Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har vært på handletur :)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-07, 11:40   #21
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har vært på handletur :)

Så koselig du har det. Likte virkelig stilen din.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 12:12   #22
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har vært på handletur :)

Det ble jammen lekkert, og for noen lekre bokskap

Nydelig, rett og slett

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 12:37   #23
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har vært på handletur :)

Så fint det ble, amor. Lyst og lekkert.
Gratulerer!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 13:47   #24
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har vært på handletur :)

Lekkert Amor!!!!!

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 20:50   #25
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Har vært på handletur :)

Det ble lekkert amor!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 20:53   #26
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har vært på handletur :)

Så fint Amor.
Den kosekroken var skikkelig koselig, så nydelig sjeselong!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 21:21   #27
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har vært på handletur :)

Så lekkert det ble, amor.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 07:14   #28
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har vært på handletur :)

Kjempelekkert

  Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 09:51   #29
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Har vært på handletur :)

Den sjeselongen var nydelig,var den dyr? hadde de trekk i mange farger?
Jeg er litt som deg,liker å skifte stesj i ny og ne Men hvor gjør du av det etter hvert når du kjøper nytt?
når jeg skifter farger,så innebærer jo det puter,lysestaker,duker mm..
Blir ganske fullt i skap og boder etterhvert..
Du har det kjempefint amor

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 15:05   #30
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har vært på handletur :)

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Den sjeselongen var nydelig,var den dyr? hadde de trekk i mange farger?
Jeg er litt som deg,liker å skifte stesj i ny og ne Men hvor gjør du av det etter hvert når du kjøper nytt?
når jeg skifter farger,så innebærer jo det puter,lysestaker,duker mm..
Blir ganske fullt i skap og boder etterhvert..
Du har det kjempefint amor

Takk!

Sjeselongen koster 2750,- De har trekk i flere ulike farger og mønster. Faktisk har de fått inn ytterligere to trekk den siste tiden. Jeg ble forevist disse da jeg handlet. Mulighetene for at utvalget blir enda større etterhvert tror jeg er stor.

Jeg lagrer mitt stæsj på loftet. Ingen oppbevaringsproblemer der. Moro å legge vekk og ta frem igjen. Kjøper sjelden noe nytt når jeg nå etterhvert har litt forskjellig i flere ulike farger.

Moro!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 15:14   #31
Solice
Superaktiv
 
Solice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 386
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Sv: Har vært på handletur :)

Kjempe flott Amor! Som alltid!

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 17:12   #32
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har vært på handletur :)

Skikkelig fin sofakrok!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 21:10   #33
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har vært på handletur :)

Det ble så lekkert, atte!
Gratulerer med ny sofa; det ønsker jeg meg også.

Jeg klarte å bli litt påvirket av denne fornyelsen din, og det er jo ikke første gang det skjer. Jeg har faktisk satt ny pers når det gjelder oppussing/ ommøblering, det er 15 måneder siden sist.

Jeg har ikke tid til de store prosjektene, men kan flytte litt om på ting, samt endre litt på stæsj. Dessuten har jeg lyst til å få bøkene ut av stua ...
Ikke fordi det plager meg å ha alle bøkene fremme, men fordi reolen de står i egentlig er i veien + at den ikke er spesielt fin å se på.
(Arvegods fra Krigsadvokatene)

Vel, vi får se om jeg finner tid en ettermiddag eller kveld. I mellomtiden kan jeg gruble litt på hvilke farger jeg skal satse på til puter, lys etc.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no