Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nyttårsforsett(er) 2013

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-12, 10:51   #61
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Drikke mindre brus.
Mer sex.
Være mer sammen med venner og familie.
Mer ut på tur med jentene mine.

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 10:56   #62
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Et lettere liv - med alt det det innebærer av sunnere kosthold, mer aktivitet, mindre brus og seff gjerne enda mer sex. I tillegg skal jeg bli enda mer økonomisk og flinkere til å spare, og virkelig unne meg de tingene jeg kjøper til meg selv når jeg først gjør det!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 11:58   #63
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Ned 8-10 kg.
Begynne å jogge igjen.
Være mer tålmodig med ungene.
Få mer energi og orke mer med ungene.
Bare spise snop på lørdager.
Lese flere bøker.
Bekymre meg mindre og lære å leve i nuet.
Stresse mindre, og bli litt flinkere til å slappe av og kose meg rett og slett.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 13:05   #64
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Mine nyttårsforsetter er de vanlige;
Se ut som Jennifer Aniston, trene som Therese Johaug/Kari Jaquesson, lage mat som Hellstrøm/Nigella og jobbe som faen. I tillegg skal jeg være snill som Mor Theresa og kjapp i kjeften som Anne Kat Hærland. Intet mindre.

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 13:41   #65
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.397
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg liker nyttårsforsetter! Mine er som følger:

Handle mindre fra kjedebutikkene, og mer fra uavhengige, små butikker.

Handle mindre generelt, og heller spare opp til dyrere kvalitetsplagg.

Velge fairtrade så ofte det går.

Oppsummert vil det si å prøve å ta bærekraftige valg, både i matveien, i oppussing og forbruk. Det innebærer å spise mindre av fisk som blir overfisket, kutte scampi, bruke minst mulig tøy fra kjedebutikkene, velge materialer som ikke truer regnskogen og sørge for at butikkene jeg liker overlever.

I tillegg skal jeg:
Fortsette de gode treningsvanene jeg har innarbeidet og glede meg over resultatene.

Gi minst ett kompliment til noen hver dag.

Bli flinkere til å legge vekk elektroniske duppedingser og gi full oppmerksomhet til familien i de timene vi har sammen hver dag.

Videreføre kvalitetstidelementene fra aktivitetskalenderen.

Sette opp et godt feriebudsjett.

Bli flinkere til å gå ut med venner og med Høvdingen.

Rett og slett bli litt greiere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 13:47   #66
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg skal prøve skrive mindre slurvete når jeg noterer, slik andre klarer tyde hva jeg skriver, og spille mer spill med ungene. Sånn passe ambisiøst.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 13:48   #67
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.406
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Flott! Nå inspirerer dere meg! Scampi skal jeg definitivt prøve å la være å spise og jeg skal fortsette å ære/bli mer miljøbevisst.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 13:53   #68
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg liker Tallulahs forsetter og lurer på om jeg må adoptere dem. Bortsett fra det med å opprettholde gode treningsvaner - jeg har jo ingen.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 14:02   #69
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.397
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg liker Tallulahs forsetter og lurer på om jeg må adoptere dem. Bortsett fra det med å opprettholde gode treningsvaner - jeg har jo ingen.

det hadde ikke jeg i fjor heller.

Og det er selvsagt både lov og hyggelig å adoptere forsettene mine, jeg deler villig!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 16:46   #70
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.900
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg skal prøve å lære meg å bake.
Jeg skal jobbe mindre.
Jeg skal lære mer spansk.
Jeg skal trene mer styrke.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 21:00   #71
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

No more:




Jeg har andre mål også for 2013, men det er ikke noe nyttårsforsett men mer ting jeg har planer om å oppnå. Men det er no deal for iskaffen med mindre de lager en lightutgave uten sukker. Dette blir som å slutte å røyke, gi opp en gammel venn osv. Spent på hvordan det går.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 22:15   #72
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

No more:




Jeg har andre mål også for 2013, men det er ikke noe nyttårsforsett men mer ting jeg har planer om å oppnå. Men det er no deal for iskaffen med mindre de lager en lightutgave uten sukker. Dette blir som å slutte å røyke, gi opp en gammel venn osv. Spent på hvordan det går.

Oh, dette burde jeg også ha som forsett i grunn. Er fullstendig avhengig av en slik en om dagen, bare den som heter trippel espresso, når jeg er på jobb. Ikke bra det, myyye sukker.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 22:49   #73
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

- fortsette å være bevisst i forhold til miljøet og tenke rettferdig handel
- fortsette å støtte sentrumsbutikkene og prøve å droppe kjedene
- mer ut i naturen for å finne energi og glede - med barna
- spore mer inn på lavkarbo/grovkarbo, ren mat, mindre sukker
- være mer bevisst på å legge vekk laptopen og mobilen når barna er tilstede
- tegne og spille mer spill med barna
- planlegge mer og ha mer system i sysakene mine
- lage fotobøker fra 2004-2012!?
- bekymre meg mindre, le mer
- være mer sammen med vennene mine
- tro på fred og gjøre det jeg kan for en bedre verden. Alle monner drar!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-12, 23:11   #74
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Oh, dette burde jeg også ha som forsett i grunn. Er fullstendig avhengig av en slik en om dagen, bare den som heter trippel espresso, når jeg er på jobb. Ikke bra det, myyye sukker.

