Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-13, 20:32   #121
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Jeg flyr tur-retur samme dag, gjerne ut ca 07 og hjem 17 ish. Jeg bestiller gjerne opptil 2 uker i forveien, men en sjekk på førstkommende torsdag viste at SAS var 1800 dyrere, men jeg er sikkert litt forutinntatt, for jeg liker Norwegian bedre.

Jeg ser jo at Norwegian er dyre på destinasjoner de har alene, som f.eks Bardufoss, som vi må fly til iblant, så de er bare low fare på noen avganger.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 23:39   #122
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

SAS tar ikke betalt for seter, ihvertfall ikke rutefly. Men du kan bestille sete og f.eks. barnemat dersom det er måltid med i billetten.

Jo, jeg fikk link til en side der jeg kunne velge å booke seter, og setene hadde ulik pris alt ettersom hvor i flyet man valgte sete. Mat bestilte jeg da jeg bestilte turen. Det er ikke rutefly vi flyr med, SAS flyr for Apollo på denne avgangen.

Forøvrig velger jeg som regel SAS foran Norwegian. Det er som regel så liten prisforskjell på Harstad/Narvik-Gardermoen-strekninga at når jeg har tatt med utgifter til bagasjekolli og plassreservasjon hos Norwegian så er jeg stort sett oppe i samme pris eller en hundrings billigere/dyrere ift SAS. Dermed ender jeg som regel opp med SAS for å slippe stresset med å finplanlegge antall kolli, pluss at jeg får kaffe og avis hos SAS. Flyr jeg med "pysjamasflyet" (les: avgangen kl.6.45 fra H/N) så får jeg i tillegg frokost.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker

Sist redigert av emin : 19-08-13 kl 23:54.
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no