Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hvor får jeg kjøpt bokstaver til å stryke på klær?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-07, 15:51   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hvor får jeg kjøpt bokstaver til å stryke på klær?

Fortrinnsvis på nett...

Er det noen som vet det? Jeg tenker lage en T-shirt til poden med "Verdens aller beste storebror" eller noe i den dur og trenger bokstaver.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 16:11   #2
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt bokstaver til å stryke på klær?

Jeg tror det beste resultatet blir å kjøpe spesialark for PC hvor du selv skriver ut hva slags tekst du vil, og så strykes dette på genseren.

Bokstavene du nok tenker på er veldig store. Men jeg tror at hvis du vil ha de kan du kontakte en sportsbutikk. Det er vanlig å sette navn på treningsdresser.

  Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 16:48   #3
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt bokstaver til å stryke på klær?

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Jeg tror det beste resultatet blir å kjøpe spesialark for PC hvor du selv skriver ut hva slags tekst du vil, og så strykes dette på genseren.

Bokstavene du nok tenker på er veldig store. Men jeg tror at hvis du vil ha de kan du kontakte en sportsbutikk. Det er vanlig å sette navn på treningsdresser.


Hvor får jeg slike ark da? Kan de brukes i vanlig blekkskriver?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 20:08   #4
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt bokstaver til å stryke på klær?

Jeg har for blekkskriver.

Har kjøpt noen på vanlig kontorforretning, og noen hos www.blekkskriveren.no

  Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 15:47   #5
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt bokstaver til å stryke på klær?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Hvor får jeg slike ark da? Kan de brukes i vanlig blekkskriver?

Jeg har kjøpt slike ark på Elkjøp f.eks

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 15:14   #6
Rampeterten
Fullverdig medlem
 
Rampeterten sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 72
Rampeterten har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt bokstaver til å stryke på klær?

Du kan sikkert sjekke ut Binders også, om de har.

Evt. burde Stoff & Stil (www.stoffogstil.no) kunne tilby slike til å stryke rett på. Eller du kan ta kontakt med Russeservice

__________________
Mamma´n til RaMpeTErteN anno 2006
Rampeterten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 15:54   #7
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt bokstaver til å stryke på klær?

sånne ark selges på clas ohlson, og fotobutikker og mange nettbutikker. fek. inkClub.no,Netshop

Jeg synest trykk på hvit underlag blir best. klipp langt inntil bokstavene, men ikke helt inntil da kan fargen gå over på t-skjorten. La det være igjen 2mm ca.

og husk at det er forskjellig papir til hvit og farget underlag. og det til farget vil alltid gi en hvit bakgrunn.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no