Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skuffer i baderomsinnredningene

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-07, 13:40   #1
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skuffer i baderomsinnredningene

Vi skal pusse opp bad, og jeg driver og kikker på innredning. Har lyst på noen som har litt skuffet og litt skap.
Er det så lurt med skuffer som jeg går rundt og tror?

PST! Vi er fire høner og en hane i huset...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 15:19   #2
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skuffer i baderomsinnredningene

Venninnen min har skuffer og hun er veldig fornøyd, bortsett fra at skuffene er veldig brede slik at når hun og mannen står sammen foran speilet må begge flytte seg hvis en skuff skal åpnes. Hun ville heller hatt dem delt på midten sier hun. Selv har jeg dessverre ikke skuffer på badet, skulle gjerne hatt.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 22:26   #3
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skuffer i baderomsinnredningene

Personlig ville jeg gått for mest mulig skuffer.
Skap er liksom greit nok til håndkler og litt annet.
Skuffer er det lettere å holde orden på og ha litt oversikt i.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 22:45   #4
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skuffer i baderomsinnredningene

Skuffer på badet er fint, men ikke sånne dype skuffer. Da står det bare ting helt nederst, også er det masse ubrukt plass. Heller flere smale (grunne?) skuffer. Ha sånn gummidings i bunnen, så sklir ikke ting rundt når du smeller igjen skuffene.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 12:17   #5
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skuffer i baderomsinnredningene

Jeg har to brede skuffer på baderomsinnredningen. Har satt noen hvite plastbokser oppi den ene skuffen, så ikke tingen ramler rundt i et evig kaos der...Den andre har jeg håndklær og bleiene i, så der er tingen på stell uansett. Jeg veldig fornøyd jeg

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 12:38   #6
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skuffer i baderomsinnredningene

Jeg er fantastisk fornøyd med dype og brede skuffer. I nyhuset skal vi ha baderomsinnredning m/to skuffer som er 140 cm brede og 50 cm dype. Dype og brede skuffer er fantastisk så lenge man har inndeling i seksjoner.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 23:09   #7
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skuffer i baderomsinnredningene

Tror litt skuffer er kjempesmart, i kombinasjon med skap.
For å måke unna alt småstæsjet, og lage et fint, oversiktlig system.

Vårt bad er snart ferdig, se i eksempel på underskap m skuffer i tråden min (klarer ikke linke til NM nå, pga trafikk...)

http://www.foreldreportalen.no/forum...843#post401843

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 14:21   #8
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skuffer i baderomsinnredningene

Vi har også skuffer i vår innredning, men de er bare 30 cm (?) brede. Er veldig fornøyd med det. Tror det blir uoversiktlig med kun skap.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no