Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor skal jeg kjøpe badetøy til niåringen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 21:56   #1
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor skal jeg kjøpe badetøy til niåringen?

Har du en god link der jeg kan finne en fin badedrakt eller en bikini som dekker litt?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:13   #2
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor skal jeg kjøpe badetøy til niåringen?

Jeg handler her: http://www.mamut.com/sunwear

God kvalitet og holder lenge.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:15   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal jeg kjøpe badetøy til niåringen?

Hva med online fra H&M? www.hm.com

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:18   #4
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Hvor skal jeg kjøpe badetøy til niåringen?

Jeg har akkurat handlet på www.victoriassecret.com
Der har de alt fra bittesmå, til heldekkende. Verdt å sjekke ut i alle fall

her er direktelink til såkalte tankinis: http://www2.victoriassecret.com/coll...NKZZZ&page=all

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:20   #5
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.671
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal jeg kjøpe badetøy til niåringen?

Likte best badedrakt fra sportsbutikkene når jeg var i den alderen jeg.. god passform, tørker fort og er behagelige på.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:22   #6
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Hvor skal jeg kjøpe badetøy til niåringen?

Sorry, så først nå at det var til 9-åringen du skulle ha...

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:27   #7
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg kjøpe badetøy til niåringen?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Jeg handler her: http://www.mamut.com/sunwear

God kvalitet og holder lenge.

Er alle produktene badetøy? Hvordan er størrelsene? Burde jeg kanskje velge tolv år til en litt kraftig bygget tiåring? Kom på at den skal brukes i sommer, og da er hun ikke lenger ni...

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:27   #8
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg kjøpe badetøy til niåringen?

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

Sorry, så først nå at det var til 9-åringen du skulle ha...

Hehe, takk likevel.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 00:43   #9
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg kjøpe badetøy til niåringen?

Har veldig god erfaring med Lands End (amerikans postordre som tar norske kort og sender til Norge.
Her er badedrakter til jenter.

Vi har badedrakt til prinsessen for andre gang på rad herfra - god kvalitet til en bra pris. Noe ikke alle andre har er det også. Det er ordentlige bruksting, ikke "dill". Handler du for under 200 NOK uten porto slipper du moms.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 09:30   #10
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor skal jeg kjøpe badetøy til niåringen?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Er alle produktene badetøy? Hvordan er størrelsene? Burde jeg kanskje velge tolv år til en litt kraftig bygget tiåring? Kom på at den skal brukes i sommer, og da er hun ikke lenger ni...

Alle kan man bade med ja, lillebror har brukt sin både i saltvann og i klor og det synes ikke engang at det er brukt.

Jeg kjøpte størrelse 4 år da han var to og den er for liten nå til sommeren når han er 3 1/2 så er nok lurt å velge 12 år

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 09:34   #11
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg kjøpe badetøy til niåringen?

Mange fine linker - takk! Miss Norway, jeg fant en veldig fin Tankini (som jeg lette etter, men altså ikke visste det het), til ca 35 pund. Betyr det at jeg må betale moms i tillegg til den prisen? OG porto?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 09:47   #12
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor skal jeg kjøpe badetøy til niåringen?

Må ikke kjøpe badedrakt så stor. Ser bare dumt ut når den blir våt og "tung".

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 10:31   #13
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg kjøpe badetøy til niåringen?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Må ikke kjøpe badedrakt så stor. Ser bare dumt ut når den blir våt og "tung".

Det er jo litt vanskelig å treffe akkurat på størrelsen når man kjøper på nett. Bedre med bittelitt for stor enn bittelitt for liten, vel?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 10:40   #14
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor skal jeg kjøpe badetøy til niåringen?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det er jo litt vanskelig å treffe akkurat på størrelsen når man kjøper på nett. Bedre med bittelitt for stor enn bittelitt for liten, vel?

Joda. Men ikke gå opp to str liksom. Man bør ikke vokse inn i en badedrakt

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 10:42   #15
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor skal jeg kjøpe badetøy til niåringen?

Hva med å kjøpe i butikk, så kan du bytte størrelse hvis den ikke passer…

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 10:46   #16
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg kjøpe badetøy til niåringen?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Joda. Men ikke gå opp to str liksom. Man bør ikke vokse inn i en badedrakt

Det er ikke to størrelser opp, det er bare én. Hun er straks ti, og er ganske stor for alderen.

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Hva med å kjøpe i butikk, så kan du bytte størrelse hvis den ikke passer…

Det kunne jeg gjort, men jeg har vært lenket til huset i over en uke, og kommer meg nok ikke ut på en lang stund ennå.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no