli mellom Bodø og Gardermoen og kunne ikke bytte noen av veiene.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 18:56   #39
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Det kommer sikkert litt an på hvor fullt flyet er og hvor mange som har forhåndsreservert!?

Flyet var ikke fullt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 18:56   #40
Stompa
50 &amp;amp; somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg holder fast med at når man sjekker inn i god tid PÅ flyplassen og det er mye ledig, så får man endre plass på maskina. Jeg og mine gutter hadde ikke reservert sete, men vi hadde blitt plassert sammen, alle tre - men vi kunne ha flyttet oss til en rad lengre fram hvis vi ville det, siden det var plass. Dette var 4.juli i år, fra Gardermoen.

Når vi vi var klare til avgang var forresten 10 stk fra bak i flyet nødt til å flytte seg til fram i flyet, siden folk var så feilfordelt og flyet baktungt. Ellers klarte vi visst ikke lette, sa flyverten. :lettskremt:

Vi reiste 22. og 26. juli mellom Bodø og Gardermoen og kunne ikke bytte noen av veiene. På utreisen var vi blant de første som sjekket inn på flyplassen og på returen sjekket vi inn på Gatwick mange timer på forhånd uten at det hjalp (ikke at jeg hadde behov for å bytte, altså, jeg bare konstaterer fakta).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no