Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

DS Lite, Poden er så lei seg ...

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-09, 23:10   #1
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

DS Lite, Poden er så lei seg ...

Jeg fant akkurat (!) en gråtende Pode i sengen. Han har spilt Mario vs. Donkey Kong 2 på DS, og nå ser det ut til at han har slettet alle "banene" han hadde åpnet.
Noen som vet om dette er borte for alltid eller om det er noe vi kan gjøre for å få dem tilbake?

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 09:09   #2
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: DS Lite, Poden er så lei seg ...

Uff da, skjønner det er krise. Skal høre med "eksperten" her i huset når han er tilbake fra skolen.

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 09:12   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: DS Lite, Poden er så lei seg ...

Hvis du bruker en sånn slot1 dings så kan du ta backup av spill og baner og det hele til senere ihvertfall. Ikke trenger man å passe på de bittesmå spillene heller - da ligger alt på en brikke.

  Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 09:13   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DS Lite, Poden er så lei seg ...

Søk på cheats og spillets navn. Filteret på denne PC-en gjør at jeg ikke kommer meg inn, men finner du noe her?

http://www.gamespot.com/ds/action/ma...ng2/hints.html

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 10:43   #5
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: DS Lite, Poden er så lei seg ...

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hvis du bruker en sånn slot1 dings så kan du ta backup av spill og baner og det hele til senere ihvertfall. Ikke trenger man å passe på de bittesmå spillene heller - da ligger alt på en brikke.

Høh? :domm:

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 10:47   #6
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: DS Lite, Poden er så lei seg ...

Det er en sånn dings man stapper i ds'en som det er plass til et mikro-SD kort inni. Så legger man alle spillene på den og der havner også de lagrede spillene - så kan man ta backup og alt mulig. Kjekt som bare det.

Noen laster tilogmed ned spillene uten å betale for dem. Har jeg hørt. Men det er ikke lovlig.

  Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 10:47   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: DS Lite, Poden er så lei seg ...

Fås kjøpt overalt - på finn blant annet.

  Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 10:58   #8
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: DS Lite, Poden er så lei seg ...

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Søk på cheats og spillets navn. Filteret på denne PC-en gjør at jeg ikke kommer meg inn, men finner du noe her?

http://www.gamespot.com/ds/action/ma...ng2/hints.html

Vet ikke, må sette eksen på saken... Jeg er ikke videre oppegående på spillfronten.
Men tusen takk!

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 11:02   #9
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: DS Lite, Poden er så lei seg ...

Tusen takk, Smilefjes (du skulle fått en grønning, men får ikke gitt deg)! Tror vi skal kjøpe en sånn dings jeg, har tenkt litt på det før (har jo hørt at mange har sånne), men hvis den tar backup også må vi nok løpe og kjøpe.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 11:03   #10
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: DS Lite, Poden er så lei seg ...

Opprinnelig lagt inn av malou, her.

Uff da, skjønner det er krise. Skal høre med "eksperten" her i huset når han er tilbake fra skolen.

Det hadde vært flott!
(Og enda flottere dersom det viser seg at dette kan fikses.)

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 11:05   #11
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: DS Lite, Poden er så lei seg ...

Du kan laste ned ferdig juks også rett fra nett så slipper han å løpe rundt og åpne ting på spillet selv hvis han ikke har lyst.

Jeg spiller ikke selv så jeg er ikke dugandes på hvordan selve spillet er - jeg bare synes det er morsomt med duppedingser og snarveier jeg.

  Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 11:08   #12
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: DS Lite, Poden er så lei seg ...

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Du kan laste ned ferdig juks også rett fra nett så slipper han å løpe rundt og åpne ting på spillet selv hvis han ikke har lyst.

Jeg spiller ikke selv så jeg er ikke dugandes på hvordan selve spillet er - jeg bare synes det er morsomt med duppedingser og snarveier jeg.

Er det fra den siden Veronal linket til? For da kan han/jeg/vi/noen jukse seg gjennom til han/jeg/vi/noen har åpnet alle brettene igjen?

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 12:50   #13
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: DS Lite, Poden er så lei seg ...

Næh - noen jeg vet om laster bare ned med en torrent - spill og ferdig knekt fil og hele sulamitten.

  Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 12:50   #14
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: DS Lite, Poden er så lei seg ...

Den Veronal linket til er en sånn en hvor man kan åpne brett ved å gjøre noen smarte triks som er bygget inn i spillet tror jeg.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no