Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Geocaching - en spennede hobby

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-06, 14:48   #21
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Geocaching - en spennede hobby

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Kommer det i samme kategori som rollespill?

Definitivt. Og også i "detergøyåbyggesinegendatamaskin"-kategorien.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 14:51   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geocaching - en spennede hobby

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Definitivt. Og også i "detergøyåbyggesinegendatamaskin"-kategorien.

Hm, jeg spiller ikke rollespill, og kan ikke bygge min egen datamaskin. Men jeg kan lage mine egne kart, som jeg kan bruke på GPS-en min

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 14:54   #23
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Geocaching - en spennede hobby

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Hm, jeg spiller ikke rollespill, og kan ikke bygge min egen datamaskin. Men jeg kan lage mine egne kart, som jeg kan bruke på GPS-en min

Din egen lille verden, liksom - akkurat slik du vil ha den? Høres behagelig ut.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 17:11   #24
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.105
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Geocaching - en spennede hobby

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Prisen på GPS varierer veldig. En Garmin eTrex Legend som jeg har koster for øyeblikket 3295 hos Komplett.no.

Men de billigste Garmin eTrex (som fungerer utmerket) kan man få til under 1000,- (hvertfall på nettet).

Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 18:25   #25
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Geocaching - en spennede hobby

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Men de billigste Garmin eTrex (som fungerer utmerket) kan man få til under 1000,- (hvertfall på nettet).

Link?
Jeg skriver julegaveønskeliste

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 19:02   #26
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.105
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Geocaching - en spennede hobby

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Definitivt. Og også i "detergøyåbyggesinegendatamaskin"-kategorien.

*Føler seg truffet*

Link:

http://prisguide.hardware.no/product...3dcc4809d74350

De finnes på FINN.no også, ser en til 800,- der.

Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 10:36   #27
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geocaching - en spennede hobby

Nerdene skal arve jorden

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 10:51   #28
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.105
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Geocaching - en spennede hobby

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Nerdene skal arve jorden

Utvilsomt!

Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 00:01   #29
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Geocaching - en spennede hobby

Så rart at jeg skulle komme over denne tråden akkurat i dag. Har akkurat lagt fra meg bladet "Kamille" og der sto det en historie fra virkeligheten om nettop; Geocaching

Virker veldig spennende og morsomt for hele familien på tur i skogen.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:09   #30
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.451
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Geocaching - en spennede hobby

He he, jeg kjenner en som er hektet på dette og har vært med ham på skattajakt en gang.

Kreativ måte å få nerdene ut på tur på!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no