Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ang. kommentarer på prikker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-09, 11:07   #81
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Det må da være ganske mange av de røde prikkene der som skulle ha vært grønne? Folk er nå ganske sløve med hvilken farge de fyrer av da, nok en grunn til å ta det piano om man får en rødprikk.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 11:07   #82
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Eh, hallo?! Hvis noen har misforstått deg til de grader at de tror du er rasist, nazist, barnemishandler eller u name it, synes du da at det er greit? Hadde det vært like greit i virkeligheten?

Hvis noen hadde trodd dette om meg og skrevet det i en tråd, så regner jeg med at alle hadde synes det var ok at jeg forklarte meg. Hvorfor i all verden skal det da ikke være lov til å komme med samme tilbakemelding på en prikk?

Om noen så til de grader hadde misforstått meg hadde jeg tatt det i tråden. Sjansen for at det var flere misforståere enn kun prikkeren hadde vært stor, og jeg ville outet prikken og deretter "forklart" meg i tråden.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 11:07   #83
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

"Bedre å være slem enn kort???"

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 11:08   #84
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Om noen så til de grader hadde misforstått meg hadde jeg tatt det i tråden. Sjansen for at det var flere misforståere enn kun prikkeren hadde vært stor, og jeg ville outet prikken og deretter "forklart" meg i tråden.

Du trenger jo ikke oute, kunne skrevet noe sånt som at: "Jeg har fått en tilbakemelding på at det jeg skrev kunne misforstås, her er en oppklaring:". For eksempel.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 11:09   #85
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Jeg troner med


007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 11:11   #86
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

"."

Tenk å få en sånn en a!!

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 11:11   #87
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg ble veldig nysgjerrig på nr. 13.

Og 21. Mistenkelig lik den jeg fikk.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 11:12   #88
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Du trenger jo ikke oute, kunne skrevet noe sånt som at: "Jeg har fått en tilbakemelding på at det jeg skrev kunne misforstås, her er en oppklaring:". For eksempel.

Ja, jeg skjønner den. Jeg er jo livredd for å bli misforstått, så jeg ville sikkert tatt det i tråden. Men jeg synes da ofte jeg ser at folk bes om å "ta dette på PM", så det var derfor jeg lurte på hva om var PM-mat og ikke.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 11:22   #89
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Jeg har prikken jeg fikk og svaret mitt på rød prikk tilbake som nr 9 og 11. Jeg svarer på kommentar med en prikk tilbake, noen ganger grønn og noen ganger rød, og jeg driter selvfølgelig i om noen synes jeg er en barnslig hevnprikker. Barnslig er et hedersord.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 11:31   #90
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Her er forresten de siste 25 røde prikkene gitt på FP:

  1. ""
  2. "Såsåså... "
  3. "MAKAN!"
  4. "prøvde bare å være behjelpelig"
  5. "Du er nesten sjarmerende ignorant"
  6. "."
  7. "Ansvarsfraskrivelse er en fin ting. "
  8. ":sinna:"
  9. "Hva misforsto jeg? At hun prater om insekter og katter som likt? At hun synes det er greit å prate om å plage dem? Det er like lite usaklig å reagere og motdiskutere på det, som noe annet."
  10. "Det er da mange ikke-kristne som har samme syn, og nei, jeg er ikke en av de."
  11. "Usaklig og du har dessuten tydeligvis misforstått en hel del."
  12. "Helt usaklig."
  13. ""
  14. "Dette synes jeg er utrolig unødvendig. Jeg har beklaget at jeg ikke ser annet enn det du skriver allerede."
  15. "Gratulerer. Du er vinner av min første røde prikk noensinne."
  16. "Smakløst."
  17. "Djiiises! En slik kommentar bidrar ikke akkurat til at store mennesker føler seg bedre. "
  18. "."
  19. "Bedre å være slem enn "kort"."
  20. "Du er alltid så frekk og ekkel i innleggene dine og det er slett ikke noe kjekt på et forum. Man trenger slett ikke alltid være enige, men du kan godt roe ned gemyttet ditt for du er tverr og sur og man får ikke noe godt inntrykk av deg."
  21. "Takk for svar! "
  22. "Er denne vanskelig å forstå?"
  23. ""
  24. "..."
  25. "det er lov å spore av."

Herlig liste!

Jeg stemmer for at vi får en klistret tråd fra HP med daglig oppdatering på avfyrte rødprikker med etterfølgende gjettekonkurranse på hvilken tråd de tilhører og hvem som er mottager og avsender.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 11:35   #91
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Sitat:

Jeg stemmer for at vi får en klistret tråd fra HP med daglig oppdatering på avfyrte rødprikker med etterfølgende gjettekonkurranse på hvilken tråd de tilhører og hvem som er mottager og avsender

Fredagskonkurranse!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 12:53   #92
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Min er på lista.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 13:22   #93
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Jeg har to jeg. Og jeg er litt usikker på om jeg faktisk lyver i den ene.

  Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 13:26   #94
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Herlig liste!

Jeg stemmer for at vi får en klistret tråd fra HP med daglig oppdatering på avfyrte rødprikker med etterfølgende gjettekonkurranse på hvilken tråd de tilhører og hvem som er mottager og avsender.

Jajaja!!!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 13:30   #95
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Her er forresten de siste 25 røde prikkene gitt på FP:

  1. ""
  2. "Såsåså... "
  3. "MAKAN!"
  4. "prøvde bare å være behjelpelig"
  5. "Du er nesten sjarmerende ignorant"
  6. "."
  7. "Ansvarsfraskrivelse er en fin ting. "
  8. ":sinna:"
  9. "Hva misforsto jeg? At hun prater om insekter og katter som likt? At hun synes det er greit å prate om å plage dem? Det er like lite usaklig å reagere og motdiskutere på det, som noe annet."
  10. "Det er da mange ikke-kristne som har samme syn, og nei, jeg er ikke en av de."
  11. "Usaklig og du har dessuten tydeligvis misforstått en hel del."
  12. "Helt usaklig."
  13. ""
  14. "Dette synes jeg er utrolig unødvendig. Jeg har beklaget at jeg ikke ser annet enn det du skriver allerede."
  15. "Gratulerer. Du er vinner av min første røde prikk noensinne."
  16. "Smakløst."
  17. "Djiiises! En slik kommentar bidrar ikke akkurat til at store mennesker føler seg bedre. "
  18. "."
  19. "Bedre å være slem enn "kort"."
  20. "Du er alltid så frekk og ekkel i innleggene dine og det er slett ikke noe kjekt på et forum. Man trenger slett ikke alltid være enige, men du kan godt roe ned gemyttet ditt for du er tverr og sur og man får ikke noe godt inntrykk av deg."
  21. "Takk for svar! "
  22. "Er denne vanskelig å forstå?"
  23. ""
  24. "..."
  25. "det er lov å spore av."

Gjett hvilken jeg har fått og gitt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 13:34   #96
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Vet ikke hvilken du har gitt, men jeg tipper at 20 er din?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 13:34   #97
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Gjett hvilken jeg har fått og gitt.

Du har garantert gitt denne:

Sitat:

Nr 15. "Gratulerer. Du er vinner av min første røde prikk noensinne."

Garantert.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 13:37   #98
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Sitron: fått nr 19 og gitt nr 20?

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 13:37   #99
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Aaah,endelig en prikketråd igjen, lenge siden sist!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 13:39   #100
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Sitron! Kan du komme med fasiten nå? Må jobbe litt skjønner du.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no