Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Erfaringer med netthandel fra Beliani møbler?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-22, 12:09   #1
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Erfaringer med netthandel fra Beliani møbler?

Jeg er - og har vært lenge - på jakt etter to lenestoler som ideelt sett skal ha følgende egenskaper:

Godt polstret
Kan være ..tja, noe klumpete, men ikke på feil måte.
Smaragdgrønne
Kordfløyel
Armlener
Bredde max 85
Fire rette bein i tre. Ingen sving og minst mulig kontaktflate mot gulv.
Ingen spaker eller fiksfakserier for liggestilling
Koste mindre enn 8-10.000kr hver

Jeg finner en del som oppfyller noen av kriteriene, men ingen som passer helt. Og jo mindre match, desto mindre er jeg villig til å betale. Under googlingen dukker det opp møbelhandlere jeg aldri har hørt om, og lurer nå på om dere har erfaringer med Beliani og også andre mer ukjente nettbutikker?

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-22, 12:22   #2
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaringer med netthandel fra Beliani møbler?

Ingen erfaring, men de har akkurat dukket opp i min feed på facebook. Jeg har ikke sett dem før denne uka, så lurer på om de er ganske nye?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no