Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Oslo i slutten av mai

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-22, 09:40   #61
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.427
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

Ingen nye regler på det. Alt må være under 100 ml og få plass oppi en sånn pose. Egentlig bare 1 pose, men de er ganske fleksible på det.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-22, 09:50   #62
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.996
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

God tur!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-22, 10:34   #63
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

Jeg tok ikke sjans på håndkremen (mobilen rettet det til håndjernene....jeg lot de også bli hjemme...). Nå sitter vi på Flytoget. Guttungen har hatt sin første flytur og det var rimelig turbulent i dag, men det gikk bra.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-22, 14:10   #64
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

God tur videre. Yr sier fint vær fra i morgen og du finner helt sikkert frem.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-22, 16:52   #65
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

Jeg må lime inn det jeg skrev på fb tidligere. Nå kan jeg le, men det gjorde jeg IKKE da.
Vi hadde en interessant start på helgen vår, David og jeg. Da vi kom til hotellet var det bare automatisk innsjekking, og den ville ikke godkjenne oss. Jeg ringte hotellet og den engelsktalende indiske damen kunne surt fortelle at vår reservasjon var kansellert. Da jeg noe småhissig sa at jeg ringte for TO dager siden for å sjekke at vi hadde hotell og samme damen kunne bekrefte dette, ble hun enda surere. Hun hadde KANSKJE et dobbeltrom, som mirakuløst forsvant da jeg sint lurte på hva de drev med på det hotellet.
Så der sto vi....uten hotell. Så da ble Scandic vår redning. En smule dyrere, men safe og bra!
På vei bort til Scandic ble vi truffet av et krigsskip i form av fugledritt..... Hvis vi nå blir plassert bak en stolpe på showet i kveld og ikke ser en dritt, ville dagen være fullendt. Hurra for oss.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-22, 17:19   #66
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.814
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

Aiai, spennende! Lykke til videre

Vi skal til Oslo neste helg, tar med paraply mot fugledritten...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-22, 17:32   #67
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Aiai, spennende! Lykke til videre

Vi skal til Oslo neste helg, tar med paraply mot fugledritten...

Gjør det!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-22, 10:03   #68
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

I alle dager! Hvilket hotell var dette? Jeg ville sendt dem bestillingsbekreftelse og prisen på nytt hotell og bedre de betale mellomlegget.

Max uflaks med fuglemøkk, da! Det har jeg ikke opplevd i Oslo, enda jeg har bodd der i mange år og fortsatt er der stadig vekk..


Sist redigert av Timar : 28-05-22 kl 11:44.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-22, 18:30   #69
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

I alle dager! Hvilket hotell var dette? Jeg ville sendt dem bestillingsbekreftelse og prisen på nytt hotell og bedre de betale mellomlegget.

Ja, det ville eg og gjort.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-22, 18:36   #70
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

Kommer ingen vei med det hotellet dessverre. Men helgen har vært helt magisk, og ble toppet med at poden møtte sitt forbilde og helt, Victor Sotberg på et bakeri på Karl Johan.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-22, 22:02   #71
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.387
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Kommer ingen vei med det hotellet dessverre. Men helgen har vært helt magisk, og ble toppet med at poden møtte sitt forbilde og helt, Victor Sotberg på et bakeri på Karl Johan.

Så gøy!

Bestilte du på hotellet eller booking.com el?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-22, 22:16   #72
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

Jeg bestilte via Booking.com. Hotellet mente at det var Booking som hadde kansellert hotellet, men de sier nei til det. Det må en fysisk inn å gjøre selv. Og jeg ringte jo hotellet på onsdag, og da var alt ok sa de....

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-22, 22:43   #73
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.387
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

Da hadde jeg klaget til booking.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-22, 23:35   #74
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg bestilte via Booking.com. Hotellet mente at det var Booking som hadde kansellert hotellet, men de sier nei til det. Det må en fysisk inn å gjøre selv. Og jeg ringte jo hotellet på onsdag, og da var alt ok sa de....

Forbrukerombudet.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 14:56   #75
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

Jeg er konfliktsky, så jeg lar det nok bli. Tross alt er jeg mer fornøyd med hotellet vi fikk både av standard og beliggenhet. Hadde det vært et valg da vi bestilte tidligere, hadde jeg nok valgt Scandic.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-22, 13:23   #76
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg er konfliktsky, så jeg lar det nok bli. Tross alt er jeg mer fornøyd med hotellet vi fikk både av standard og beliggenhet. Hadde det vært et valg da vi bestilte tidligere, hadde jeg nok valgt Scandic.

Man trenger ikke å klage med sur stemme, og det kan også gjøres via e-post:

Sitat:

Vi bestilte hotellrom hos Hotell Verdandi via booking.com, men da vi kom for å sjekke inn ville ikke den automatiske innsjekkingen godkjenne vår bestilling. Siden jeg hadde ringt hotellet og dobbeltsjekket bestillingen to dager tidligere, ble jeg ganske overrasket over dette. Jeg ringte derfor på nytt til hotellet, men den lite imøtekommende personen kunne ikke ordne opp i dette, og mente hotellrommet var avbestilt og at vi dermed ikke hadde noen bestilling hos dem.

For meg føltes det ganske skremmende å plutselig stå alene midt i Oslo med ansvar for et barn, men uten et sted å bo. Heldigvis ble Scandic vår redning på kort varsel.

Jeg har forsøkt å kontakte hotellet direkte, men der var det sjokkerende lite forståelse og hjelp å få. Jeg kontakter derfor dere i booking.com i håp om å i det minste få refundert mellomlegget mellom det jeg betalte for rom hos Scandic og det jeg ville ha betalt hos Hotell Verdandi.

Vennlig hilsen
Taien

Dette er ikke greit, Taien. Jeg hadde blitt skrekkelig sur, og hadde hentet fram utestemmen min.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-22, 16:12   #77
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

Jeg hentet frem utestemmen ja. Som mest sannsynlig var grunnen til at de gikk fra å ha et rom ledig til plutselig å ikke ha et rom ledig... Takk for supert utkast til mail! Den bruker jeg i sin helhet og sender avgårde. Tusen takk!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-22, 17:05   #78
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oslo i slutten av mai

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg hentet frem utestemmen ja. Som mest sannsynlig var grunnen til at de gikk fra å ha et rom ledig til plutselig å ikke ha et rom ledig... Takk for supert utkast til mail! Den bruker jeg i sin helhet og sender avgårde. Tusen takk!

Så godt å høre at du ikke gir deg her. Stå på videre!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no