Jeg varierer litt med hvilken jeg drikker.. Men det er same, same..... Masse sukker og masse kalorier. Ikke bra.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 11:38   #75
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg tror jeg bare kopierer meg selv fra i fjor:

Mel. Musevisa

Når jula vel er over, og det er januar,
da er det jo på tide å ha forsettlisten klar,
for nå skal kroppen slankes og hodet strammes opp,
ja i det nye året da skal alt bli topp!

Heisan og hoppsan og fallerallera
Nå er jeg snart i gang, det her blir veldig, veldig bra!
Heisan og hoppsan og fallerallera
Det var no' jeg sku' gjøre først - Skal bare, var det ja.

Skal lese hundre bøker og springe maraton
og helst skal det skje samtidig, jeg sparer tid og sånn.
Jeg lager mat fra bunnen, har fest for fjern og nær,
og doller meg litt ekstra for min hjertenskjær.

Heisan og hoppsan og fallerallera
Nå er jeg snart i gang, det her blir veldig, veldig bra!
Heisan og hoppsan og fallerallera
Det var no' jeg sku' gjøre først - Skal bare, var det ja.

Jeg går i samme fella hvert jævla nye år
og tror at alt blir lettere enn det det var i går,
men visst er jeg den samme om årstallet er nytt,
så kanskje ikke dette funker som en dytt.

Heisan og hoppsan og fallerallera
Nå er jeg snart i gang, det her blir veldig, veldig bra!
Heisan og hoppsan og fallerallera
Det var no' jeg sku' gjøre først - Skal bare, var det ja.

Det blir nok bare heller å sitte her som før
og kommentere versevis alt det som andre gjør
og målet mitt skal være: Få andre til å le
(og gruse no'n i Wf da, i ny og ne).

Heisan og hoppsan og fallerallera
Nå er jeg snart i gang, det her blir veldig, veldig bra!
Heisan og hoppsan og fallerallera
Det var no' jeg sku' gjøre først - Skal bare, var det ja.



Og så skal jeg bruke mer limpistol.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 11:50   #76
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Jeg skal fortsette å lese alt Tåtti poster.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 12:01   #77
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg skal fortsette å lese alt Tåtti poster.

Jepp. Gjør man det, vil jeg tro at det meste annet går av seg selv.

Tåtti ruler. Rimsmed og limpistolgudinne.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-13, 12:05   #78
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Trening
Venner
Bøker
IKKE BEKYMRE MEG
Leve i nuet

Mer av dette takk!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 23:50   #79
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

Egentlig hadde jeg et forsett om ikke å ha et forsett, men så har det etter hvert dukket opp noen mål likevel gitt..

* Ta litt mer hensyn til meg selv (punkter for å gjøre dette kommer under).

* Gjeninnføre hjemme-SPA-søndag: Når man tar dusjen sin denne dagen benytter jeg sjansen til å være litt snill med meg selv, og tar samtidig en hårkur (tar den i håret og lar den virke mens jeg gjør de to neste punktene), en kroppsskrubb og en ansiktsskrubb. Deretter en god kroppskrem, evt en fuktighetsmaske til ansiktet og i alle fall en god ansiktskrem til ansiktet etterpå. Kanskje til og med en god fotkrem. Dette brukte jeg å gjøre hver eneste søndag da jeg bodde hjemme, men har helt glemt det de siste par-tre årene. Har allerede gjort dette i dag, og det var DRITDIGG!

* Spise mer fisk. Elsker det jo, så hvorfor er det så vanskelig å lage det til middag litt oftere??? Tsk, tsk...

* Lytte mer til kroppen (og legene), og ta sykmelding når jeg blir tilbudt det neste gang jeg blir gravid.

* Rydde i klesskapet mitt og kaste ting som er utslitt, gi bort ting jeg likevel aldri kommer til å bruke mer og lage litt mer system i det som blir igjen.

* Rydde i enkelte av skapene på kjøkkenet, og kaste/gi vekk ting som vi ikke har brukt de siste 3 årene (det er faktisk en del er jeg redd...).

* Bli flinkere til å si høyt alle de fine tingene jeg tenker om folk ("jøss, så fin hun var i den kjolen" - "den sveisen kledde han/henne virkelig bra" - "det var skikkelig bra sagt"), slik at de faktisk får høre det. Det viser seg jo at folk ikke kan høre det jeg tenker... :sjåkkert:

* Ikke stresse så mye på jobben, og la andre ta litt av ansvaret også. (Feks ikke ha 56,5 time i plusstid når juleferien begynner neste år... )

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-13, 00:18   #80
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyttårsforsett(er) 2013

- Være mer positiv og dermed sukke mindre
- Gå mer på teater
- Kline mer med mannen
- Spise litt sunnere
- Trene minst en gang i uken
- Sykle 7 mil på Den store styrkeprøven på mindre tid enn i fjor
- Ikke ta med jobb hjem i helgene
- Innse hvor utrolig heldig jeg er

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no